Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

karl p søger delfin blink 10 gram

 Besvar Besvar
Forfatter
Tommy Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Tommy:) Avatar

Tilmeldt:: 23 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 616
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tommy:) Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: karl p søger delfin blink 10 gram
    Sendt: 15 Feb 2012 kl. 21:27
Hvor købes denne

Vh Tommy
Til top
Torben Aagesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TORAA

Tilmeldt:: 25 Dec 2006
Status: Offline
Beskeder: 287
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TORAA Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Feb 2012 kl. 04:19
Prøv at ringe til JC Fiskegrej, Sæby eller endnu bedre send en e-mail.
Gjorde det selv da jeg manglede nogle eksemplarer i 4 g, men der har han vist nok ikke flere.
Jesper Christensen
E-mail-adresser:
jc@jcfisk.dk
Mvh
Torben
Til top
Tommy Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Tommy:) Avatar

Tilmeldt:: 23 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 616
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tommy:) Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Feb 2012 kl. 10:29
Torben
Jeg takker
Til top
Morten Lehmann Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Morten Lehmann Avatar

Tilmeldt:: 27 Mar 2011
Geografisk: Søborg
Status: Offline
Beskeder: 145
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Morten Lehmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Feb 2012 kl. 10:46
Et specielt Delfinblink eller bare et på 10 gr.? Der er flere slags.

De dukker desuden ofte op på auktionssiden under "samlergrej"


Redigeret af Morten Lehmann - 16 Feb 2012 kl. 10:47
Til top
Karsten Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
karsten4 Avatar

Tilmeldt:: 08 Mar 2003
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 499
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér karsten4 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Feb 2012 kl. 10:58
Hej Thomas
 
Jeg købte en stak som Grejbiksen solgte ved fiskekonkurrencen ved Karup Å i 2010. Om de har flere er jeg ikke klar over.
Selv om jeg godt nok syntes de var lidt pebrede er det for ingenting at regne, når man ser de priser som sælgerne her på forummet forlanger.
 
Iøvrigt tror jeg, at Stikling nok er det bedste allround blink der har kunnet opdrives. Det her i Nordjylland kendte Torpedo Rival fanger jeg dog lige så godt med.
 
Mvh
 
Karsten
Til top
hansmartin olsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
scania76

Tilmeldt:: 09 Okt 2009
Geografisk: himmerland
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scania76 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Feb 2012 kl. 14:32
til karsten.kan du ikkese forskel på kopi og ægte vare
Til top
Karsten Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
karsten4 Avatar

Tilmeldt:: 08 Mar 2003
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 499
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér karsten4 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Feb 2012 kl. 14:48
Hej Hans Martin
 
Hvis de blink som jeg har købt ikke er den ægte vare, så kan jeg ikke se forskel på kopier og ægte varer. Jeg tvivler stærkt på, at Grejbiksen forfalder til at sælge kopivarer. Dem som jeg købte så originale ud med korrekt emballage osv.
 
Mvh
 
Karsten
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 847
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Feb 2012 kl. 15:05
Prøv den norske søvik sluken den fåes i 8 og 14 gr og sølvkroken salamander fåes i 10 gr,begge to har blevet gode erstatninger for delfin for mig.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres