Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dømt for ulovlig fiskeri

 Besvar Besvar
Forfatter
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Guests
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Dømt for ulovlig fiskeri
    Sendt: 09 Feb 2012 kl. 06:46
http://sportsfiskeren.dk/fritidsfisker-doemt-for-ulovligt-fiskeri
Klaphat han burde jo kende reglerne, så ingen kære mor.
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Feb 2012 kl. 07:52
Det var da synd at de ikke også tog hans båd, for vil da garanteret forsætte sine ulovligheder efter de 6 måneder.
Per Hansen
Til top
Rune Westphal Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Flug-Polisan Avatar

Tilmeldt:: 16 Nov 2010
Status: Offline
Beskeder: 17
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Flug-Polisan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Feb 2012 kl. 08:46
Jeg er helt enig med Per! det er en skam at konsekvenserne ikke står mål med den skade som de kan forvolde med ulovlige fangstredskaber.
jeg oplevede i efteråret da jeg var på Bornholm, et hidtil uset mængde ulovlige garn på hele Bornholms østkyst, det var mere reglen end undtagelsen at der stod garn i fredningsbælterne. ligeledes har jeg oplevet et stigende antal ulovlige garn i Roskilde fjord. Det er en skam at fiskerikontrollen ikke har resurser til at overvåge "flaskehalse"
det var måske nogle af de penge der kommer ind via fisketegnet burde gå til at opgradere og modernisere Fiskerikontrollen, det vil jo komme alle tilgode for hvad nytter det at lave lækre rene snoede åløb hvis ørrederne ikke kan komme forbi garnene når de skal op og gyde!

Redigeret af Flug-Polisan - 09 Feb 2012 kl. 08:47
Tænk positivt.. det gir flere fisk!
Rune Westphal
http://seatroutfisher.com/
Til top
mikkel hemmeshøj Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mikkell Avatar

Tilmeldt:: 15 Okt 2003
Status: Offline
Beskeder: 1047
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mikkell Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Feb 2012 kl. 11:14
Citat: Flug-Polisan

Jeg er helt enig med Per! det er en skam at konsekvenserne ikke står mål med den skade som de kan forvolde med ulovlige fangstredskaber.
jeg oplevede i efteråret da jeg var på Bornholm, et hidtil uset mængde ulovlige garn på hele Bornholms østkyst, det var mere reglen end undtagelsen at der stod garn i fredningsbælterne. ligeledes har jeg oplevet et stigende antal ulovlige garn i Roskilde fjord. Det er en skam at fiskerikontrollen ikke har resurser til at overvåge "flaskehalse"
det var måske nogle af de penge der kommer ind via fisketegnet burde gå til at opgradere og modernisere Fiskerikontrollen, det vil jo komme alle tilgode for hvad nytter det at lave lækre rene snoede åløb hvis ørrederne ikke kan komme forbi garnene når de skal op og gyde!

enig....!!

hvem bestemmer egentlig hvad fisketegns kronerne skal bruges til?

mik
Til top
Morten Schultz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
schultz92

Tilmeldt:: 15 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 451
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér schultz92 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Feb 2012 kl. 11:25
Jeg søgte ellers ind som fiske betjent i efteråret, desværre havde de lige ansat dem de skulle bruge men ville slå nye stillinger op til foråret, det ser jeg frem til, puha jeg glæder mig!
Til top
Peter Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
samsondk Avatar

Tilmeldt:: 12 Jul 2011
Status: Offline
Beskeder: 210
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér samsondk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Feb 2012 kl. 11:30
Jeg kan blive så arrig over dem der fisker ulovligt.. Det ses gang på gang, og der er ikke resourcer til at stoppe det..
Til top
Karsten Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
karsten4 Avatar

Tilmeldt:: 08 Mar 2003
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 499
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér karsten4 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Feb 2012 kl. 13:09
Citat: Taonga

Det var da synd at de ikke også tog hans båd, for vil da garanteret forsætte sine ulovligheder efter de 6 måneder.
Per Hansen
Hej Per
 
Han venter da ikke 6 måneder med at fiske videre. Det tror du vel ikke selv på.
 
Mvh
 
Karsten
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Feb 2012 kl. 14:12
Nej det gør hanDead nok ikke men så kunne det jo være at der vankede et ophold på Hotel Gitterly, på saltsild og ingen vand!!!!Clown!

Redigeret af Taonga - 09 Feb 2012 kl. 14:14
Til top
Anders Halborg Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Anders H

Tilmeldt:: 05 Feb 2012
Status: Offline
Beskeder: 67
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Anders H Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Feb 2012 kl. 22:28
Lad os allesammen skrive et brev til Ministeren for Fødevarer, Landbrug og Fiskeri, hvor vi foreslår, at prisen for et fisketegn hæves med 2 - 3 eller 500 kroner om året, og det ekstra proveneu der kommer ind ved forhøjelsen, det skal direkte og ubeskåret gå til en markant forøgelse at arbejdstyrken hos Fiskerikontrollen.

En forøgelse på 50 eller 150 mand hos Fiskerikontrollen må da for pokker kunne ses på statestikkerne, så det ikke længere vil være næsten risikofrit, at tyvfiske med ulovlige garn og ruser.

Mit store ønske er i hvert fald, at Fiskerikontrollen skal ha' så mange ressourcer, at de kan kigger forbi Isefjorden flere gange om måneden, og ikke som nu, hvor det højst sker en enkelt gang om året. Og så skal det ske som en razzia med flere både på en gang, så fritidsfiskerne ikke kan nå at advare hinanden med deres SMS-kæder.
Til top
Hans-Jørn Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Fluefisker

Tilmeldt:: 02 Okt 2002
Status: Offline
Beskeder: 506
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fluefisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Feb 2012 kl. 22:57
Citat: Taonga

Nej det gør hanDead nok ikke men så kunne det jo være at der vankede et ophold på Hotel Gitterly, på saltsild og ingen vand!!!!Clown!
 
Surströmming morgen middag aften!!! Angry Angry
 
En bøde størrelse på sølle kr. 7.500,00 er sq.. alt for lille, det er jo blot hvad der svare til en omsætning over et par dage, Den skulle ha været X 10. Så hankunne  mærke det.  Ja og båden skulle brændes af i et kraftvarmeværk så vi alle kunne få lidt glæde af den varme her i den kolde tid.
 
Sikken en klaphat
Til top
ole tranholm jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tranholm Avatar

Tilmeldt:: 23 Jul 2002
Status: Offline
Beskeder: 648
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tranholm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Feb 2012 kl. 23:08
Hej Anders
Citat:
Lad os allesammen skrive et brev til Ministeren for Fødevarer, Landbrug og Fiskeri, hvor vi foreslår, at prisen for et fisketegn hæves med 2 - 3 eller 500 kroner om året, og det ekstra proveneu der kommer ind ved forhøjelsen, det skal direkte og ubeskåret gå til en markant forøgelse at arbejdstyrken hos Fiskerikontrollen
 
-------------------------------------------------------------------------------------------------
 
det er et tåbeligt forslag, fisketegnet er ikke en skat, hvis der skal flere folk til skal det betales af skattekronerne. Man kan håbe at bøderne bliver så store at pengene går til flere folk, det kunne du så skrive istedet for noget tåbeligt om fisketegnssmidlerne.
 
Ole T
Til top
Anders Halborg Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Anders H

Tilmeldt:: 05 Feb 2012
Status: Offline
Beskeder: 67
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Anders H Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Feb 2012 kl. 00:06
Hej Ole, jeg har efterhånden i et godt stykke tid fulgt med i debatterne her på 123nu.dk, og jeg er blevet klar over, at det stort set kun er jyderne som får en hel masse laks for de penge, som der komme ind ved salget af fisketegnet, og det er de laks, som de lige nu bruger en hel masse tid på at skændes om.

En langt mere effektiv fiskerikontrol, vil helt sikkert være meget mere gavnligt for bestandene end nok så mange udsætninger, for jo flere fisk der bliver udsat, des mere går der i fritidsfiskernes garn.
Til top
ole tranholm jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tranholm Avatar

Tilmeldt:: 23 Jul 2002
Status: Offline
Beskeder: 648
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tranholm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Feb 2012 kl. 01:31
Hej Anders
 
Vi er enige, der burde være mere kontrol, om det er fritidsfiskerne der fanger fiskene aner jeg ikke, men de betaler også fisketegn samt noget mere og efter bedre regler.
 
At de slås om regler i det jyske overrasker mig ikke, reglerne er jo trukket ned over hovedet på dem inden for ganske få måneder og med start allerede i 2012 som for mig virker fulstændigt galt, men fortæller også lidt om DSF samt DTU.
 
Jeg tør næsten ikke skrive noget om midlerne til det jyske samt lakse udsætninger, men du har ret i det du skriver.
Man kunne også fyrer 50% af biologer og forskere, og  bruge pengene på fiskerikontrollen samt indføre tvungen C&R i en periode på 3-4 år, så kunne lystfiskerne i de jyske åer selv måle på deres fiskeri om det har hjulpet.
 
Efter mange års tilbagegang ved River Dee i Skotland valgte man den hårde kur og indførte C&R, de har et fantastisk laksefiskeri nu og en megen lang sæson.
 
I sæsonen 2011 hørte jeg rygter om salg af flere tusind dagkort inden for en ganske kort periode på ex. Skjern å samt at der ingen begrænsninger var på salg af dagkort. Om det er rigtigt eller kun et rygte aner jeg ikke, men det lyder vanvittigt hvis det er rigtigt.
 
Ole T
 
 
 
 
 
 
 
 
Til top
Brian Bechmann Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fætter ål Avatar

Tilmeldt:: 02 Jul 2004
Status: Offline
Beskeder: 471
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fætter ål Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Feb 2012 kl. 05:49
der er desværre ingen begrænsning på dagkort i skjern å. Det resulterer i at man på de ydre stykker v borris osv tit næsten går skulder v skulder
jeg har af samme årsag taget konsekvensen og valgt en forening der har vand oppe i systemerne og deroppe er der mere fred og jeg har da fanget flere laks deroppe
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Feb 2012 kl. 08:47
Alle har helt ret i at fiskerikontrollen skal styrkes meget mere.....
 
Men nogen gange tænker man hvad foregår der? For nogle år tilbage under en ferie ved Kerteminde tog jeg en mand i en jolle på fersk gerning, en meget tidlig morgen! Gennemfotograferede det hele, fik fat i en fiskeribetjent, som heldigvis var i nærheden. Han så det også med sine egne øjne....men hvad skete der? Ikke en rygende fis, selvom de senere fik alle billederne og man tydeligt kunne se navn på båden og hvem det var. Så er det man river sig i håret, der ikke er der, og tænker......der er åbentbart frit spil.
Han havde sat garn fra en høfde og ret ud fra den, sådan en 6 - 8 stykker.
Til top
Casper Bach Soelberg Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Casper91 Avatar

Tilmeldt:: 06 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 29
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Casper91 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Feb 2012 kl. 09:11
Fy forfanden noget svineri. En sølle bøde på 7000 kr kan man leve med, men manden sidder da sikkert og klapper i hænderne af glæde derhjemme fordi han ikke har fået mere end de 6 måneder. Hvis det var op til mig skulle han slet ikke fiske mere, overhovedet! 

Undskyld mit sure opstød her lige fra morgenstunden...
God weekend!
Til top
Rune Westphal Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Flug-Polisan Avatar

Tilmeldt:: 16 Nov 2010
Status: Offline
Beskeder: 17
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Flug-Polisan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Feb 2012 kl. 09:40
Der er jo lande som håndtere og administrere fiskeriet ganske fornuftigt.
Personligt er jeg vild med Canadas model, hvor fiskeriet kategoriseres og der er forskellige afgifter alt efter hvad og hvor man fisker, samtidigt med at der løses fisketegn bliver man oplyst om de pågældende regler for den art og det område man vil fiske i.
kontrolstyrken er ret stor og konsekvenserne ved at snyde er ret høje, så som konfiskation af grej og store bøder. Som gæst i Canada føler man at der bliver gjort noget for at der er fisk og at de har indset af de ikke kan komme uden om hvor mange penge fiskeriturismen tilføre.
normalt ville jeg ikke være fortaler for mere kontrol, men i de her tider hvor den Danske moral er ved at smuldre helt væk, så er jeg bange for der ikke er andre veje at gå.

Tænk positivt.. det gir flere fisk!
Rune Westphal
http://seatroutfisher.com/
Til top
Niels Mouritsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Niels Mouritsen Avatar

Tilmeldt:: 04 Nov 2005
Status: Offline
Beskeder: 107
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Niels Mouritsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Feb 2012 kl. 15:30
Manden på Bornholm har gjort noget forkert, han har fået en straf som vores domstole har afsagt dom i.
Jeg giver dommen Thumbs Up
Alle domme skal holdes op mod hverandre, så hvis garnfiskeren på solskindsøen skulle burres inde, hvad så med Anders Brevik der max får 16 år.
Ham der giver en knytnæve til en taxi chauffør?
Ham svigersønnen der kommer og truer og spytter på jakken?
Ro på, det er jo kun en fisk, men man skal have en straf for at bryde loven, det har han så fået og sagen er afgjort.
Til top
Kjeld Willerslev Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kjeld Willerslev Avatar

Tilmeldt:: 20 Mar 2008
Geografisk: ½KBH-½KARUP
Status: Offline
Beskeder: 968
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kjeld Willerslev Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Feb 2012 kl. 15:55
Citat: Flug-Polisan

Jeg er helt enig med Per! det er en skam at konsekvenserne ikke står mål med den skade som de kan forvolde med ulovlige fangstredskaber.
jeg oplevede i efteråret da jeg var på Bornholm, et hidtil uset mængde ulovlige garn på hele Bornholms østkyst, det var mere reglen end undtagelsen at der stod garn i fredningsbælterne. ligeledes har jeg oplevet et stigende antal ulovlige garn i Roskilde fjord. Det er en skam at fiskerikontrollen ikke har resurser til at overvåge "flaskehalse"
det var måske nogle af de penge der kommer ind via fisketegnet burde gå til at opgradere og modernisere Fiskerikontrollen, det vil jo komme alle tilgode for hvad nytter det at lave lækre rene snoede åløb hvis ørrederne ikke kan komme forbi garnene når de skal op og gyde!
 
Det er nu lidt sjovt, at vi skal betale for at rydde op i naturen efter samfundets mishandling af vandløb og fisk, og at vi måske også en dag kan få lov at betale ekstra for en øget kontrol.
 
Men det sidstnævnte ville sandsynligvis være pengene værd. For hvad der spares på udsætninger efter en øget kontrol, kan måske betale for den øgede kontrol.
 
Drømme er nu sjove Confused
mvh
kjeld
Én fisk mere på land, er én fisk mindre i vand, men én fisk mindre på land, er ikke én fisk mere i vand....
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Feb 2012 kl. 18:33
Hej Kjeld Big smile

Som du skriver det, er det pengene der bestemmer. Og øv for det, da det burde være den menneskelige mentalitet, der var den udøvende faktor. Kan vi helt glemme den menneskelige indflydelse?.

Mange venlige hilsener
 - Kim -
Til top
Anders Halborg Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Anders H

Tilmeldt:: 05 Feb 2012
Status: Offline
Beskeder: 67
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Anders H Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Feb 2012 kl. 20:04
@ Niels

Jeg er meget enig, selvfølgelig skal samfundet ikke bekoste et ophold på hotel gitterly til en tyvfisker, han skal derimod ha' en kæmpe stor bøde, gerne hvad der svarer til 2-3 månedslønninger, og så skal alle hans redskaber herunder båd, motor, garn, ruser, o.s.v. konfiskeres, og det skal være så grundigt, at man også tømmer hans skur på havnen, og hvad han har derhjemme i garagen, som kan anvendes til fiskeri.

Det ville være noget som tyvfiskerne havde respekt for, for der er jo mange af dem, som finansirer en dyr båd, motor, havneplads, o.s.v. med salg af deres fangster.
Til top
Jesper Georgi Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Georgi

Tilmeldt:: 02 Feb 2011
Status: Offline
Beskeder: 266
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Georgi Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Feb 2012 kl. 20:55
Hmmm... Jeg har absolut ingen respekt for, eller synes på nogen måde at det er i orden, at fritidsfiskere med deres redskaber bryder loven.
 
Men hvad skal der så ske med de brodne kar blandt os lystfiskere? Der tages da hvert år lystfiskere uden fisketegn. Og mon ikke også der tages tyvfiskere, der fisker i fredningstid, på steder de ikke har ret til, og i øvrigt sælger af deres fangst? Fisker selv på Nordsøen ind i mellem, det er ikke udsædvanligt at have 20 kg + filet med hjem, har man så en 3 -4 ture om året, så skal der altså meget fisk i kosten, for at rydde op i det... (jeg giver i øvrigt til venner og familie)
 
Jeg understreger igen, at det ikke retfærdiggør noget som helst. Men mon ikke lige vi også skulle kigge på "vores egne" før vi ruller nogen i fjer og ligger dem på hjul og stejle?Embarrassed
 
Det er ikke samme mængde fisk der er tale om, men lige nu virker det lidt som om, at det kun er fritidsfiskere der bryder reglerne, og det går ud på at finde værst tænkelige straf forslag.
Til top
Steen Kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steen Kehler Avatar

Tilmeldt:: 03 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 1478
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steen Kehler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Feb 2012 kl. 23:19
Citat: Georgi

 
... Men mon ikke lige vi også skulle kigge på "vores egne" før vi ruller nogen i fjer og ligger dem på hjul og stejle?Embarrassed
 
Nix!, Tyndarmsbanditter, trawlskurke og konventionelle bonderøve skal bare i gabestok først.
Til top
Anders Halborg Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Anders H

Tilmeldt:: 05 Feb 2012
Status: Offline
Beskeder: 67
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Anders H Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Feb 2012 kl. 20:56
@ Jesper Georgi

Hvis stangfiskere ikke overholder reglerne og begår tyvfiskeri, så skal de også ha' en kæmpe stor bøde, der kan ses, høres og mærkes, og ja, de skal også ha' konfiskeret alle deres fiskegrejer.
Til top
Kim Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kim-salmo

Tilmeldt:: 23 Okt 2005
Geografisk: Sønderjylland
Status: Offline
Beskeder: 131
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim-salmo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Feb 2012 kl. 17:14
Hej
En af måderne fiskerikontrollen kan få mere personale på, er ved at gå ind på denne side og lave en anmeldelse hver eneste gang I ser en ulovlighed.
Jo flere anmeldelser der kommer ind, jo flere besøg får I også af kontrollen, det har de bevist i det område jeg kommer fra.
I øvrigt mener jeg, at tyvfiskeri burde sidestilles med krybskytteri. Så kunne det godt være, at der var nogen der tænkte sig om en ekstra gang.
 
Altså meld alle ulovligheder omkring fiskeri ind på:
 
Med venlig hilsen
Kim Andersen
Aabenraa
 
Glemte lige at sige, at jeg tror der findes brodne kar på Sjælland, men jeg ved, at de også findes i Jylland.
 


Redigeret af Kim-salmo - 12 Feb 2012 kl. 17:17
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres