Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

EFTERLYSNING - Billeder

 Besvar Besvar
Forfatter
Christian Larsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
BoonDockSaint

Tilmeldt:: 11 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér BoonDockSaint Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: EFTERLYSNING - Billeder
    Sendt: 04 Mar 2012 kl. 12:42
Hej alle sammen

Jeg er ved at bygge en portal op om lystfiskeri, og ville derfor høre, om nogen af jer ligger inde med nogle rigtig gode billeder fra jeres fisketure, som jeg måtte bruge i forbindelse med portalen??

Hvis I har det, vil jeg blive glad for at modtage dem på kontakt@fiskeri-jagt.dk

På forhånd mange tak Smile

Mvh
Christian


Redigeret af BoonDockSaint - 04 Mar 2012 kl. 12:42
Til top
Peter Eriksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Pinkpandas6

Tilmeldt:: 09 Nov 2011
Geografisk: Slagelse
Status: Offline
Beskeder: 225
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Pinkpandas6 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Mar 2012 kl. 16:46
sender nogle billeder en af dagene :D 
Til top
Peter Eriksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Pinkpandas6

Tilmeldt:: 09 Nov 2011
Geografisk: Slagelse
Status: Offline
Beskeder: 225
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Pinkpandas6 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Mar 2012 kl. 16:57
sendte lidt billeder nu istedet :D held og lykke ^^
Til top
Thor Ankerstjerne Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
simris Avatar

Tilmeldt:: 01 Jul 2006
Geografisk: Randers
Status: Offline
Beskeder: 50
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér simris Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Mar 2012 kl. 17:04
Hej Christian, nu er jeg ikke en ørn hvad angår pc og deslige, men du har min tilladelse til at anvende billeder og film fra min hjemmeside teamthor.dk hvis du kan bruge det til noget. Vh Thor
Til top
Nicolai Ulrik Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
NicolaiH Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 571
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér NicolaiH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Mar 2012 kl. 17:11
Kan du ikke fortælle lidt mere om projektet ??
Mvh.
Nicolai Ulrik Hansen
www.idus.dk
www.rimte.dk
www.fiskogfri.dk
Til top
Christian Larsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
BoonDockSaint

Tilmeldt:: 11 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér BoonDockSaint Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Mar 2012 kl. 17:33
Citat: simris

Hej Christian, nu er jeg ikke en ørn hvad angår pc og deslige, men du har min tilladelse til at anvende billeder og film fra min hjemmeside teamthor.dk hvis du kan bruge det til noget. Vh Thor

Hej Thor

Mange tak for det :-)
Kan du ikke smide din email i en privat besked til mig?

De bedste hilsner
Christian
Til top
Christian Larsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
BoonDockSaint

Tilmeldt:: 11 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér BoonDockSaint Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Mar 2012 kl. 17:38
Citat: NicolaiH

Kan du ikke fortælle lidt mere om projektet ??

Det kunne jeg godt, men jeg vil hellere vente til senere. Lige nu er jeg på udkig efter nogle gode billeder Smile

De bedste hilsner
Til top
Christian Larsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
BoonDockSaint

Tilmeldt:: 11 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér BoonDockSaint Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Mar 2012 kl. 17:38
Citat: Pinkpandas6

sendte lidt billeder nu istedet :D held og lykke ^^


Mange tak. De er rigtig gode Smile

De bedste hilsner
Til top
Nicolai Ulrik Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
NicolaiH Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 571
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér NicolaiH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Mar 2012 kl. 17:44
Citat: BoonDockSaint


Citat: NicolaiH

Kan du ikke fortælle lidt mere om projektet ??

Det kunne jeg godt, men jeg vil hellere vente til senere. Lige nu er jeg på udkig efter nogle gode billeder SmileDe bedste hilsner


Grunden til at jeg efterlyser mere info er at jeg da ikke vil give fotos ud til hvad som helst.
Hvis man har et projekt man gerne vil være seriøs omkring virker det uheldigt at ville have en masse gode fotos gratis uden at ville uddybe hvad de skal bruges til.
Mvh.
Nicolai Ulrik Hansen
www.idus.dk
www.rimte.dk
www.fiskogfri.dk
Til top
MORTEN ANDERSEN Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
MORTEN ANDERSEN Avatar

Tilmeldt:: 02 Okt 2006
Geografisk: Vallensbæk
Status: Offline
Beskeder: 395
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MORTEN ANDERSEN Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Mar 2012 kl. 17:48
Korekt Nicolai
 
Og just ankommet til dette forum!!!!
Så ud i lyset - Vi vil gerne vide hvad det er vi evt, medvirker til!!!!
 
På kanten af det døde hav
Morten Andersen
Til top
Christian Larsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
BoonDockSaint

Tilmeldt:: 11 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér BoonDockSaint Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Mar 2012 kl. 17:49
Citat: NicolaiH

Citat: BoonDockSaint


Citat: NicolaiH

Kan du ikke fortælle lidt mere om projektet ??

Det kunne jeg godt, men jeg vil hellere vente til senere. Lige nu er jeg på udkig efter nogle gode billeder SmileDe bedste hilsner


Grunden til at jeg efterlyser mere info er at jeg da ikke vil give fotos ud til hvad som helst.
Hvis man har et projekt man gerne vil være seriøs omkring virker det uheldigt at ville have en masse gode fotos gratis uden at ville uddybe hvad de skal bruges til.

Det har jeg fuld forståelse for, og naturligvis skal det respekteres. Jeg er ikke ude i et kommercielt ærinde, men har bare besluttet at bygge en super cool portal op, med en masse funktionalitet som alle kan få gavn og glæde af - gratis :)

De bedste hilsner 
Til top
Dennis Schaumann Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jezuz

Tilmeldt:: 05 Jan 2011
Status: Offline
Beskeder: 289
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jezuz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Mar 2012 kl. 17:56

så der billeder på vej herfra ;)

Til top
Christian Larsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
BoonDockSaint

Tilmeldt:: 11 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér BoonDockSaint Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Mar 2012 kl. 18:29
Citat: Jezuz

så der billeder på vej herfra ;)


Fantastisk! Mange tak :)

De bedste hilsner
Til top
Thor Ankerstjerne Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
simris Avatar

Tilmeldt:: 01 Jul 2006
Geografisk: Randers
Status: Offline
Beskeder: 50
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér simris Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Mar 2012 kl. 18:36
Er sendt. Vh Thor
Til top
Christian Larsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
BoonDockSaint

Tilmeldt:: 11 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér BoonDockSaint Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Mar 2012 kl. 18:39
Citat: MORTEN ANDERSEN

Korekt Nicolai
 
Og just ankommet til dette forum!!!!
Så ud i lyset - Vi vil gerne vide hvad det er vi evt, medvirker til!!!!
 
På kanten af det døde hav
Morten Andersen

Hej Morten

Jeg skal nok komme med meget mere information, når tiden er inde, og det giver mening f.eks. at lukke op for siden. Lige nu, er der ikke så pokkers meget at komme efter, da det meste er ved at blive sat sammen.
Jeg forstår godt, hvis der er en hvis skepsis - Det ville jeg selv have - men jeg kan ikke gøre meget andet end at sige, at der er noget rigtig godt på vej :-)

De bedste hilsner
Til top
Ken Andersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
kenzo86 Avatar

Tilmeldt:: 02 Jan 2012
Status: Offline
Beskeder: 67
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kenzo86 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Mar 2012 kl. 17:53
Hej er det kun folk med fisk billeder.? eller er det os natur og sceneri billeder..??
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres