Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Medefiskeri i Midtjylland ( Viborg )

 Besvar Besvar
Forfatter
Morten Schultz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
schultz92

Tilmeldt:: 15 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 451
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér schultz92 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Medefiskeri i Midtjylland ( Viborg )
    Sendt: 16 Jan 2012 kl. 16:08
Hola drenge og piger. 

Læste lige ultragrisens tråd og tænkte det sgu var en god ide. 

Flyttede til Viborg i august sidste år, og mangler desperat nogen og sparre med! jeg er specimen fisker med stort S. og dyrker alt fiskeri inden for Rovfiske/mede fiskeriets verden. 

Da mine kendskaber til folk herover dog er lig 0 ville det da være spændene hvis der var en der manglede selskab til en suder tur til foråret, til en gedde tur på Søen eller andet. 

Jeg er ret erfaren i de fleste varianter , og har dyrket stort set alt fiskeri som en besat, men medefiskeriet har altid været min store interesse, og er 95% af mit fiskeri der foregår på denne måde. 

Skriv evt en PM hvis du mangler selskab, eller hvis du har spørgsmål.

Jeg er os meget behjælpelig hvis du skulle have spørgsmål udover dette, feks med div fiskemetoder og tackler til en lille hygge tur ved søen, hvis man feks er inkarneret fluefiske freak, er der en del iflg min erfaring, som ikke helt ved hvordan man feks fisker suder. men det kunne jo godt være man gik med sådan en lyst inden  maven en varm sommer aften :) 


Mvh Morten




Redigeret af schultz92 - 19 Jan 2012 kl. 21:00
Til top
Glen Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Glen Avatar

Tilmeldt:: 25 Okt 2010
Geografisk: Viborg
Status: Offline
Beskeder: 314
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Glen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Jan 2012 kl. 19:16
Hej Morten 

Jeg ved At Ole I Grejkælderen I Viborg Har gjort meget i denne form for fiskeri Han gør det ikke så meget mere. Men han er vær at snakke med om Pladser mv. Så kom ned for at få en snak i Jernbanegade

Mvh
Glen Rasmussen
Til top
Morten Schultz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
schultz92

Tilmeldt:: 15 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 451
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér schultz92 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Jan 2012 kl. 19:30
Jeg vil da kigge ned en af dagene, bor ca 100 meter derfra :) Arbejder du os dernede?

Mvh Morten
Til top
Morten Schultz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
schultz92

Tilmeldt:: 15 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 451
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér schultz92 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jan 2012 kl. 15:23
Bummelum.

Hvis du ligger inde med oplysninger om en sø med suder/karusser eller bare mistanken om en sådan bestand i viborg området vil jeg blive ekstatisk glad for lidt råd og hjælp :) 

Morten/
Til top
Marc Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lucius Avatar

Tilmeldt:: 16 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 482
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lucius Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jan 2012 kl. 17:13
Citat: schultz92

Bummelum.

Hvis du ligger inde med oplysninger om en sø med suder/karusser eller bare mistanken om en sådan bestand i viborg området vil jeg blive ekstatisk glad for lidt råd og hjælp :) 

Morten/
 
Jeg kunne osse godt tænke mig at vide hvor der er en sø med suder i Viborg området. Det virker bare desværre til at det er begrænset eller tæt på ingen søer i området der holder denne herlige fisk. Viborg søerne skulle indeholde en lille bestand, men det vil nok blive til mange nulture :)
Til top
Morten Schultz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
schultz92

Tilmeldt:: 15 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 451
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér schultz92 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jan 2012 kl. 18:02
Har du forsøgt dig i "små søerne" i området? 

Jeg tror nemlig at i 99.9% af tilfældene skyldes det ganske enkelt der ikke er nogen der dyrker fiskeriet herover. 

Jeg så bla på en venindens FB side at hun havde fanget en endog stor karusse på 2kg! i en sø i viborg området, og nogen lidt mindre samt et par sudere, derudover så søen HELT vildt lækker ud! hun måtte dog ikke fortælle mig om hvad det var for en :( 

Så jeg glæder mig til foråret! der skal jeg på opdagelse! Du kan jo råbe op eller sende en besked hvis du vil med ud og udforske nogen søer og se om der gemmer sig noget guld i dybet :) 

Viborg søerne skal naturligvis os udforskes mere end de er blevet allerde, dog vil de stå i Gedde/sandart samt karpe tegnet. da jeg er RET sikker på bestanden er RET lille med hensyn til suder og karusser heri :) 

Mvh Morten
Til top
Morten Schultz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
schultz92

Tilmeldt:: 15 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 451
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér schultz92 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jan 2012 kl. 21:01
Bump. for ny overskrift. kom så ud af busken med jer! :) 
Til top
karsten jacobsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
nyegaard

Tilmeldt:: 12 Sep 2008
Geografisk: aalborg ø
Status: Offline
Beskeder: 97
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér nyegaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jan 2012 kl. 21:14
Hej her er lidt info om søerne omkring viborg
 
 
 
Til top
Morten Schultz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
schultz92

Tilmeldt:: 15 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 451
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér schultz92 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Jan 2012 kl. 21:59
På den gode side af 500 har kigget herind, der må være EN af jer der har lidt spændene og dele :) 

( diskret weekend bump) 

Mvh Morten
Til top
Marc Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lucius Avatar

Tilmeldt:: 16 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 482
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lucius Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Jan 2012 kl. 22:38
Jeg kender en, men det koster en bondegård at fiske der. Men nej har faktisk ikke prøvet det store i småsøerne. Tænker du private vande eller? Al min tid er brugt i båd efter gedderne, så det er sjældent andre arter får chancen. Men kunne da være spændende at prøve engang til foråret eller sommer, hvis gedderne lige skal have en enkelt fridag :)
Til top
Morten Schultz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
schultz92

Tilmeldt:: 15 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 451
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér schultz92 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Jan 2012 kl. 22:58
@Marc jeg bor i lejlighed så bondegården ligger jeg ikke inde med, du kan evt lige sende en PM hvis du vil ud med pris , venteliste etc. 

Jeg tænker ALLE vande, om de er private betyder ikke det store, en del er til og snakke med, så jeg er åben for ALT . På sjælland fik jeg flere aftaler i stand med privat ejede vande. så det burde da ikke være en 100% forhindring.

Mvh Morten
Til top
Morten Schultz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
schultz92

Tilmeldt:: 15 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 451
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér schultz92 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jan 2012 kl. 16:35
To the TOP!
Til top
Brian Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hugo_One Avatar

Tilmeldt:: 02 Apr 2010
Geografisk: nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 366
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hugo_One Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jan 2012 kl. 17:47
HVASSÅH drenge - ang. en sø med suder - så kender jeg én men den ligger en god halv time i bil fra viborg - send mig en pb hvis det har interesse ..... mvh Brian

Til top
Morten Schultz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
schultz92

Tilmeldt:: 15 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 451
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér schultz92 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Jan 2012 kl. 11:32
Bummmelumlum bump :) god søndag drenge og piger! 
Til top
Steen Kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steen Kehler Avatar

Tilmeldt:: 03 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 1478
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steen Kehler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Jan 2012 kl. 12:05
Citat: schultz92

Bummelum.

Hvis du ligger inde med oplysninger om en sø med suder/karusser eller bare mistanken om en sådan bestand i viborg området vil jeg blive ekstatisk glad for lidt råd og hjælp :) 

Morten/
http://www.fiskeidyl.dk/
Til top
Morten Schultz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
schultz92

Tilmeldt:: 15 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 451
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér schultz92 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Jan 2012 kl. 12:21
Åh det gør ondt i øjnene og se fangst billederne derinde. men tak for link Steen ! 
Til top
jørn kristensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
jørn k

Tilmeldt:: 07 Jan 2012
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 34
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jørn k Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Jan 2012 kl. 21:36
Da mine kendskaber til folk herover dog er lig 0 ville det da være spændene hvis der var en der manglede selskab til en suder tur til foråret, til en gedde tur på Søen eller andet.
Hej Morten
Måske kan du finde noget nyttigt på www.vibfisk.dk
 
 
jørn k
Til top
jørn kristensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
jørn k

Tilmeldt:: 07 Jan 2012
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 34
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jørn k Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Jan 2012 kl. 21:48
Hej Morten
jeg glemte, at du nok blandt Viborg Fiskeriforenings medlemmer kan finde nogle ligesindede og sikkert også nogen, der kan hjælpe dig.
mht. til suder, så findes der faktisk en privat sø med rigtig mange suder, tæt på Viborg og Viborg søerneDisapprove
jørn k
Til top
Morten Schultz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
schultz92

Tilmeldt:: 15 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 451
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér schultz92 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Jan 2012 kl. 21:51
@Jørn kan du ikke sende en PM med info ang den private sø? man kunne jo forsøge og snakke lidt med folk måske :) 

Tak for info ang VIB jeg bruger aktivt deres forum os, men vil da lige forsøge samme spørgsmål derinde ogå. 

Mvh Morten
Til top
jørn kristensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
jørn k

Tilmeldt:: 07 Jan 2012
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 34
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jørn k Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Jan 2012 kl. 22:10
Hej Morten
 
Jeg har set og svaret dig på Vibfisk´Forum - god ide at prøve der.
mht. suderne, er det jo ikke aktuelt lige nu, men det må vi se på.Wink
jørn k
Til top
Morten Schultz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
schultz92

Tilmeldt:: 15 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 451
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér schultz92 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Jan 2012 kl. 22:34
Jørn jeg har ikke modtaget svar på VIBfisk , tror jeg :) men har sendt en besked til dig herinde i forrummet. 

Lyder spændene med suderne, jeg skal nok maile dig ned omkring april så :) hehe

Mvh Morten
Til top
Morten Schultz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
schultz92

Tilmeldt:: 15 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 451
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér schultz92 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Feb 2012 kl. 15:32
Lille midtuge bump....
Til top
Morten Schultz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
schultz92

Tilmeldt:: 15 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 451
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér schultz92 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Feb 2012 kl. 21:02
Ahh--- 17 dages bump :) 
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres