Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Drømmerejsen

 Besvar Besvar
Forfatter
Henrik Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
wilson_177 Avatar

Tilmeldt:: 02 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 358
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér wilson_177 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Drømmerejsen
    Sendt: 31 Jan 2012 kl. 10:33
hej 

hvis konen unger kærsten ga jer frit spil i 14 dage
og man ikke skulle tænke på økonomien fordi man havede penhe nok

hvor skulle drømme fiske rejsen så gå hen og hvad ville den kosteTongue
Mvh Henrik Larsen
Til top
Preben Jessen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Plaj Avatar

Tilmeldt:: 07 Nov 2011
Status: Offline
Beskeder: 143
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Plaj Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jan 2012 kl. 10:39
Kola halvøen eller Alaska, pris ved jeg ikke, men ville være en drøm for mig :-)
Til top
Henrik Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
wilson_177 Avatar

Tilmeldt:: 02 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 358
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér wilson_177 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jan 2012 kl. 10:40
mn ville nok være 
kharlovka river  i rusland
i en uge til ca. 50000kr
Mvh Henrik Larsen
Til top
Ole S. Linding Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
EditionR Avatar

Tilmeldt:: 09 Jan 2005
Status: Offline
Beskeder: 323
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér EditionR Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jan 2012 kl. 10:46
14 dage er for kort til new zeeland, så må være:
 
7 dage i kano på Kola´s tundra efter brown trouts og slutteligt 7 dage efter laks.
 
Kr???? men var jo heller ikk noget problem ;) 
Til top
Kenneth Dexter Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
kdexter

Tilmeldt:: 23 Nov 2006
Geografisk: Aalestrup
Status: Offline
Beskeder: 25
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kdexter Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jan 2012 kl. 11:50
Jeg vil have sol og varme, så Seychellerne ville være mit bud Cool

Eneste minus: Ca. pris for 14 dage = 15.000 USD Cry


Til top
Nicolai Ulrik Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
NicolaiH Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 571
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér NicolaiH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jan 2012 kl. 11:53
Alle de steder jeg har været og alle de steder jeg skal hen i fremtiden er en del af min drøm :-)
Mvh.
Nicolai Ulrik Hansen
www.idus.dk
www.rimte.dk
www.fiskogfri.dk
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JB Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2002
Status: Offline
Beskeder: 322
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JB Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jan 2012 kl. 11:53
14 dage med telt i "Sandås-landet". (Men heli-transport det sidste stykke). 

Redigeret af JB - 31 Jan 2012 kl. 11:56
Mvh JB
Til top
Esben Ludvigsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
EsbenL Avatar

Tilmeldt:: 20 Jul 2007
Geografisk: Kibæk
Status: Offline
Beskeder: 533
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér EsbenL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jan 2012 kl. 11:57
Steelhead i Nordamerika med store intruders... Hug
Til top
Rene Bach Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Renebach83 Avatar

Tilmeldt:: 03 Dec 2011
Status: Offline
Beskeder: 103
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Renebach83 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jan 2012 kl. 12:07
Min drømme rejse er Alaska, og der skal jeg til i Juli mdr i 14 dage :) Med alt betalt det til sige...
 

Alt inkl. vil sige:
*Turen Kbh/Anchorage t/r med Condor og SAS
* Ophold i fiskelodge ved floden* Ophold på b&b ved ankomst og hjemrejse inkl. morgenmadsbuffet
* Fiskelicens til alle dage* Vandflyver t/r inkl. 70 lbs bagage
* Kaffe/The og Chokolade Drik

* Mad under hele opholdet* Guidning på floden af rutinerede guider

Øl/sprit skal man selv tage med..

Det er KongeLaks/ SølvLaks og Rødlaks :)

 
For 23900 :)
 
Mvh René
Til top
bjarne jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
bjar1525

Tilmeldt:: 19 Feb 2006
Status: Offline
Beskeder: 311
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bjar1525 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jan 2012 kl. 12:11
hmm - det jeg lige tænker på når jeg kigger ud af vinduet nu - bare en sted med sol og nogle sild
Til top
bjarne jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
bjar1525

Tilmeldt:: 19 Feb 2006
Status: Offline
Beskeder: 311
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bjar1525 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jan 2012 kl. 12:15
Beach Girls Brazil så er det mere spørgsmålet, hvor skal ormen placeres
Til top
Kenneth Dexter Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
kdexter

Tilmeldt:: 23 Nov 2006
Geografisk: Aalestrup
Status: Offline
Beskeder: 25
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kdexter Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jan 2012 kl. 12:18
Var der nogle der sagde "Vertical Jigging"?Tongue
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jan 2012 kl. 12:19
Til top
Tony Hald Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Tony W Avatar

Tilmeldt:: 23 Feb 2007
Status: Offline
Beskeder: 218
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tony W Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jan 2012 kl. 12:20
Hejsa.
Min store drøm lige pt. er helt klart at få taget ordentligt hul på å-fiskeriet, så et par dage ved Skjern å under kyndig guiding af den super kompetente fluefisker/binder samt gode ven "Torben Thinggård" a.k.a. "Son of a Salmon" ville helt klart være det fedeste for mig
Mvh. Tony
Til top
Henrik Romsdal Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Romsdal Avatar

Tilmeldt:: 24 Maj 2003
Status: Offline
Beskeder: 107
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Romsdal Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jan 2012 kl. 12:23
Har fisket menge fine steder,New Zeeland-British Columbia (3 gange)- Grønland,men det eneste jeg pt. drømmer om  er såmend ``bare´´ Slovenien.
Har fisket dernede rigtig mange gange og det har,helt klart,været det mest afslappende,jeg har foretaget mig inden for fiskeri,når jeg vel at mærke har været alene afsted
og så gør det heller ikke noget,at det,som regel,er dejligt varmt.
Ydermere er jeg slet ikke oppe på de beløb der bliver snakket om,så bliver der råd til to ture om året.
mvh Henrik
Til top
Ole S. Linding Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
EditionR Avatar

Tilmeldt:: 09 Jan 2005
Status: Offline
Beskeder: 323
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér EditionR Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jan 2012 kl. 12:35
Henrik Romsdal:
Hvornår fisker du dernede? maj ?
 
Om min fod vil, overvejer jeg også Ex-jugoslavien slovenien, kroatien eller serbien.
 
Man kan flyve billund - venedig retur for omkring 400kr. Så skal man bare være en 3 stykker om at leje en VW bus dernede og så afsted.
Til top
Henrik Romsdal Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Romsdal Avatar

Tilmeldt:: 24 Maj 2003
Status: Offline
Beskeder: 107
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Romsdal Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jan 2012 kl. 12:50
Hej Ole
Jeg fisker dernede i uge 25-26 og så igen i 37-38.
Det er aldrig lagt helt fast,så jeg lader vandstanden og temperaturen om at bestemme hvornår jeg tar afsted(har et rimeligt eleksibel job)
De sidste mange gange,på den tidlige tur,er jeg stødt ind i nogle voldsomme klægninger af Døgnfluer,men så er,fiskeriet  næsten for godt.Men jeg er sku heller ikke nem at gøre tilfreds.
Til top
Rene Bach Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Renebach83 Avatar

Tilmeldt:: 03 Dec 2011
Status: Offline
Beskeder: 103
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Renebach83 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jan 2012 kl. 14:12
Ole, det kan være det er noget du kan arrangere, hvor en gruppe på 5 tager afsted ? :)
 
Mvh René
Til top
Mads Olsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
MadsFlueFisker

Tilmeldt:: 14 Nov 2011
Geografisk: Hammel
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MadsFlueFisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jan 2012 kl. 14:29
Min drømmerejse, er en 14-dages tur til Alaska efter laks, regnbueørred og stalling Smile
- Men nu er jeg jo ''kun'' 14 år, men mon ikke jeg kommer på tur til Alaska engang.
Til top
Einar Bendix Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Einar bendix

Tilmeldt:: 19 Jan 2008
Geografisk: Herning
Status: Offline
Beskeder: 6
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Einar bendix Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jan 2012 kl. 19:54
Find dig et par venner og tag til Stillehavskysten i Mexico. Det er til at betale for penge. Laks kan du altid fange i Norden og Alaska osv. Vejret er godt, det bedste tidspunkt er vinter, og du får en oplevelse, som ikke er til at opdrive andre steder. Øllet er billigt, fiskesriet er rimeligt billigt. Maden er næsten gratis, og vejret er supert.
Så helt sikkert: Mexico efter sailfish og marlin. (Bare een gang i livet)
Til top
Ole S. Linding Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
EditionR Avatar

Tilmeldt:: 09 Jan 2005
Status: Offline
Beskeder: 323
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér EditionR Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Feb 2012 kl. 12:43
Citat: Renebach83

Ole, det kan være det er noget du kan arrangere, hvor en gruppe på 5 tager afsted ? :)
 
Mvh René
Da absolut ikk umuligt, skal bare lige i første omgang være sikker på min fod og jeg snakker samme sprog!!
 
Hvem er de 5? og hva er jeres budget?
 
Svar gerne på linding@fjernlive.dk fjern "fjern" eller 40 19 58 35
 
 
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres