Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Preben T Jacobsen

 Besvar Besvar
Forfatter
Jørgen Lorenzen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
FFFI

Tilmeldt:: 21 Aug 2005
Geografisk: Kysten
Status: Offline
Beskeder: 148
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér FFFI Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Preben T Jacobsen
    Sendt: 12 Feb 2012 kl. 19:57
Hej.
 
Jeg har en fin gammel bog af Preben Torp Jacobsen: Tørflue fiskeri, fra grafisk oplag. Den er i fin stand med et løst omslag, og en "hardboks", hvad kan sådan en indbringe hvis jeg vil sælge.
 
Mvh   Jørgen
Til top
Jan Johansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Johansen Avatar

Tilmeldt:: 04 Apr 2003
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 717
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Feb 2012 kl. 21:38
Hej Jørgen.
 
Send en mail til Heinz Gerhard, du finder ham i mail-listen under Aktiv Bruger.
Jeg har selv gjort det samme, men husker ikke svaret.
Heinz er en af Danske Grejsamlere.
 
Jeg har samme bog, også med omslag og hardboks, og en hilsen incl autograf fra Dyrlægen Hamselv noteret i bogen som jeg fik, engang for mange år siden hvor han gæstede FlyFair i Kolding.
Til top
Heinz Gerhard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tackler Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 1502
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tackler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Feb 2012 kl. 21:44
Hej Jørgen
Det er en dejlig bog, som regnes for en af Torp's bedste bøger (er senere optrykt). Er både bogen med smudsomslaget og kassetten i fin stand - kunne du forsøge dig med at sætte den på auktion her på siden (se under køb/salg øverst på siden). Jeg vil tro en realistisk startpris vil være kr. 400 og alt efter standen - skulle du få en god pris for din bog.
 
Et godt foto og en fornuftig omtale af standen hjælpe altid på interessen - og så lad du auktionen løbe i 6-7 dage. 
 
mvh
Heinz
 
 
Til top
Jørgen Lorenzen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
FFFI

Tilmeldt:: 21 Aug 2005
Geografisk: Kysten
Status: Offline
Beskeder: 148
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér FFFI Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Feb 2012 kl. 23:01
Tak for svarene.
Kan se der er kommet en på auktion, så kan vi jo se hvordan det går med den Smile
 
Mvh   Jørgen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres