Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Det Gule Rev, 31.03.2012 - Dato for Begivenhed: 31 Mar 2012

 Besvar Besvar
Forfatter
Regnar Petersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Regnar Petersen Avatar

Tilmeldt:: 25 Feb 2012
Geografisk: Brande, Midtjyl
Status: Offline
Beskeder: 33
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Regnar Petersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Kalender Begivenhed: Det Gule Rev, 31.03.2012
    Sendt: 25 Feb 2012 kl. 19:32

Hej.

Jeg har fået lavet en dobbelt booking så derfor denne invitation Smile

Fisketur på det Gule Rev

Lørdag den 31. marts 2012 har jeg booket skibene Bonito og Yellow Reef der sejler fra Hanstholm. Se Firmaets hjemmeside her: www.moelboen.dk

Turen

Er på elleve timer fra klokken seks morgen til klokken fem om eftermiddagen. Der er mulighed for overnatning fra fredag aften i en spejderhytte i Hanstholm. Hytten er med fem firemands soverum med to køjesenge, bad, køkken og fællesrum. Det er ikke en af de muligheder der er på hjemmesiden. Har du ikke grej at fiske med kan du leje stang, hjul og snøre på båden. Der kan også købes både pirke og forfang på båden, og det er til rimelige priser.

Priser

  • Fisketuren: Kr. 850,00 pr. person
  • Overnatning Kr. 100,00 pr. person
  • Leje af stang, hjul og snøre: Kr. 150,00

Du skal

Selv sørge for mad til turen, også evt. morgenmad hvis du overnatter i Hanstholm. Det kan være en fordel at medbringe søsygetabletter.

Tilmelding

Er efter først til mølle princippet og skal ske til Regnar Petersen, helst på mail regnarbrande@gmail.com men ellers på tlf. 4052 2328 senest den 29. februar. Af hensyn til overnatning vil jeg dog gerne vide besked så hurtigt som muligt, da jeg skal booke hytten snarest.

Tilmeldingen er først gyldig når det fulde beløb er indbetalt i Sydbank, jeg oplyser reg.nr. og kto.nr til din mail. På overførslen skal du angive din banks registreringsnummer og dit kontonummer i meddelelsesfeltet så jeg hurtigt kan føre beløbet tilbage i tilfælde af, at turen bliver aflyst. Aflysning vil ske hvis rederiet finder vejret eller søen uegnet til fiskeri og jeg får besked aftenen før mellem klokken 16 og 17.

Med venlig hilsen

Regnar Petersen

Vænget 20

7330 Brande

M.v.h.
Regnar
Til top
Brian Toft Kristiansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Kristiansen Avatar

Tilmeldt:: 21 Okt 2002
Status: Offline
Beskeder: 24
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kristiansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Feb 2012 kl. 16:29
Hvor mange pladser har du ledig, kun 1? Hvem arrangerer turen og hvordan med samkørsel? Vi er 2 mand..
Til top
Regnar Petersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Regnar Petersen Avatar

Tilmeldt:: 25 Feb 2012
Geografisk: Brande, Midtjyl
Status: Offline
Beskeder: 33
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Regnar Petersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Feb 2012 kl. 16:41
Hej Brian
 
Ja det er da relevante spørgsmål du stiller:
 
  • Ledige pladser: 10
  • Arrangør: Mig, sagde hunden
  • Samkørksel: Vi er to der kører fra Brande - Silkeborg fredag aften. (Tager en overnatning) Andre kører fra samme Brande om morgenen, men jeg ved ikke om der er plads

Mht. samkørsel kan jeg da forsøge at koordinere noget hvis folk oplyser hvorfra de kommer.

 
Er der andet så spørg bare Smile
M.v.h.
Regnar
Til top
Brian Toft Kristiansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Kristiansen Avatar

Tilmeldt:: 21 Okt 2002
Status: Offline
Beskeder: 24
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kristiansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Feb 2012 kl. 19:05
Prisen er 850kr usanset om der bliver fuld hus, ikke? I så fald er vi 2 mand fra Århus.. Uanset troværdighed eller ej har jeg naturligvis svært ved blot at overføre 1700kr. Kan vi snakke et depositum?
Til top
Regnar Petersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Regnar Petersen Avatar

Tilmeldt:: 25 Feb 2012
Geografisk: Brande, Midtjyl
Status: Offline
Beskeder: 33
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Regnar Petersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Feb 2012 kl. 19:41
Hej Brian
 
Prisen er fast.
 
Jeg forstår dine betænkeligheder ved overføre penge til en fremmed, men desværre er betænkeligheden gensidig. Naturligvis er min betænkelighed ikke rettet mod dig personligt. Jeg har tidligere arrangeret ture hvor folk er blevet væk og jeg har så måttet betale for dem, derfor forudbetalingen Smile
 
Der er een mere fra Århus der skal med, måske kan I køre sammen? Jeg kan finde ud af om det er muligt hvis I er interesserede?
M.v.h.
Regnar
Til top
Henning Søder Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Søder Avatar

Tilmeldt:: 17 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 1231
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Søder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Feb 2012 kl. 19:47
Hej Regner
 
Måske du skulle informere lidt om hvilket fiskeri arter osv. der fiskes efter Wink
/Søder
Til top
Regnar Petersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Regnar Petersen Avatar

Tilmeldt:: 25 Feb 2012
Geografisk: Brande, Midtjyl
Status: Offline
Beskeder: 33
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Regnar Petersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Feb 2012 kl. 20:43
Hej Henning
 
Endnu en pointe Smile
 
Der fiskes efter torsk
M.v.h.
Regnar
Til top
Brian Toft Kristiansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Kristiansen Avatar

Tilmeldt:: 21 Okt 2002
Status: Offline
Beskeder: 24
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kristiansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Feb 2012 kl. 09:58
Vi er melder os til med 2 mand - vi bor i Århus og er interesseret i samkørsel så du må gerne formidle kontakt..
Til top
Lars Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Insomniaz

Tilmeldt:: 09 Maj 2011
Geografisk: Mårslet
Status: Offline
Beskeder: 150
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Insomniaz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Feb 2012 kl. 12:25
Hej Regnar

Er det vrag eller bare på sten?

Jeg overvejer lige ;-) er forresten fra Århus og vil kunne tage et par stykker med såfremt jeg kan lokke konen til at afgive endnu en dato til havfiskeri.

Vender hurtigt tilbage, såfremt det er en mulighed

Mvh
Lars 


Til top
Regnar Petersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Regnar Petersen Avatar

Tilmeldt:: 25 Feb 2012
Geografisk: Brande, Midtjyl
Status: Offline
Beskeder: 33
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Regnar Petersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Feb 2012 kl. 17:29
Fejlpost, beklager

Redigeret af Regnar Petersen - 27 Feb 2012 kl. 17:34
M.v.h.
Regnar
Til top
Regnar Petersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Regnar Petersen Avatar

Tilmeldt:: 25 Feb 2012
Geografisk: Brande, Midtjyl
Status: Offline
Beskeder: 33
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Regnar Petersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Feb 2012 kl. 17:30
Hej Lars
 
Vi plejer at lade Skipper finde torskene til os, frem for at bestemme hvad der skal fiskes på.
 
Glæder mig til at høre fra dig
M.v.h.
Regnar
Til top
Regnar Petersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Regnar Petersen Avatar

Tilmeldt:: 25 Feb 2012
Geografisk: Brande, Midtjyl
Status: Offline
Beskeder: 33
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Regnar Petersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Feb 2012 kl. 06:58
Hej alle
 
Det der med at sende penge til en vildt fremmed er måske, og forståeligt nok, en hæmsko for mange, så Gunda Odgaard fra rederiet har sagt, at det ikke er et problem hvis I hellere vil betale direkte til rederiet. Jeg får så besked derfra.
 
Så hvis du gerne vil med kan du betale direkte til www.moelboen.dk
M.v.h.
Regnar
Til top
Regnar Petersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Regnar Petersen Avatar

Tilmeldt:: 25 Feb 2012
Geografisk: Brande, Midtjyl
Status: Offline
Beskeder: 33
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Regnar Petersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Mar 2012 kl. 18:42
Så er der bare seks ledige pladser tilbage.
M.v.h.
Regnar
Til top
Regnar Petersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Regnar Petersen Avatar

Tilmeldt:: 25 Feb 2012
Geografisk: Brande, Midtjyl
Status: Offline
Beskeder: 33
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Regnar Petersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Mar 2012 kl. 18:59
Så var der to mere der ville ud for at fange torsk, så der er nu kun fire pladser tilbage Big smile
M.v.h.
Regnar
Til top
thomas knagaard Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
toddy

Tilmeldt:: 18 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 0
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér toddy Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Mar 2012 kl. 20:00
Hej Regnar
 
Har du flere pladser tilbage ?
 
Vil gerne booke en enkelt hos dig
 
Skriv gerne på thk@simac.dk
 
mvh
 
Thomas
Til top
Regnar Petersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Regnar Petersen Avatar

Tilmeldt:: 25 Feb 2012
Geografisk: Brande, Midtjyl
Status: Offline
Beskeder: 33
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Regnar Petersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Mar 2012 kl. 20:04

Hej Thomas

 

Så er der to tilbage, velkommen til J

M.v.h.
Regnar
Til top
Regnar Petersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Regnar Petersen Avatar

Tilmeldt:: 25 Feb 2012
Geografisk: Brande, Midtjyl
Status: Offline
Beskeder: 33
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Regnar Petersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Mar 2012 kl. 10:40
Så er pladserne udsolgte Smile Nu venter vi bare på store fisk, roligt hav og solskin, i nævnte række følge.
M.v.h.
Regnar
Til top
Regnar Petersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Regnar Petersen Avatar

Tilmeldt:: 25 Feb 2012
Geografisk: Brande, Midtjyl
Status: Offline
Beskeder: 33
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Regnar Petersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Mar 2012 kl. 14:47
Hej Alle
 
Toren er desværre aflyst p.g.a. af vejret. JEg håber vi kan komme på revet en anden dag.
M.v.h.
Regnar
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres