Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

trække penge tilbage

 Besvar Besvar
Forfatter
paw holst Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
paw sten

Tilmeldt:: 19 Apr 2011
Geografisk: svebølle
Status: Offline
Beskeder: 222
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér paw sten Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: trække penge tilbage
    Sendt: 04 Feb 2012 kl. 21:49
hej jeg vil hører om man kan trække sine penge tilbage, når man har overført over netbank. jeg har overført penge i torsdags men han kunne ikke se dem fredag.
mvh paw holst
Til top
Jan L Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JTHL

Tilmeldt:: 03 Jun 2009
Geografisk: Aalborg
Status: Offline
Beskeder: 453
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JTHL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Feb 2012 kl. 21:52
Der kan gå op til 2 hverdage, hvis I ikke har samme bank... Så vent og se om de ikke er kommet ind mandag...
Til top
Dennis Schaumann Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jezuz

Tilmeldt:: 05 Jan 2011
Status: Offline
Beskeder: 289
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jezuz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Feb 2012 kl. 21:54

har jeg også gjort et par gange og de er altid kommet frem om mandagen.. så håber da også dine gør

Til top
paw holst Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
paw sten

Tilmeldt:: 19 Apr 2011
Geografisk: svebølle
Status: Offline
Beskeder: 222
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér paw sten Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Feb 2012 kl. 21:56
hej jan. du misforstår. kan jeg trække mine penge tilbage, når jeg har overført og han ikke kan se dem
Til top
Jan L Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JTHL

Tilmeldt:: 03 Jun 2009
Geografisk: Aalborg
Status: Offline
Beskeder: 453
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JTHL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Feb 2012 kl. 22:00
Jamen, 1dag er ikke nok til at sige at han ikke har modtaget dem, nu når der kan gå 2 dageSmile

Men mht at trække dem tilbage, mener jeg ikke at det kan lade sig gøre ved en konto overførsel.
Til top
paw holst Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
paw sten

Tilmeldt:: 19 Apr 2011
Geografisk: svebølle
Status: Offline
Beskeder: 222
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér paw sten Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Feb 2012 kl. 22:02
hmmCry
Til top
Frederiksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ljf

Tilmeldt:: 14 Nov 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 771
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ljf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Feb 2012 kl. 22:39
Det kan helt sikkert ikke lade sig gøre Paw. Vil du have den mulighed skal du betale med kort, så kan din bank tilbageføre pengene.
/frede
Til top
Steffen Christiansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
StefC

Tilmeldt:: 23 Nov 2010
Status: Offline
Beskeder: 189
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér StefC Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Feb 2012 kl. 02:03
Man kan ikke trække penge tilbage selv. Banken kan som regel trække beløbet tilbage, hvis overførslen er til et andet pengeinstitut og du kontakter dem samme dag (hverdage kun) inden kl. 17 som regel. Overførsel til andet pengeinstitut tager ikke op til to dage, men kun 1 dag. Hvis overførslen er lavet efter kl. 20 på en hverdag, bliver overførslen dog først ekspederet næste hverdag og kan derfor tage "2" dage eller mere.

Nu arbejder jeg selv med netbank hos Danske Bank, men jeg skal dog ikke udelukke at de nævnte tidspunkter kan variere lidt for de forskellige banker, da jeg ikke helt kender til grundlaget for de fastsatte tidspunkter og om de er fastsat af bankerne, BEC, NETS eller andet. Men ellers burde de have en support du kan ringe til og spørge jo.

Ps. At man betaler med kort, er ikke udelukkende en garanti for at man kan tilbageføre et beløb. Den bedste garanti man kan få, er at sikre sig at man laver en korrekt overførsel/overfører til troværdige mennesker osv.



Redigeret af StefC - 05 Feb 2012 kl. 02:04
Venlig hilsen
Steffen Christiansen
Til top
Rene Bach Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Renebach83 Avatar

Tilmeldt:: 03 Dec 2011
Status: Offline
Beskeder: 103
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Renebach83 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Feb 2012 kl. 10:06
Hvis det ikke er samme Bank, kan der gå op til 2-3 dage.  Og Nej man kan ikke trække pengene tilbage...
 
Mvh René
Til top
paw holst Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
paw sten

Tilmeldt:: 19 Apr 2011
Geografisk: svebølle
Status: Offline
Beskeder: 222
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér paw sten Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Feb 2012 kl. 10:10
hej jeg takker for svarene. man kan heller ikke gå til banken og få dem til at trække dem tilbage.
Til top
John Behrndtz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pip_ser

Tilmeldt:: 23 Sep 2007
Status: Offline
Beskeder: 822
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pip_ser Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Feb 2012 kl. 11:32
Man burde indføre paypal der kan pengene spæres i tilfælde af en tvist og så føres tilbage uden problemer
Til top
Eigil Gregersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
eigre Avatar

Tilmeldt:: 29 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 121
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér eigre Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Feb 2012 kl. 12:53
Alle der er medlem af paypal kan bruge det også her på siden. Det er ikke noget der skal indføres.

mvh.
Eigil
Til top
Eigil Gregersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
eigre Avatar

Tilmeldt:: 29 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 121
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér eigre Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Feb 2012 kl. 12:55
https://www.paypal.com/dk

Til top
John Behrndtz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pip_ser

Tilmeldt:: 23 Sep 2007
Status: Offline
Beskeder: 822
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pip_ser Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Feb 2012 kl. 13:07
Har brugt paypal i mange år bare ikke her på siden
Til top
Jan Hagen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JH

Tilmeldt:: 24 Mar 2005
Status: Offline
Beskeder: 180
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Feb 2012 kl. 13:17
Hej Paw
Tror du skal slå koldt vand i blodet. det er helt normalt i mange tilfælde, at en modtager ikke kan se overførsel dagen efter. Du har jo også kvittering på din overførsel, så det burde ikke være noget problem - du kan eventuel tage en kopi i din netbank og fremsende til sælger, hvis det da haster så meget.
 
Ellers kan jeg oplyse, at det virker ligesom at betale kontant - bordet fanger og du kan ikke trække pengene tilbage, når først de er sendt - men hvorfor skulle du også det - lav en snemand og vent tålmodigt til mandag, så skal du se.
 
Det er ikke korrekt som Frederiksen skriver, at betaler du med kort, kan du trække pengene tilbage, her fanger bordet også - dog er man bedre stillet - dvs. hvis du kan bevise overfor banken, at du ikke har modtaget det købte samt har forsøgt forgæves at løse sagen med sælger - kan banken efter en vurdering trække beløbet tilbage, eventuelt på baggrund af en tro og love erklæring fra dig - dette har banken rent faktisk pligt til - men det sker altså ikke bare sådan lige og ubetinget.
 
Så tag det roligt, det skal nok løse sig.
 
Men tjek lige din netbank, man kan jo rent faktisk godt have angivet en senere overførelsesdato - i såfald er pengene ikke sendt endnu og så kan du til enhver tid annulere overførsel selv i din netbank. Men jeg har forstået, at du har sendt pengene rent fysisk jævnfør din netbank og så er det som ovenfor nævnt, bordet fanger.
 
Hilsner
Jan HagenSmile
Til top
paw holst Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
paw sten

Tilmeldt:: 19 Apr 2011
Geografisk: svebølle
Status: Offline
Beskeder: 222
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér paw sten Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Feb 2012 kl. 13:24
hej jan. jeg skal ikke slå kold vand i blodet. jeg har funde ud af det er en svinler jeg har handle med. Angry
Til top
John Behrndtz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pip_ser

Tilmeldt:: 23 Sep 2007
Status: Offline
Beskeder: 822
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pip_ser Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Feb 2012 kl. 13:32
Hvis det er sandt og du er helt sikker paw så vil det da være rart at vide hvem det er MEN DU SKAL VÆRE MEGET SIKKER INDEN DU KOMMER MED NAVNET
Til top
Peter Fosgerau Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Pfr

Tilmeldt:: 21 Maj 2010
Geografisk: Hammel
Status: Offline
Beskeder: 221
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Pfr Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Feb 2012 kl. 13:33
Arhh ikke igen.. Fanme ærgeligt Paw, håber det løser sig og svindleren bliver knaldet Angry. Hvem var det du handlede med, bare sådan man kan blive advaret?
 
Hilsen Peter
Til top
paw holst Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
paw sten

Tilmeldt:: 19 Apr 2011
Geografisk: svebølle
Status: Offline
Beskeder: 222
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér paw sten Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Feb 2012 kl. 13:42
det er ikke på 123nu.dk og det er ikke fiskergrej. jeg er blevet snydt.
Til top
Jan Hagen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JH

Tilmeldt:: 24 Mar 2005
Status: Offline
Beskeder: 180
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Feb 2012 kl. 13:46
Cry surt

Redigeret af JH - 05 Feb 2012 kl. 17:14
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres