Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Gliding/wounded-woody

 Besvar Besvar
Forfatter
Allan Abildgaard Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
pike

Tilmeldt:: 16 Feb 2003
Status: Offline
Beskeder: 49
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pike Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Gliding/wounded-woody
    Sendt: 16 Feb 2012 kl. 14:55
Hej gutter.
 
Gliding woody
 
wounded woody
 
Er det nogle jerk baits i kender eventuelt bruger
 
Er det et godt bait ?????
 
Jeg fik en stak med i en handel med andre jerkbaits.
 
Den største er en wounded woody på ca 25 cm, virkelig en ordentlig fætter.
 
 
 
 
Til top
Morten Petersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
MBP

Tilmeldt:: 11 Sep 2011
Geografisk: Årslev
Status: Offline
Beskeder: 53
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MBP Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Feb 2012 kl. 15:05
Nope, til den pris er jeg alligevel for nærig :)
Til top
Allan Abildgaard Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
pike

Tilmeldt:: 16 Feb 2003
Status: Offline
Beskeder: 49
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pike Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Feb 2012 kl. 19:34
Til den prisSmile den må du uddybe lidt.
Syntes ikke jeg kan finde dem til salg på nettet.
Hvad er/var prisen.
 
Er det et godt bait?????
 
Mvh
Allan
Til top
Morten Petersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
MBP

Tilmeldt:: 11 Sep 2011
Geografisk: Årslev
Status: Offline
Beskeder: 53
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MBP Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Feb 2012 kl. 19:38
http://www.jerksnedkeren.dk/15298989

Mener de kostede fra 250-400 kr. Eller var det 350 kr som den dyreste. Om det er godt aner jeg ikke, har jo ik eget et. Er som sagt for nærrig til og gi det for dem. Om gedden ser et håndlavet træagn eller et plastic tror jeg er lidt underordnet

Til top
Ronnie Bull Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Ronnie Bull Avatar

Tilmeldt:: 23 Nov 2009
Geografisk: Midt-Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 11
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ronnie Bull Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Feb 2012 kl. 21:11
Jeg har fanget fisk på alle af Michaels kreationer (incl. Dyving Woody), og det er helt fine agn...
 
Gliding går ret højt i vandet, når den jerkes, og Woundet kan man kortvarigt arbejde ned under overfladen (hvilket ofte er der, jeg har oplevet hugget falder). Mener primært at det er små-gedder jeg har fanget på dem, men har dog taget en på 5,7 kg på Dyving Woody, så de kan skam godt.!!
 
Woundet Woody er en sjov og anderledes agn, og som med alt top-water giver det nogle fede hug-sekvenser...
 
De kan i hvert fald alle sammen fange fisk :)
Mvh. Bull
www.ondfisk.dk
Til top
Allan Abildgaard Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
pike

Tilmeldt:: 16 Feb 2003
Status: Offline
Beskeder: 49
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pike Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Feb 2012 kl. 21:29
Jeg har heller ikke brugt træ agn før, men købte en ordentlig røvfuld baits igår(58 stk), af en gut som var blevet forfalden til jagt.
 
Men de ser rigtig lækre ud + 2 stk fra jerksnedkeren, må sige han kan sit håndværk.
 
Men prøves de skal de da :-)
 
Mvh
Allan
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres