Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

11`#5 skydehovede?

 Besvar Besvar
Forfatter
Dennis Schaumann Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jezuz

Tilmeldt:: 05 Jan 2011
Status: Offline
Beskeder: 289
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jezuz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: 11`#5 skydehovede?
    Sendt: 11 Feb 2012 kl. 20:48

hallo hej...

 
jeg har fået den opgave at finde et skydehovede på 8-9 meter og 15-16 G til en tfo 11`#5.
 
hovedet skal være noget i stil med guideline F/s5 eller vision men det syntes jeg ikke helt jeg kan finde?  
 
 
kan da også nemt ske det bare er mig den er gal med.
 
fortsat rigtig god weekend  
Til top
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Feb 2012 kl. 21:07
guideline power taper f/s5 7/8 single hånd skulle på 8 meter veje 15,5 gram ca..
 
brug evt den beregning på www.guideline.no under skydehoveder og længde kontra vægt forhold på deres liner..
 
Ellers kan jeg kun anbefale zpey Compact hovederne, har et på 17 gram til min zpey zero 9,6' og kan nemt tænkes der også skal et til min 11,6' gt four dh lite..


Redigeret af René H.N. - 11 Feb 2012 kl. 21:08
med venlig hilsen
René Carlsen
Til top
Ole S. Linding Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
EditionR Avatar

Tilmeldt:: 09 Jan 2005
Status: Offline
Beskeder: 323
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér EditionR Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Feb 2012 kl. 21:40
 
Til min Hardy Marksman Drifter 11´ #5 brugte jeg en Rio Dart #5 WF, 8.2m hoved. Godt nok ikk en skydeline, men tæt på!! Kaster som en "Pil" ;) både under / overhånd. Fordelen er at hoved kan fiskes helt ind. Ellers kan du jo altid bare klippe skydedelen fra.
 
Til min nyindkøbte Loomis Switch 11´ #5 har jeg en Rio outbound WF7 som loomis selv anbefaler, ikk prøvet endnu men venter mig meget af det sæt !!!  
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres