Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Line sammensætning.

 Besvar Besvar
Forfatter
Kim Krikau Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kim Krikau Jensen

Tilmeldt:: 26 Feb 2011
Geografisk: Jylland
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim Krikau Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Line sammensætning.
    Sendt: 03 Apr 2012 kl. 20:29
Var ude og kaste træne lidt her til aften med min AJensen High Tide 9' #6 med en Guideline Coastal Slow intermediate #6 line.
Jeg kunne ikke rigtig få det til at spille sammen. Jeg kunne lave en fin spids linebue med et enkelt bagkast og så afsted med linen, men så snart jeg begyndte at lave blindkast, så gik det galt. Linen gik dog heller ikke så glat gennem øjerne som jeg kunne ønske. Synes også at den faldt hurtigt. Har oplevet bedre kontrol med en Scierra HMT flyde line. Måske intermediate liner ikke er så gode græs liner?
Hilsen Kim.
Til top
Ronny Lagoni Thomsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ronny Lagoni Thomsen Avatar

Tilmeldt:: 22 Jul 2005
Geografisk: Vejle/Grindsted/Kolding/Skjern/Haderslev/Varde
Status: Offline
Beskeder: 171
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ronny Lagoni Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Apr 2012 kl. 09:23
Hej Kim
Overvej hvad vægten er på din guideline. Ofte har de lidt tungere liner end f.eks. Scierra, hvilket vil betyde en øget bøjning af stangen, der derfor skal kompenseres for i din bevægelse med stangen. 

Med venlig hilsen

Ronny Lagoni Thomsen

Til top
 Besvar Besvar

Skift forum