Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mariager fjord

 Besvar Besvar
Forfatter
Morten Lehmann Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Morten Lehmann Avatar

Tilmeldt:: 27 Mar 2011
Geografisk: Søborg
Status: Offline
Beskeder: 145
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Morten Lehmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Mariager fjord
    Sendt: 09 Feb 2012 kl. 09:14
Jeg havde en forhåbning om at tage en tur til Mariager i weekenden, da jeg planlagde en tur i nærheden for et par uger siden. Der er som bekendt kommet lidt frost i mellemtiden...
 
Er der nogle som har meldinger om eventuelle isfrie steder, eller skal jeg lade stangen blive hjemme?
 
 
 
Mvh.
Morten Lehmann 
Til top
ole skaarup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ole skaarup

Tilmeldt:: 11 Dec 2010
Geografisk: Hobro
Status: Offline
Beskeder: 201
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ole skaarup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Feb 2012 kl. 09:25
du skal lade stangen blive hjemme!!
 
jeg var ved dania onsdag der var et lille hul som var indtaget af svaner og andre fugle ellers er der lagt låg på resten af fjorden Cry
Til top
Morten Lehmann Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Morten Lehmann Avatar

Tilmeldt:: 27 Mar 2011
Geografisk: Søborg
Status: Offline
Beskeder: 145
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Morten Lehmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Feb 2012 kl. 12:19
Øvkay...
 
Tak for svar!
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres