Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Woblere -Nostalgi - Opfølgning.

 Besvar Besvar
Forfatter
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Woblere -Nostalgi - Opfølgning.
    Sendt: 08 Jan 2012 kl. 17:09
Så er potten fuld, jeg har dags dato fået en stor portion ægte Louis Olesen wobler , og vil hermed takke alle for den meget store respons, som har været på efterlysningen, af de gamle woblere.

Jeg har nu woblere i alle afskygninger, til resten af mit lystfisker liv.

Tusind tak for hjælpen.

Mvh
Per karlsen
Til top
christian tramm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
christian t. Avatar

Tilmeldt:: 08 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 875
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér christian t. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jan 2012 kl. 19:27
hej per vil du ikke tag nogle billeder af dem så vi andre kan se dem
k&b
christian t.
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jan 2012 kl. 19:52
Hej Christian.
 
Hermed det omtalte billed.
 
Det særlige ved Louis Olesen woblere er, at hver wobler er lavet særskilt, hver woblers detaljer er der kælet for, og de har en usædvanlig fin gang, går højt, og kaster utrolig langt ligger snit på 12g., et rigtig lækkert og velfangne UL agn.
 
I Fiskeavisen nr. 5 fra maj 1991, er der en fremragende artikel, om Louis Olesens og hans woblere, og hvordan de fremstilles.
 
Den kan sendes pr. mail - kontakt undertegnede ved evt. interesse!!!
 
 
Mvh
P.K.


Redigeret af PK - 08 Jan 2012 kl. 19:57
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres