Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Neoprene waders

 Besvar Besvar
Forfatter
Søren Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
skn

Tilmeldt:: 12 Dec 2003
Status: Offline
Beskeder: 182
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér skn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Neoprene waders
    Sendt: 31 Mar 2012 kl. 13:10
Mine Hodgman neoprene waders er efter 5.000-8.000 fisketurer igennen de sidste 20 år ved at give op (det er egenligt ikke det rigtige ord, for det, der er ved at ske, er at støvlerne er ved at blive for lille til fiskeren, støvlerne er tætte og fejler intet!).
Støvlerne er fra dengang neoprene var det rigtige til fiskeri hele året, altså lang, lang tid før åndbare waders kom frem. Dengang blev støvlerne brugt på alle ture, idag bruges de kun til vinterfiskeri på kysten.
 
Jeg skal altså inden næste vinter have fundet nogle nye neoprene wader, men waders i ovenstående kvalitet er sikkert umulige at finde idag, eller er der nogle forslag ?
Mine Hodgman er med løse sko, hvilket jeg foretækker - men måske der findes gode waders med faste støvler idag?
Jeg er ikke interesseret i neoprene waders med mange lommer, lynlåse o.s.v. det skal være waders uden alt det unødige skramel (jeg bruger altid jakke og fiskevest ovenpå støvlerne). Kvaliteten skal være helt i top.
 
Det er på ingen måde et krav, at mine nye neoprene waders skal forhandles i DK. Jeg har ingen problemer med at købe der hvor hvor de rigtige waders findes.
 
Kom med forslag.
 
Søren
 
 


Redigeret af skn - 31 Mar 2012 kl. 13:56
Til top
Tommy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tolund

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1475
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tolund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Mar 2012 kl. 13:46
Hvis det er neopren du er på jagt efter, så tror jeg du skal tage et kik på den fra Bare. Det bliver mit næste valg, når jeg skal have nye til efteråret. Scierra er jeg helt færdig med. Se Bare lidt ned på siden.
 
Til top
Ivan Neerdorf Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
IPN

Tilmeldt:: 11 Aug 2011
Geografisk: Valby
Status: Offline
Beskeder: 113
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér IPN Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Mar 2012 kl. 14:10
Kører på 11. år med Bare 4,5 mm. neopren med fast støvle.
Problemer: 0
 
Mvh. Ivan.
Til top
Tommy Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Tommy:) Avatar

Tilmeldt:: 23 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 616
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tommy:) Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Mar 2012 kl. 14:45
Har de brune fra Simms , kan sgu ikke huske hvad de
Hedder , det er uden samligning de neo waders med
Den bedste pasform af dem jeg har prøvet , det er modellen med fast støvle jeg har

Vh Tommy
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres