Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

AJensen skydehoveder.

 Besvar Besvar
Forfatter
Kim Krikau Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kim Krikau Jensen

Tilmeldt:: 26 Feb 2011
Geografisk: Jylland
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim Krikau Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: AJensen skydehoveder.
    Sendt: 12 Mar 2012 kl. 21:05
Hej med jer.

Nogen der har erfaring med AJensens skydehoveder? Positiv/negativ?
Jeg har ikke så forfærdelig meget viden omkring skydehoveder, men når der står at de er beregnet på at man får en god turnover i kraftig vind, er de så tilbøjelige til at være for "agressive"?
Hilsen Kim.
Til top
Søren Thomsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kongstad7 Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2011
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 225
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kongstad7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Mar 2012 kl. 22:13
Hej Kim
Kan du være specifik omkring hvad det er for et skydehovde du tænker på?
Vh. Søren
I would rather be fishing :-)
Til top
Jens Kloch Bengtson Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Jekbe Avatar

Tilmeldt:: 30 Maj 2006
Geografisk: Nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 49
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jekbe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Mar 2012 kl. 23:35
Jeg har et enkelt på 18g, og det er alt for elastisk til min smag.
 
Venligst
Jens
Til top
Kim Krikau Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kim Krikau Jensen

Tilmeldt:: 26 Feb 2011
Geografisk: Jylland
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim Krikau Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Mar 2012 kl. 20:23
Jeg så kun på AJensens egen side, der stod der ikke noget om diverse modeller, blot en generel tekst omkring deres skydehoveder, så jeg gik ud fra at der kun var AJensen skydehoved (altså ikke noget med noget navn bagefter) Smile

Jens: Okay, ja det var ikke så godt. Det som jeg skal bruge hvis det er det jeg beslutter mig for, er til #6.
Hilsen Kim.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres