Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Buresø is

 Besvar Besvar
Forfatter
jens madsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
madsen

Tilmeldt:: 02 Okt 2003
Geografisk: frederiksborg amt
Status: Offline
Beskeder: 41
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér madsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Buresø is
    Sendt: 03 Feb 2012 kl. 18:05
hej
Er der nogen der ved om der er kommet is på Buresø og i så fald hvor tyk den er ved at være??
Til top
Niels Riis Ebbesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Niels Riis Ebbesen Avatar

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1219
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Niels Riis Ebbesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Feb 2012 kl. 20:18
Der er is på Buresø, men den er endnu ikke tyk nok til færdsel, i forgårs var der stadig nogle åbne våger.

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen
Til top
Michael Boysen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Michael Boysen Avatar

Tilmeldt:: 10 Aug 2003
Status: Offline
Beskeder: 123
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Michael Boysen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Feb 2012 kl. 23:36
Hej Jens

Mit liv er for kort til isfiskeri, hvis det er det, som er baggrunden for din forespørgsel....
Meeen, Buresø lukkede stort set 100% d. 24-01-12

Om du tør vove dig ud, er din egen vurdering, men pas især på i den nordvestlige ende.
Et par af mine kammerater blev under en af de seneste års isvintre ubehageligt overraskede. De havde fisket på 15-20 cm. tyk is, men var stille og roligt trukket nordpå. Under en prøveboring gik boret pludselig gennem isen på no-time, og der blev moon-walket tilbage..... :-) Isen var pludselig ikke meget over 5-7 cm. 

Om det er undersøiske kilder ved jeg ikke, men vil bare lige advare.

Mvh.
Michael


Redigeret af Michael Boysen - 03 Feb 2012 kl. 23:44
Til top
Henrik Buresøen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
henrik buresø Avatar

Tilmeldt:: 22 Jun 2007
Geografisk: Buresø
Status: Offline
Beskeder: 264
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér henrik buresø Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Feb 2012 kl. 00:15
Hej har cheket her idag,den mangler et godt stykke endnu.Thumbs Up
Mvh Henrik buresøen
Til top
Michael Boysen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Michael Boysen Avatar

Tilmeldt:: 10 Aug 2003
Status: Offline
Beskeder: 123
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Michael Boysen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Feb 2012 kl. 07:40
Hej Henrik

Fair nok, jeg tager åbenbart fejl.

Var ellers dernede d. 24-01 om morgenen, og der var søen så godt som lukket. Da der i et par dage var stort set vindstille, gik jeg ud fra, at isen ville blive liggende.
Den megen blæst vi har haft, har åbenbart større betydning, end jeg havde gættet på.

God weekend
Michael
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres