Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kystlaks på 9,3 kg

 Besvar Besvar
Forfatter
Jesper Rasmussen (*) Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmussen Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 360
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Kystlaks på 9,3 kg
    Sendt: 18 Mar 2012 kl. 00:19
En lille video som der viser min fiskemakker og jeg som går helt amok, efter at jeg idag lige har landet mit livs fisk.
Får vist udbrudt at det nok er en skjern å laks, det viser bare hvordan man kører på et adrenalinkickSmile
Fisken var finneklippet og derfor fomentligt en laks fra gudenåen.
Fisken var 96 cm og vejede 9,3 kg og blevet taget på Djursland på Bombada og orm, med et 0,22 forfang og en str.6 krog
 
 
Jesper Rasmussen
 
 
Til top
danny rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
danny rasmussen

Tilmeldt:: 23 Dec 2009
Geografisk: østjylland
Status: Offline
Beskeder: 117
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér danny rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Mar 2012 kl. 00:31
Smukt!!

Tillykke med fangsten Clap
Til top
Glen Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Glen Avatar

Tilmeldt:: 25 Okt 2010
Geografisk: Viborg
Status: Offline
Beskeder: 314
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Glen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Mar 2012 kl. 01:13
Stort tillykke med den :D
Til top
Tommy Lund Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TLL Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2003
Status: Offline
Beskeder: 416
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TLL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Mar 2012 kl. 01:22
Nøj en flot fisk!! kæmpe tillykke. giver din makker ret! det er bedre end sex det der Wink
Vh.
Tommy Lund
tommylund66@gmail.com
20470538
Til top
Steen Kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steen Kehler Avatar

Tilmeldt:: 03 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 1478
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steen Kehler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Mar 2012 kl. 08:30
Fin fisk og det er jo rart med P&T udsætninger, så der er kan fanges lidt ekstra på kysten.
Til top
Preben Jessen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Plaj Avatar

Tilmeldt:: 07 Nov 2011
Status: Offline
Beskeder: 143
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Plaj Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Mar 2012 kl. 08:34
Ordenlig moppedreng, stort tillykke :-)
Mvh
Preben
Til top
Palle Kornath-Møller Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
kornath Avatar

Tilmeldt:: 11 Jan 2002
Geografisk: nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 26
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kornath Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Mar 2012 kl. 08:39
Tillykke - det er den flotteste fisk set i laqng tid, og sikkert svær at slå.Tongue
Til top
Hans H Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HansH Avatar

Tilmeldt:: 02 Nov 2006
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 125
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HansH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Mar 2012 kl. 08:40
Tillykke med fiske.
 
Det er vist en laks fra "Floden" som har haft lidt bøvl med kompasset :-)
 
Hans H.
 
Til top
morten wølck Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
morten wølck

Tilmeldt:: 28 Nov 2011
Geografisk: silkeborg
Status: Offline
Beskeder: 15
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér morten wølck Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Mar 2012 kl. 08:43
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Mar 2012 kl. 08:44
Hej Jesper.
 
Stort tillykke med den fine fisk.
 
Om jeg er misundelig neej, overhovedet ikke, den er velfortjentTongue
 
Mvh
Per Karlsen
Til top
morten wølck Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
morten wølck

Tilmeldt:: 28 Nov 2011
Geografisk: silkeborg
Status: Offline
Beskeder: 15
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér morten wølck Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Mar 2012 kl. 08:45
Tilykke med fisken det er sku da for vildt, og endnu et plus i forhold til at der er kommet flere laks i vores ååer
Til top
Henning Søder Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Søder Avatar

Tilmeldt:: 17 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 1231
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Søder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Mar 2012 kl. 08:49
Tillykke med fisken synd i ikke havde en strømpe på mikrofonen under optagelsen så ikke vinden var så støjende
/Søder
Til top
Niklas Albrechtsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Niklas_bike Avatar

Tilmeldt:: 02 Mar 2007
Status: Offline
Beskeder: 60
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Niklas_bike Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Mar 2012 kl. 08:54
Stort tillykke med den flotte fisk SmileSmileSmileSmile

Om den er fortjent ,ja det ved jeg nu ikke!!! Big smileBig smileBig smile


Til top
Niklas Albrechtsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Niklas_bike Avatar

Tilmeldt:: 02 Mar 2007
Status: Offline
Beskeder: 60
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Niklas_bike Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Mar 2012 kl. 08:56
Stort tillykke med den flotte fiskWinkWink

Om den er fortjent, ja det ved jeg nu ikke Cry

Men sikke en fisk....
Cry
Hilsen
Niklas Albrechtsen
Certificeret Fiskeguide
Til top
Jørgen Lorenzen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
FFFI

Tilmeldt:: 21 Aug 2005
Geografisk: Kysten
Status: Offline
Beskeder: 148
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér FFFI Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Mar 2012 kl. 09:23
Super tilykke Jesper Smile det er virkelig en fin fisk.
 
Og selvfølgelig også super tillykke til Steen, for at komme af med lidt negativ luft i et positiv indslag Big smile
 
Jørgen
Til top
Joachim Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Gråfrede Avatar

Tilmeldt:: 04 Sep 2008
Status: Offline
Beskeder: 206
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Gråfrede Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Mar 2012 kl. 09:25
Tillykke med den...
 
Du kan være ret sikker på, at det er vaskeægte Skjern å laks, som du der har fanget!
 
Til Steen: og dem er der ikke meget P&T over, eftersom de ikke bliver sat ud i fangstklare størrelser, den laks, som Jesper har fanget, har været i havet i 3år, inden den besluttede sig for at vende tilbage!
 
Endnu en gang tillykke, men udtalelsen om, at det er bedre end sex, må stå for egen regning, hehe...
 
Fortsat go' søndag
Knæk & Bræk derude...

Venlig Hilsen Joachim
http://whipafly.blogspot.com/
Til top
Steen Kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steen Kehler Avatar

Tilmeldt:: 03 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 1478
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steen Kehler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Mar 2012 kl. 09:28
Citat: FFFI

Super tilykke Jesper Smile det er virkelig en fin fisk.
 
Og selvfølgelig også super tillykke til Steen, for at komme af med lidt negativ luft i et positiv indslag Big smile
 
Jørgen
Øh!, hallo mester, nu er det altså yderst positiv luft, som jeg kommer med, da jeg netop gerne ser flere udsætninger, så der kan fanges flere af den slags fisk på kysten... Hvor imod det er din kommentar, som er negativ, men det er vel desvære, hvad man kan forvente er morgensure mennesker...
Til top
Kasper Johansson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kasper J Avatar

Tilmeldt:: 16 Okt 2004
Geografisk: Sønderjylland
Status: Offline
Beskeder: 218
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kasper J Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Mar 2012 kl. 09:31
Sikke en fisk!
Stort tillykke!Smile
Til top
Dennis Schaumann Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jezuz

Tilmeldt:: 05 Jan 2011
Status: Offline
Beskeder: 289
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jezuz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Mar 2012 kl. 09:37

tilykke med den fine fisk :D !

Til top
Jens Lønberg Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jenslp

Tilmeldt:: 21 Dec 2004
Geografisk: Vestjylland
Status: Offline
Beskeder: 217
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jenslp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Mar 2012 kl. 09:53
Til Steen, gu er det ej positiv luft, du kan ikke lade være med at dryppe malurt i bægeret, og det er stort set ligegyldigt hvilken tråd det drejer sig om. Det har jeg set nok til herinde for at slå fast i min termologi.
 
Jens Lønberg
Til top
Kenneth Glarrild Petersen B Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bishop Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2004
Status: Offline
Beskeder: 457
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bishop Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Mar 2012 kl. 09:54
Tilykke med fangsten!
 
Det er satme en flot fangst fra kysten må jeg nok have lov at sige, bare det var mig.
 
hvordan var fighten?
Med Venlig Hilsen
Kenneth
Til top
Steen Kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steen Kehler Avatar

Tilmeldt:: 03 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 1478
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steen Kehler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Mar 2012 kl. 10:12
Citat: jenslp

Til Steen, gu er det ej positiv luft, du kan ikke lade være med at dryppe malurt i bægeret, og det er stort set ligegyldigt hvilken tråd det drejer sig om. Det har jeg set nok til herinde for at slå fast i min termologi.
 
Jens Lønberg
At du opfatter P&T som noget negativt, det siger alene noget om dig og din negative måde at anskue verden på..
Faktum er; at fangsten ikke ville være gjort uden udsætninger og jeg bruger netop ordet; RART , hvilket er et positivtladet ord - at det ikke er det i din verden, det kan man sgu kun undre sig over.
 
Til top
lars rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ler Avatar

Tilmeldt:: 01 Maj 2006
Status: Offline
Beskeder: 303
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Mar 2012 kl. 10:22
Så bliver det vist ikke ret meget bedre. En skam vi bliver snydt for fighten fordi fotografen "glemmer at trykke på den forkerte knap".Confused Måske turen skulle gå til Knebel i stedet for floden?
Flot, flot, flot, der går et par dage før armene kommer ned.
Til top
Peter Olsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
pao Avatar

Tilmeldt:: 29 Jan 2003
Geografisk: Nord sjælland
Status: Offline
Beskeder: 60
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pao Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Mar 2012 kl. 10:34
Super flot fisk, super video som viser en oprigtig glæde, kan ikke andet end af sidde og smile med Clap

Mange gange tillykke med drømmefisken.
Til top
Michael Holm Larsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Michael Holm Avatar

Tilmeldt:: 08 Apr 2004
Geografisk: Vestsjælland
Status: Offline
Beskeder: 51
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Michael Holm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Mar 2012 kl. 11:08
Super fangst Jesper...stort tillykke Clap
 
Det er den slags stof drømme er gjort af Hug
Til top
Tommy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tolund

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1475
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tolund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Mar 2012 kl. 11:12
Hvis der skulle være nogle derude er skulle være i tvivl om hvorfor vi står i iskold vand til bollerne og står og svinger med en kulpind, så kan det siges kort når man har set den lille film. "Derfor". Flot fisk, stort tillykke herfra.
Til top
Tommy Arnoldus Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Tommy A Avatar

Tilmeldt:: 22 Maj 2010
Status: Offline
Beskeder: 19
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tommy A Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Mar 2012 kl. 11:13
Stort tillykke, det må have været helt surrealistisk at stå derude med den i hænderne, wauw!
 
Må sige at jeg er enig med Steens mening, som jeg vurderer den,  at det kunne være fedt med flere rekreative fisk, hvis man må kalde dem detBig smile
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Mar 2012 kl. 11:21

Også et stort tillykke skal lyde herfra til Jesper ! Smile

Hvor må det være fedt at opleve.

Det er trods alt de færreste der gennem et helt lystfiskerliv kommer bare i nærheden af sådan en oplevelse...i hvert fald fra kysten.


Mvh

Jim.

Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Mar 2012 kl. 12:22
Hej Jesper og et stort tillykke herfra. Nu er du da ikke til hverken at hugge eller stikke i et godt stykke tid he he.

Mvh. - Kim -
Til top
Tom Bak Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TBH Avatar

Tilmeldt:: 17 Nov 2006
Status: Offline
Beskeder: 477
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TBH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Mar 2012 kl. 12:33
Thumbs Up
Tillykke med den flotte fisk!!!! Nøj jeg er misundelig!!!!!!!!Embarrassed
"Man behøver ikke være landmand for at lukke lort ud hele tiden"
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Mar 2012 kl. 12:34
HURRA for en dejlig fisk, stort til lykke.
Det gav vilde nattedrømme.....smiler
Med venlig hilsen
Per Hansen
Til top
Per Jacomo Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jacce Avatar

Tilmeldt:: 01 Okt 2002
Geografisk: Himmelev
Status: Offline
Beskeder: 248
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jacce Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Mar 2012 kl. 13:12
Citat: Rasmussen

En lille video som der viser min fiskemakker og jeg som går helt amok, efter at jeg idag lige har landet mit livs fisk.
Får vist udbrudt at det nok er en skjern å laks, det viser bare hvordan man kører på et adrenalinkickSmile
Fisken var finneklippet og derfor fomentligt en laks fra gudenåen.
Fisken var 96 cm og vejede 9,3 kg og blevet taget på Djursland på Bombada og orm, med et 0,22 forfang og en str.6 krog
 
 
Jesper Rasmussen
 
 
 
Inden tråden og dit fine fangstrofæ løber løbs, så uanset Skjern å laks stamme eller anden, så herfra flot flot fisk Jesper. Super Clap Clap Clap ....
 
Per Jacomo
Down Under Roskilde Fjord 
Til top
Hans Aarre Pedersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Hans Pedersen Avatar

Tilmeldt:: 17 Feb 2006
Geografisk: Odense
Status: Offline
Beskeder: 68
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hans Pedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Mar 2012 kl. 13:31
Det er en super fisk - tillykke herfra Odense.
Hans
Til top
Tommy Lund Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TLL Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2003
Status: Offline
Beskeder: 416
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TLL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Mar 2012 kl. 13:43
mon ikke snart "smolten" på Jesper's avatar bliver udskiftet med billedet af en ordentlig fisk hi hi..
den er squ lige så flot i dag, som i går aftes da jeg så den første gang !! :)
Vh.
Tommy Lund
tommylund66@gmail.com
20470538
Til top
Dansenegeren Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmuslaustsen Avatar

Tilmeldt:: 05 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 462
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmuslaustsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Mar 2012 kl. 14:05
Stort tillykke med den fantastiske fangstSmile

Gid det var migEmbarrassed
Til top
Jesper Rasmussen (*) Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmussen Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 360
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Mar 2012 kl. 14:18
Citat: TLL

mon ikke snart "smolten" på Jesper's avatar bliver udskiftet med billedet af en ordentlig fisk hi hi..
den er squ lige så flot i dag, som i går aftes da jeg så den første gang !! :)
Arbejder på sagen, men tilsyneladende kan jeg kun få lov at uploade et billede, men ikke udskifte mit nuværende, nogle som kan supplere med det tekniske ?
 
Jesper Rasmussen


Redigeret af Rasmussen - 18 Mar 2012 kl. 14:34
Til top
Jan Hollænder Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Tyvfiskeren Avatar

Tilmeldt:: 16 Okt 2004
Geografisk: Sydjylland
Status: Offline
Beskeder: 65
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tyvfiskeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Mar 2012 kl. 16:06
Smuk fisk. Det må have været en super oplevelse, ikke lige en laks man regner med at få fra kysten.
Til top
Bjarne Runge Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Runge

Tilmeldt:: 06 Okt 2011
Geografisk: Christiansfeld
Status: Offline
Beskeder: 264
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Runge Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Mar 2012 kl. 18:22
Fine...Fine...Fisk! stort tillykke herfra..Thumbs Up
Til top
Klaus Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Klaus Neilsen

Tilmeldt:: 15 Sep 2010
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Klaus Neilsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Mar 2012 kl. 19:11
Flot fisk, det er ved at være mange år siden jeg har fanget en blank kystfisk i den størrelse!
Who's the more foolish? The fool, or the fool who follows him?
Til top
Ole S. Linding Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
EditionR Avatar

Tilmeldt:: 09 Jan 2005
Status: Offline
Beskeder: 323
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér EditionR Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2012 kl. 00:49

Prøv tjek i forumsoversigt under "Om 123nu.dk forslag og support"

Der er en fin vejledning at følge til at skifte profilbilled. Troede også først det var mere ligetil, da der jo er valgmuligheden under Rediger din profil. Men det lykkedes for mig, så burde alle andre også kunne klare det ;)
 
Emne: Kystlaks på 9,3 kg
Sendt: i går kl. 14:18 af Rasmussen
Citat: TLL

mon ikke snart "smolten" på Jesper's avatar bliver udskiftet med billedet af en ordentlig fisk hi hi..
den er squ lige så flot i dag, som i går aftes da jeg så den første gang !! :)
Arbejder på sagen, men tilsyneladende kan jeg kun få lov at uploade et billede, men ikke udskifte mit nuværende, nogle som kan supplere med det tekniske ?
 
Jesper Rasmussen


Til top
Henrik Erichsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Sofus_100

Tilmeldt:: 09 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 349
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Sofus_100 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2012 kl. 09:14
Thumbs UpThumbs UpThumbs UpThumbs UpThumbs Up
Til top
Per Ihlefeldt Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
per48 Avatar

Tilmeldt:: 20 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 16
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér per48 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Mar 2012 kl. 17:46
Det en hel sindsyg flot Lax,dem ser man ikke ret tit,det er en drømme fisk,tillykke med Laxen.Bare det var mig man.Jeg skal sgu ud og fiske,hejsaWink
Til top
frank pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
folp

Tilmeldt:: 07 Jun 2005
Geografisk: jylland
Status: Offline
Beskeder: 549
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Mar 2012 kl. 19:05
Ole, ang billede oplevede jeg det samme med Fluefiskersiden, jeg ændrede profilbillede flere gange ,men kunne stadig kun se mit gamle, det viste sig at andre fint så mit ny billede,men jeg havde brugt CCleaner som automatisk huskede mit login,og derfor hele tiden viste gammelt billede,til mig selv, måske bruger du noget lignende?

Undskyld ,kan se det er Jesper der har problemet :)

Og din avatar viser da fint din fisk fra videoen?




Redigeret af folp - 31 Mar 2012 kl. 19:11
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Mar 2012 kl. 19:21
Hej - har ikke været inde og haft samme problem. Kunne det evt. være et spørgsmål om, at slette det gamle billede først, før i lægger et nyt ind?. Nogen gange er det jo kun småting der gør problemet.

Mvh. - Kim -
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres