Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

G. Loomis NRX wild card

 Besvar Besvar
Forfatter
Jan L Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JTHL

Tilmeldt:: 03 Jun 2009
Geografisk: Aalborg
Status: Offline
Beskeder: 453
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JTHL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: G. Loomis NRX wild card
    Sendt: 09 Feb 2012 kl. 19:02
Er der nogen som har erfaringer med G. Lommis's wild card ordning her i europa?
 
De skriver jo at man med et wildcard kan gå ind i en G. Loomis forhandler og få en ny stang, hvis uheldet er ude.
 
Men wild cardet følger kun med stænger som er købt i USA....
 
Jeg har 2 NRX stænger som er købt i USA, hvor jeg har fået wild cards til, så ville da gerne vide hvordan det står til, hvis man evt. knækker stangen her i europa.
 


Redigeret af JTHL - 09 Feb 2012 kl. 19:02
Til top
Søren Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
skn

Tilmeldt:: 12 Dec 2003
Status: Offline
Beskeder: 182
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér skn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Feb 2012 kl. 20:31

Hej

 

Du kan, desværre, som hovedregel forvente at den garanti, som der er på US produceret udstyr købt i USA ikke gælder i Europa.

Derimod er det ofte, at US producerede produkter købt i Europa er dækket af garanti i USA.

Det er højst mærkværdigt, at de store US producenter ikke stiller krav til en Europa distributør om, at garantien fra produkter købt i andre lande (typisk USA) også skal efterkommes i Europa. Som det virker lige nu, er det som om, det er to helt adskilte verdener når US producerede varer tages med til Europa.

I min verden er det skadende for et produktnavn, at producenten ikke formår at gøre garantien global – men det er bestemt også skadende for Europa distributørerne at de går i så små sko, at de ikke vil hjælpe kunderne, der under garanti har problemer med produkter.

 

Men der er nogle mærkværdige undtagelser: En af mine venner importerede engang en ny GM bil fra USA til Danmark. Den Danske GM organisation ville ikke kendes ved bilen og ville ikke afhjælpe noget på bilen i garantiperioden. Min ven så uheldig at ødelægge gearkassen på en ferie i Norge – der ville GM gerne reparere bilen på garantien, så reparationen der ville have kostet 20-30.000 kr. i DK blev betalt af garantien i Norge!

 

Det er utroligt som verden i disse år globaliseres – men det er ufatteligt, at disse garanti grænser bygges kraftigere og kraftigere. Der er nogle der burde skamme sig!

 

Søren

 

Til top
Jan L Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JTHL

Tilmeldt:: 03 Jun 2009
Geografisk: Aalborg
Status: Offline
Beskeder: 453
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JTHL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Feb 2012 kl. 20:41
De skriver jo ikke noget at det ikke kan bruges andre steder end USA, så hvis en amerikaner tager en lakse tur til Norge og knækker stangen, burde de jo kunne bruges deres wild card?
 
Jeg er godt klar over det sævandlige garanti ikke er worldwide, så hvis stangen knækker og der skal bruges den "normale" ganranti, så skal stangen sendes til USA og blive behandlet.
Til top
Nils Jørgensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Nils Jørgensen 2

Tilmeldt:: 06 Apr 2005
Status: Offline
Beskeder: 27
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nils Jørgensen 2 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Feb 2012 kl. 22:20
Jeg har købt en NRX i Danmark, der var slet ikke noget Wild Car med.

Mvh

Nils
Til top
Jan L Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JTHL

Tilmeldt:: 03 Jun 2009
Geografisk: Aalborg
Status: Offline
Beskeder: 453
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JTHL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Feb 2012 kl. 08:18
Som jeg har skrevet, følger de kun med i visse lande, bla. USA. 
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres