Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

garn i de fynske åer- se mulighederne

 Besvar Besvar
Forfatter
Lars. B.Henriksen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
wikinglars Avatar

Tilmeldt:: 11 Jul 2004
Geografisk: Odense
Status: Offline
Beskeder: 77
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér wikinglars Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: garn i de fynske åer- se mulighederne
    Sendt: 08 Mar 2012 kl. 23:40
kære alle( ja jeg lokker med en provo over skrift, men læs venligst nedenstående)
Jeg har fuldstændig forståelse for det raseri og afmagt ,der overtager ens væsen, når man opdager et garn der spærre mundingen af en å som odense å eller for den sags skyld hvilken å. Det er nok ikke gået forbi særligt mange fynske lystfiskeres næser, at der i medierne, 2 forsider mandag og tirsdag i fyens stitstiende har været fokus på vores kære hobby turistmæssige perspektiver og samfundsøkonomiske interresser med et folketingsmedlem,jacob ellemann og udviklings chefen for region syddanmark som forgangsmænd. Vi må absolut ikke fjerne det garn og begår selvtægt, pga reglerne nej , men fordi det er nu toget kører, det er nu at der er så meget fokus , at vi skal være dygtige nok til at udnytte dette. Ring til vandplejefyn, Odense å sammenslutninen og derefter fiskekontrollen. Vi kan hvis vi ved det i tide får både fyens stitstiende og tv2 fyn til at komme og lave første hånd beretninger på "forbrydelsen". Og dette vil gavne vores sag og havørred stammen 100 gange mere end de 2-3 hø som vi måske redder på at tage det op før fiskekontrollen og medierne  ankommer.
SÅ ALLE FYNSKE LYSTFISKKERE, VI OPFORDRE TIL AT HVIS I SER ET GARN I ÅEN ELLER ET ULOVLIGT GARN  I FLASKEHALSENE(FJORDE, VIGE) SÅ LAD GARNET STÅ OG KONTAKT FØRST VANDPLEJEFYN, GO FISHING, ODENSE Å SAMMENSLUTNING, OG SÅ FISKEKONTROLLEN. SÅ RYKKER VI.
Mvh
Lars Henriksen
Vandplejefyn
Ps ring gerne til mig personligt på 24597658


Redigeret af wikinglars - 09 Mar 2012 kl. 00:07
Til top
Kim Krikau Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kim Krikau Jensen

Tilmeldt:: 26 Feb 2011
Geografisk: Jylland
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim Krikau Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Mar 2012 kl. 00:02
Thumbs Up
Hilsen Kim.
Til top
Steen Kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steen Kehler Avatar

Tilmeldt:: 03 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 1478
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steen Kehler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Mar 2012 kl. 00:18
Tja!, er der ikke en risiko for, at du med en sådan udmelding uforvarent kunne komme til at animere en lystfisker til at smide et garn i åen???
Til top
Lars. B.Henriksen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
wikinglars Avatar

Tilmeldt:: 11 Jul 2004
Geografisk: Odense
Status: Offline
Beskeder: 77
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér wikinglars Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Mar 2012 kl. 00:31
Hej steen
Jeg håber ikke at det bliver læst som sådan. Jeg har ingen ambition om at opfordre til krig mod lovlige garnfiskere eller ansporer til anarkistiske lystfisker terror fraktioner. Jeg bestemmer ikke over andre og tager heller ikke ansvar for andre folks handlinger, hvis jeg ikke direkte eller indirekte har været medvirkende til handlingen. Dette mener jeg at indlægget gør eller det har i hvert fald ikke været hensigten. Vi lever i et demokratisk-politisk system hvor medierne har kæmpe indflydelse på beslutningstagerne. Alle har lige muligheder for at spille med de kort som dette nu engang anspore til. Håber dette er svar nok.
 
lars
 
Til top
Kim Krikau Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kim Krikau Jensen

Tilmeldt:: 26 Feb 2011
Geografisk: Jylland
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim Krikau Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Mar 2012 kl. 01:22
Lars har fat i den rette ende. Det er sådan man får politikerne tvunget frem til handling hvis det kommer i TV.
Hilsen Kim.
Til top
Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
martin.u Avatar

Tilmeldt:: 06 Aug 2011
Geografisk: fyn
Status: Offline
Beskeder: 62
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér martin.u Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Mar 2012 kl. 07:58
Helt sikkert den rigtige vej at gå.  Thumbs Up
Knæk & Bræk :-)
Til top
Kaspar Wendelin Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kaspar Wendelin

Tilmeldt:: 06 Aug 2008
Geografisk: gladsaxe
Status: Offline
Beskeder: 150
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kaspar Wendelin Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Mar 2012 kl. 09:46
Top lækkert at se folk bruge medierne på den måde de skal bruges på.

Sørg nu for PANDA for at de folk der udtaler sig på TV siger noget fornuftigt. De skal vide hvad de siger og HVORFOR de siger det de nu en gang siger.

Hr. Ellemann må da have en spindoktor-kontakt som kan bruges til at forbedre folk på hvad de skal sige, så de fremstår skarpe og kloge.

Et lystfisker fjols der bare står og er sur giver ikke meget goodwill i befolkningen, men en veltalende mand der har styr på sin fremtoning og sit stof og har KLARE pointer. Han kan få "folket" til at støtte op om kampen mod de pokkers garn.
Til top
Lars Abildgaard Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Lars Abildgaard

Tilmeldt:: 23 Jun 2011
Geografisk: Bogense
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lars Abildgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Mar 2012 kl. 10:29
Thumbs UpDet var dog dejligt at se at dette forum, også kan bruges til andet end den gang mudderkastning,Clap som der har været her inde. Den slags får nogen af os andre til at tro at der kun findes de "fine lystfisker"og så er der os andre der gør eller siger alt forkert, og som straks bliver forsøgt banket på plads.  
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres