Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

halv størknet hard head fra Loon

 Besvar Besvar
Forfatter
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
aalund

Tilmeldt:: 19 Mar 2012
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér aalund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: halv størknet hard head fra Loon
    Sendt: 20 Mar 2012 kl. 10:34
Til top
Jan Johansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Johansen Avatar

Tilmeldt:: 04 Apr 2003
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 717
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Mar 2012 kl. 10:45
Jeg vil gætte på at du vil spørge om, hvad du skal gøre ved halvstørknet Hard Head? :-)
 
Det står på flasken: "a few drops of water"
 
Jeg har selv lige haft fat i min den klare, og den er fin igen.
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
aalund

Tilmeldt:: 19 Mar 2012
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér aalund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Mar 2012 kl. 12:45
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Mar 2012 kl. 14:36
Hej Jan.
 
Jeg tror at det generelt er sådan med Loons produkter, som er i komponent form, at de med tiden størkner i flasken, og på et givent tidspunkt, så kan vandet ikke rede lakken.
 
Jeg taler af bitter erfaring, da jeg for år tilbage, stortkøbte et Loon lager, og måtte kassere helt uåbnet flasker, men i dag har jeg gjort det, at jeg overhovedet ikke opbevarer Loon lak på original flaskerne, jeg hælder dem over i plast flasker a la dem på linket her:
 
 
Jeg bruger den model med 30 ml., der kan være en hel flaske Loon i dem.
 
Det virker, og man skal bare ikke klippe toppen af tuden, men kun have en ekstra flaske til hver farve, til daglig brug.
 
Jeg ryster så flaskerne en gang om ugen, og det holderWink
 
Mvh
P.K.


Redigeret af PK - 20 Mar 2012 kl. 14:48
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
aalund

Tilmeldt:: 19 Mar 2012
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér aalund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Mar 2012 kl. 21:03
ja det var lige det jeg mente...tak for svaret...
 
flot at mit første indlæg gik i ged pga. en smart phone som ikke ville det samme som jeg ville... jeg må se at gøre det godt igen :-)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum