Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

5-6-7-delte fluestænger

 Besvar Besvar
Forfatter
kalle iversen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
kalle iversen

Tilmeldt:: 28 Jun 2010
Geografisk: randers
Status: Offline
Beskeder: 63
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kalle iversen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: 5-6-7-delte fluestænger
    Sendt: 11 Feb 2012 kl. 19:01
God aften der udeSmile
Jeg står og skal bruge en let fluestang i #2 eller 3. Stangen skal være 5, 6 eller 7-delt og max 8 fod... Den skal kunne ligge i en taske når jeg cykler til åen, og derfor fylde mindst muligt sammenpakket. 

Har i nogle forslag?
 
 
på forhånd tak Kalle
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 847
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Feb 2012 kl. 19:35
En 4 delt stang der er max 8 fod fylder ikke ret meget,mulighederne er flere når den er 4 delt.
Hvad prisleje ?
Til top
Steen Tofte Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sovereign Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2004
Geografisk: Lapland
Status: Offline
Beskeder: 236
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sovereign Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Feb 2012 kl. 19:54
Hej !

jeg tror ikke at du kan få " plukke pinde stänger " så små som # 2eller 3. Selv har jeg i mange år brugt et Hardy Gem Smuggler 7,9" # 4, ( 5 dele )en rigtigt lille tryllestav som er fantastisk til fiskeri i mindre vande. En nyere no 2 er i seks dele og sikker lige så god. Du kan kun köbe en sådan stang brugt, forsvandt vist 2005 ( for no. 2 ) men led efter en du bliver ikke skuffet. En Greys Missionary er også et godt valg, og nok billigere.
Tight lines  Steen

Ps. på billedet ser du stangen sammen med et Hardy Sovereign 3/4/5 og en vild bäkörred på 2,0 kg. fanget på en törflue ( Daddy longlegs stl. 14 )


Redigeret af sovereign - 11 Feb 2012 kl. 20:02
Til top
Niels Åge Skovbo Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
niels åge skovbo Avatar

Tilmeldt:: 20 Apr 2007
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 728
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér niels åge skovbo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Feb 2012 kl. 19:58
Hej Kalle,

Jeg har en Orvis Frequint Flyer 8,5 fod i #4 den 7 delt. Fylder absolut nul.  Den er virkelig lækker. Lidt hurtig, men ekstrem let og så er den super flot bygget. Prisen er helt rigtig. Rio Gold wf #3.float vil passe perfekt.


Her er den i en #3. Den har jeg ikke prøvet, men mon ikke den er lige så god.

http://www.orvis.com/store/product.aspx?pf_id=8322&dir_id=758&group_id=759&cat_id=6005&subcat_id=7445

God fornøjelse

Niels Åge Skovbo

Gofi har dem vist på lager.


Redigeret af niels åge skovbo - 11 Feb 2012 kl. 20:02
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres