Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

KL5 sink tip/synkeline

 Besvar Besvar
Forfatter
Niels Wendelboe Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Niels w Avatar

Tilmeldt:: 01 Aug 2011
Status: Offline
Beskeder: 114
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Niels w Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: KL5 sink tip/synkeline
    Sendt: 06 Mar 2012 kl. 10:47
Hej
Jeg er på jagt efter en klasse 5 synkeline til min Sameo Classic stang.
Som relativ begynder er det et noget uoverskueligt marked - derfor vil jeg gerne have jeres råd.
Kan I anbefale en fornuftig synkeline eller helst sink tip - til en fornuftig pris? Den vil nok kun blive brugt en håndfuld gange hvert år i de kolde måneder, så den skal ikke koste en formue.
mvh
Niels
Til top
Kim Krikau Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kim Krikau Jensen

Tilmeldt:: 26 Feb 2011
Geografisk: Jylland
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim Krikau Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Mar 2012 kl. 12:03
Hej Niels.

Hvilket fiskeri er det tiltænkt?
Hilsen Kim.
Til top
TC Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
salar Avatar

Tilmeldt:: 14 Dec 2006
Geografisk: 7160 Tørring
Status: Offline
Beskeder: 369
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér salar Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Mar 2012 kl. 12:17
Der er en del der laver gode sink-tip liner, men kan godt anbefale denne line fra guideline.
TC
Til top
Tommy Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Tommy:) Avatar

Tilmeldt:: 23 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 616
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tommy:) Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Mar 2012 kl. 12:57
Hvad med polyleader, når det kun er få gange om året ?

Vh Tommy
Til top
Niels Wendelboe Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Niels w Avatar

Tilmeldt:: 01 Aug 2011
Status: Offline
Beskeder: 114
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Niels w Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Mar 2012 kl. 15:59
Ad Tommy; Har været af sted med super fast synke polyleader, men synes jeg kommer for langsomt ned. Tænkte at det ville hjælpe med en sink tip.
 
Niels
Til top
Jan L Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JTHL

Tilmeldt:: 03 Jun 2009
Geografisk: Aalborg
Status: Offline
Beskeder: 453
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JTHL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Mar 2012 kl. 16:13

Går selv med en Rio Dart F/S3, kan anbefales...Thumbs Up

Til top
Tommy Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Tommy:) Avatar

Tilmeldt:: 23 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 616
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tommy:) Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Mar 2012 kl. 18:46
Okay. er nu ikke sikker på at zink tip er hurtiger nede

Hvor skal det bruges sø eller å

Vh Tommy
Til top
Heine Fausing Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hlf

Tilmeldt:: 23 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 658
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hlf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Mar 2012 kl. 19:08
Citat: JTHL

Går selv med en Rio Dart F/S3, kan anbefales...Thumbs Up

 
Helt enig , rigtig super line. Anden mulighed , som ved brugen af "Versi tip", køb en
Rio Gold flueline med et par polylider i forskellige synk .Jeg brugte linen i en mindre å i weekenden - den er bare super Wink

     
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres