Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Grejkælderen Viborg

 Besvar Besvar
Forfatter
peder pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
p bager Avatar

Tilmeldt:: 09 Feb 2011
Status: Offline
Beskeder: 125
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér p bager Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Grejkælderen Viborg
    Sendt: 12 Mar 2012 kl. 13:55
Hej er der nogle som ved hvad der sker i grejkælderen i Viborg,
jeg kan ikke komme i kontakt på nogen måde,
jeg har ombytning af en par støvler til gode men har fornemmelsen af at
der ikke er gang i butikken, så jeg er nok blevet snydt,Angry så hvis der er nogen som har oplysninger så lad høreSmile
 
god forårs start til alleClap
 
hilsen p bager
Til top
Glen Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Glen Avatar

Tilmeldt:: 25 Okt 2010
Geografisk: Viborg
Status: Offline
Beskeder: 314
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Glen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Mar 2012 kl. 14:19
Hvad men at tage ned i butikken i sted for at skive sån noget lort her???? og henge en butik ud uden at du ved hvad der ligger til grunde for det... Deres Hjemmeside og mailcenter er blevet hacket og man kan ikke komme i kontakt med dem.. de er ved at løseproblemet men det taget alså tid inden det kommer op at køre igen da der ingen backup var af siden eller e-mail´s fra folk har sendt med Order...Så
 ring til butikken på tlf   86613048 Som let kan findes på de gule sider eller Krak

og lad være med at lukke sån noget Lort ud inden du kender Fakta du ved godt at butikken kan lægge sag and for sån nogen udtalers i et offentlig Fora ikk Bare se Jan hagen

Med venlig hilsen
Glen Rasmussen


Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JB Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2002
Status: Offline
Beskeder: 322
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JB Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Mar 2012 kl. 14:26
To indlæg - og allerede en "hyggelig tråd" - gad vide hvad straffen er for at skrive: "Jeg er nok blevet snydt"?  Hvis den er hård, så skal man til at passe meget på, hvad man skriver fremover på nettet!  Wink 
 
Ud til fiskevandet med jer LOL
Mvh JB
Til top
ole menander Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
OleOrm

Tilmeldt:: 18 Feb 2005
Geografisk: midtJylland bl.a Hald Sø
Status: Offline
Beskeder: 188
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér OleOrm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Mar 2012 kl. 14:27
  Butikken har været begrænset åbnet her i den kolde tid.
Og lukket pga lang ferie
send en mail på       anton-berg@sol.dk
Til top
Glen Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Glen Avatar

Tilmeldt:: 25 Okt 2010
Geografisk: Viborg
Status: Offline
Beskeder: 314
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Glen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Mar 2012 kl. 14:28
Citat: JB

To indlæg - og allerede en "hyggelig tråd" - gad vide hvad straffen er for at skrive: "Jeg er nok blevet snydt"?  Hvis den er hård, så skal man til at passe meget på, hvad man skriver fremover på nettet!  Wink 
 
Ud til fiskevandet med jer LOL

Jep af sted med os :-)

Til top
peder pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
p bager Avatar

Tilmeldt:: 09 Feb 2011
Status: Offline
Beskeder: 125
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér p bager Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Mar 2012 kl. 16:03
Hej Glen
det kan godt være at ordet snydt er for grov.
men jeg har ikke kunnet få forbindelse på nogen måde,og jeg køre godt nok ikke 100 km for at se om en butik er åben.
men da Ole Menander også har lagt en indlæg har jeg skrevet til ham og undskylt ordet snydt
hilsen p bager
Til top
Jan Johansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Johansen Avatar

Tilmeldt:: 04 Apr 2003
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 717
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Mar 2012 kl. 16:48

èt forkert ord, og forum' vælter Clap

At fokusere på "jeg er nok blevet snydt", istedet for at skrive "der er problemer med bla bla bla. Fantastisk god hjælp.
 
"Jeg har kontaktet dem på alle måder", mon så ikke Poul også har prøvet at ringe? Måske flere gange? Måske på flere forskellige tidspunkter?
 
Men ok, bevares. Brevduen havde Poul vist ikke prøvet, så jeg giver Forum medhold i anklagen.
 
Poul, du er skyldig.
Du ikendes lovens strengste straf: Vi finder nye vadestøvler til dig som er 2 numre for store, og tager dig med ud at fiske. Og gerne i fjorden.
 
Jeg giver 4 fluer ud af 5 mulige for indlæggets fornuft, og 1 slidt og gennemtæsket for resten, incl. mit eget indlæg (uden krogspids)
 
Og lad os så få strammet linen op ;-)
 
/Jan
 
 
Til top
Henrik Thomsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Henrik Thumsen Avatar

Tilmeldt:: 06 Nov 2008
Geografisk: midtjylland. djursland
Status: Offline
Beskeder: 46
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik Thumsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Mar 2012 kl. 16:51
x

Redigeret af Henrik Thumsen - 12 Mar 2012 kl. 16:54
Til top
Kim Krikau Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kim Krikau Jensen

Tilmeldt:: 26 Feb 2011
Geografisk: Jylland
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim Krikau Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Mar 2012 kl. 17:00
Peders indlæg er der intet galt i. Hvis jeg ikke kunne få fat i en butik, havde jeg også sat spørgsmålstegn.
Hilsen Kim.
Til top
peder pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
p bager Avatar

Tilmeldt:: 09 Feb 2011
Status: Offline
Beskeder: 125
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér p bager Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Mar 2012 kl. 17:30
Hej Jan
jeg ved ikke om det er mig du kalder Poul? er det det er det ok Smile der skal meget mer til at få mig i kog  en en forkert udtryk, det er der nogle der kunne lære af
ang . støvler 2 nummer for store? ja jeg bruger 47 så ved ikke, men fisketuren kunne da være hyggelig, men jeg tror der er langt afstand immellem osSmile så
hold linen stram brug modhageløse kroge.
 
hilsen p bager
Til top
Jan Johansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Johansen Avatar

Tilmeldt:: 04 Apr 2003
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 717
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Mar 2012 kl. 17:45
Peder, jeg beklager meget.
Jeg har nok forvekslet dig med en anden fiskemakker, som også kalder sig for Bageren :-) Han ved hvem jeg er, og jeg ved hvem han er, og vi er lige gode venner.
 
Det er vi to også, hvis vores tråde krydses igen ;-)
 
En misforståelse fra min side.
 
Mvh Jan.
 
 
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Guests
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Mar 2012 kl. 19:58
Har prøvet at google grejkælderen men der kommer ikke noget frem, men det er ikke så mange dage siden jeg så han kommenterede et indlæg her, så der er da liv i ham.
Til top
Per Møldrup Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
moldruper

Tilmeldt:: 03 Jul 2005
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 40
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér moldruper Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Feb 2014 kl. 16:52
Hej
Har sjovt nok også købt og betalt noget d. 6 februar og fået besked om at det "nok" ikke kunne blive sendt inden d. 12 februar. Jeg har i dag også skrevet til butikken for at se om der er liv endnu. Der er telefonsvarer på som fortæller at udsalget starter d. 12 februar.
Jeg venter også et svar.
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Feb 2014 kl. 16:55
Per du har set at tråden er 2 år gammel ikk?
FishFinderProductions
På Facebook & Youtube K&B
Til top
Claus M Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fiskefreak Avatar

Tilmeldt:: 07 Feb 2007
Geografisk: Mariagerfjord
Status: Offline
Beskeder: 788
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskefreak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Feb 2014 kl. 18:22
Ole er på ferie dags dato, han træffes på mail og skal nok svare tilbage Smile

Jeg har indtil nu i de handler jeg har lavet med Ole aldrig haft noget at klage over.... tværtimod Thumbs Up


Redigeret af fiskefreak - 17 Feb 2014 kl. 18:25
Venligst
Til top
Per Møldrup Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
moldruper

Tilmeldt:: 03 Jul 2005
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 40
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér moldruper Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Feb 2014 kl. 19:58
Hej
Det havde jeg ikke lige set, men derfor venter jeg stadig.
Dét er bare underligt at telefonsvareren fortæller at der er nogen tilbage i butikken d. 12 selvom man ringer d. 17.
Mvh.
Per
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1317
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Feb 2014 kl. 20:09
Citat: moldruper

Hej
Det havde jeg ikke lige set, men derfor venter jeg stadig.
Dét er bare underligt at telefonsvareren fortæller at der er nogen tilbage i butikken d. 12 selvom man ringer d. 17.
Mvh.
Per

Jeg var i kælderen og mødte Ole d. 12, og jeg har også haft kontakt med ham for fire dage siden på mail, men siden har jeg ikke kunnet fange ham.
Mvh
Henning
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Feb 2014 kl. 20:19
Er det ikk som det plejer at være med Ole?

Lidt on/off hvornår der er åben i biksen, sendes varer
osv :)
FishFinderProductions
På Facebook & Youtube K&B
Til top
Per Møldrup Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
moldruper

Tilmeldt:: 03 Jul 2005
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 40
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér moldruper Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Feb 2014 kl. 20:24
Hej
Har så lige fået mail om at nu er varen på vej.
Så jeg ser lige om den kommer i morgen eller dagen efter.
Mvh.
Per
Til top
Daniel Kristiansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Dani8600

Tilmeldt:: 18 Maj 2011
Geografisk: Silkeborg
Status: Offline
Beskeder: 301
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Dani8600 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Feb 2014 kl. 21:34
Jeg har også tit handlet med Ole, han er et menneske med benene solidt plantet på jorden, ikke flyvsk, ikke vild eller noget - hvis du forstår;-)

Men jeg har Altid været yderst tilfreds med at handle med ham!

Mvh Daniel
Til top
ole skaarup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ole skaarup

Tilmeldt:: 11 Dec 2010
Geografisk: Hobro
Status: Offline
Beskeder: 201
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ole skaarup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Feb 2014 kl. 21:55
Jeg var i kælderen i lørdags, som sædvanlig vis gode tilbud og hjælpsom betjening

Ole kører udsalg i tiden og er lige vent hjem fra ferie så han har sikkert travlt
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1317
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Feb 2014 kl. 10:44
Er der nogen der har haft kontakt med Ole, inden for de sidste par dage?
Jeg har lige ringet på hans fastnet og mobil numre, uden at få kontakt, mine mails bliver heller ikke besvaret! Thumbs Down
Mvh
Henning
Til top
ole menander Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
OleOrm

Tilmeldt:: 18 Feb 2005
Geografisk: midtJylland bl.a Hald Sø
Status: Offline
Beskeder: 188
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér OleOrm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Feb 2014 kl. 11:19
er i butikken i eftermiddag, har lige haft lidt andre hængepartier efter en mdr på ferie.
skal nok fange de løse ender med manglende mail tlf opkald mm der i dag efter 15.30.

ændre nok også min tlf svarer ;-) nu er jeg jo hjemme i kulden
Til top
Lars C. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DNA7 Avatar

Tilmeldt:: 29 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DNA7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Feb 2014 kl. 11:20
Citat: Henning

Er der nogen der har haft kontakt med Ole, inden for de sidste par dage?
Jeg har lige ringet på hans fastnet og mobil numre, uden at få kontakt, mine mails bliver heller ikke besvaret! Thumbs Down
Intet nyt under solen, hvilket du vel efterhånden burde have lært... Wink
 
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres