Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fibatube selvbygger stænger.

 Besvar Besvar
Forfatter
Jesper Petersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Århusfiskeren Avatar

Tilmeldt:: 08 Feb 2012
Geografisk: Åruhs
Status: Offline
Beskeder: 12
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Århusfiskeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fibatube selvbygger stænger.
    Sendt: 08 Feb 2012 kl. 23:37
Jeg har fået tilbudt en Fibatube Fastslim klinge, som er færdig bygget. Det er en 9 fods, vægtklasse 7 eller 8. Er det noget jeg skal holde mig fra. Prisen er 2000kr med et Vision Koma fluehjul med backing line på?:)

Jesper Petersen
Til top
Jesper Petersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Århusfiskeren Avatar

Tilmeldt:: 08 Feb 2012
Geografisk: Åruhs
Status: Offline
Beskeder: 12
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Århusfiskeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Feb 2012 kl. 00:18
Jeg fik også et Skydehoved med, hvilket fik jeg ikke fat i, samt lidt forskellige Kystfluer..:)

Jesper Petersen
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 848
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Feb 2012 kl. 01:13
Har selv ejet en sådan klinge min var vistnok 10,5 fod men kortet ned til 9,1 fod,jeg gav over 2000 for klingen da den var ny for mange år siden,nok en af de bedste kyststænger jeg har ejet sammen med et berkley fluehjul dejlige minder lol men desværre blev den stjålet med en masse andet fiskegrej.
 
Jeg ville nok vælge andet idag for 2000 kr får du en god brugt sage stang til kysten...men det er kun min mening


Redigeret af Kevin rostrup - 09 Feb 2012 kl. 01:18
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down