Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fluevalg til lindenborg å:-)???

 Besvar Besvar
Forfatter
Tony Hald Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Tony W Avatar

Tilmeldt:: 23 Feb 2007
Status: Offline
Beskeder: 218
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tony W Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fluevalg til lindenborg å:-)???
    Sendt: 07 Jan 2012 kl. 20:24
Godaften derude:-).
Jeg har brug for lidt inspiration til de kommende dage ved fluestikket.
Jeg er af min svoger blevet inviteret med til premiærefiskeri i lindenborg å d.16. Og kunne godt tænke mig at binde et par super efektive fluer til den tur.
Jeg fisker normalt kun på kysten og p&t og har derfor ingen erfaring mht. fluevalg i åen. Jeg vil derfor spørge om der sidder nogen derude der vil dele lidt nyttigt Info omkring hvilke fluer der er effektive i lindenborg å, på netop denne årstid ?
På forhånd tak.
Mvh. Tony
Til top
Carsten Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
carstendamm Avatar

Tilmeldt:: 25 Jan 2005
Status: Offline
Beskeder: 414
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér carstendamm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jan 2012 kl. 21:30
Flytying is a school from which we never graduate
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JB Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2002
Status: Offline
Beskeder: 322
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JB Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jan 2012 kl. 21:50
Mvh JB
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres