Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

ALASKA til spotpris!

 Besvar Besvar
Forfatter
Flemming Birger Larsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Steelheader.dk

Tilmeldt:: 19 Dec 2011
Geografisk: Korsør
Status: Offline
Beskeder: 26
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steelheader.dk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: ALASKA til spotpris!
    Sendt: 16 Mar 2012 kl. 13:25
Hej Gutter
 
Til dem der ikke har planlagt årets lakserejse og gerne vil fange mange laks prøv at se Atlantik Travels seneste nyhedsbrev her:
 
 
Du kan komme til Alaska fra 8.995,- incl. fly  Wink
 
 
Til top
Jesper Johannesen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
JesperJ

Tilmeldt:: 18 Maj 2005
Geografisk: Vestsjælland
Status: Offline
Beskeder: 30
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JesperJ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Mar 2012 kl. 14:38
Hej Flemming
 
Nuvel, fin pris. Men det er dog kun fly og billeje i en uge men en forudsætning for en flypris på 6500. Det er ikke det vildeste tilbud jeg har set.
 
Vh
 
jesper
Til top
Flemming Birger Larsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Steelheader.dk

Tilmeldt:: 19 Dec 2011
Geografisk: Korsør
Status: Offline
Beskeder: 26
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steelheader.dk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Mar 2012 kl. 15:30
Hej Jesper

Det skal måske mere ses som et godt alternativ til Norge eller andet.

Prisen fra Atlantik jo prisen for at nogen arrangerer og booker for en, man er dækket af rejsegarantifonden, får informationsmateriale og adgang til en rejsekonsulent med spørgsmål om elve, fluer mv. 

Hvis man ønsker mere så er det der jo eksempelvis deres fly+bil+fiskelodge+en dag med lokal fiskeguide tur til ca. 12.000,- incl fly! 

Det er sku noget af de billigste det dansk marked har set på Alaska - set i lyset af at det er en samlet pakkerejse fra et rejsefirma - med rejsegaarantifond mv. Se her:

http://www.atlantik-travel.dk/da/catalog/product/alaska/alaska_-_kenai_/

Og en ting er sikker Alaska er bare en stor oplevelser - jeg ved for jeg har været der 12 gang ;0)

Ellers god weekend til digSmile

Hilsen
Flemming
Til top
ole tranholm jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tranholm Avatar

Tilmeldt:: 23 Jul 2002
Status: Offline
Beskeder: 648
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tranholm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Mar 2012 kl. 17:16
hej Flemming
 
Jeg takker for tipset, og er på, vil nok bruge lidt mere på guide nogle flere dage.
 
hilsen Ole T
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum