Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

alder på 123nu

 Besvar Besvar
Forfatter
Tommy Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Tommy:) Avatar

Tilmeldt:: 23 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 616
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tommy:) Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: alder på 123nu
    Sendt: 03 Apr 2012 kl. 21:40
Hvor gammel er dette forum , og er bruger nummer et med endnu

Vh Tommy
Til top
THOMAS KNUDSEN Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
omalley Avatar

Tilmeldt:: 01 Apr 2005
Status: Offline
Beskeder: 143
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér omalley Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Apr 2012 kl. 21:50
Til top
THOMAS KNUDSEN Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
omalley Avatar

Tilmeldt:: 01 Apr 2005
Status: Offline
Beskeder: 143
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér omalley Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Apr 2012 kl. 21:52
01/04 2005 blev jeg tilmeldt. Har da på fornæmmern at forum er noget ældre, håber da detr er en #1Big smile
Til top
Lasse Karlsson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LasseK Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 1427
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LasseK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Apr 2012 kl. 21:59
Citat: Tommy:)

Hvor gammel er dette forum , og er bruger nummer et med endnu

Vh Tommy
 
 
Hvis du søger i arkivet har der været et par tråde med antal af brugere osv. ved ikke om bruger nummer 1 stadig kigger forbi sidst skrev Lars at han gjrode, men det er vist 5-6 år siden Smile
 
Mvh
Bruger nr. 126 vist nok Embarrassed
Til top
Thomas Graversen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hoffen Avatar

Tilmeldt:: 13 Maj 2002
Status: Offline
Beskeder: 650
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hoffen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Apr 2012 kl. 22:45
Hvor kan man se sit bruger nr ?? Har siddet og kigget lidt rundt.. Kan ikke finde det nogen steder
Til top
Niels Riis Ebbesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Niels Riis Ebbesen Avatar

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1219
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Niels Riis Ebbesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Apr 2012 kl. 23:42

På Internet-arkivet kan man se, at domænet www.123nu.dk har været aktivt siden 2000

http://wayback.archive.org/web/20000915000000*/http://www.123nu.dk


Men det er vist først i 2002, at der for alvor kommer gang i siden

http://web.archive.org/web/20021029002748/http://www.123nu.dk/lystfiskeri/default.asp


Med venlig hilsen

Niels Riis Ebbesen

Til top
Lasse Karlsson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LasseK Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 1427
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LasseK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Apr 2012 kl. 23:56
Citat: Niels Riis Ebbesen

På Internet-arkivet kan man se, at domænet www.123nu.dk har været aktivt siden 2000

http://wayback.archive.org/web/20000915000000*/http://www.123nu.dk


Men det er vist først i 2002, at der for alvor kommer gang i siden

http://web.archive.org/web/20021029002748/http://www.123nu.dk/lystfiskeri/default.asp


Med venlig hilsen

Niels Riis Ebbesen

 
Hej Niels
 
Hvis du havde fulgt det link jeg lagde ind i mit første indlæg havde du set at siden startede i juni 2000

Lystfisker Forum har eksisteret siden 01/06-2000.

 
Og der var skam gang i den allerede fra starten Wink
 
Mvh
Lasse
Til top
Lasse Karlsson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LasseK Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 1427
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LasseK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Apr 2012 kl. 23:58
Citat: Hoffen

Hvor kan man se sit bruger nr ?? Har siddet og kigget lidt rundt.. Kan ikke finde det nogen steder
 
Hej Thomas
 
Det kan man ikke, Lars listede de første 150 på et tidspunkt så de har en chance for at finde deres nummer, ellers skal du have fat i hr. Aagaard Smile
 
Mvh
Lasse
Til top
Niels Riis Ebbesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Niels Riis Ebbesen Avatar

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1219
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Niels Riis Ebbesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Apr 2012 kl. 00:12
Citat: LasseK

 Hvis du havde fulgt det link jeg lagde ind i mit første indlæg havde du set at siden startede i juni 2000 

Et er jo hvornår man registrerer et domænenavn, noget helt andet er jo hvornår der første gang kommer noget indhold på domænet, og i tilfældet med www.123nu.dk ser det ud til, at der er en vis forskydning.

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen
Til top
Tommy Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Tommy:) Avatar

Tilmeldt:: 23 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 616
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tommy:) Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Apr 2012 kl. 06:10
Har ikke haft tiden, til at kigge linkene efter endnu, det kommer

Lasse
Du skriver , siden startede juni 2000
Men du da oprettet 6 jan. 2000
Til top
Steen Lindkvist Nielsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Lindkvisten Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Østjylland. Å, sø, mose, kyst både spin og flue
Status: Offline
Beskeder: 89
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lindkvisten Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Apr 2012 kl. 07:18
Tja, jeg har af en eller anden grund stadig min oprettelsesmail - og den er fra den 19. juni 2000. Jeg var nr. 5, så vidt jeg husker. Jeg kan ikke huske, hvem der var den første, men jeg mener, at Lasse Karlsson var før mig, og en fin fyr ved navn Niels Corfitz (hvad er der blevet af ham, Lasse?) var også mellem de første.

Det gik stærkt i starten - jeg har et par statusmails, der viser
20. juli 2000: 26 brugere
15. august 2000 48 brugere
17. oktober 2000 88 brugere
13. marts 2001 166 brugere
6. januar 2002 448 brugere

Svimlende tal, ikke??Wink

Til gengæld begyndte der så at være brugere, der oprettede sig uden at være aktive - f.eks. var der kun 200 af de 448 brugere ved starten af 2002, der faktisk havde bidraget med noget til siden.

Knæk & Bræk

Steen Lindkvist





Til top
ole tranholm jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tranholm Avatar

Tilmeldt:: 23 Jul 2002
Status: Offline
Beskeder: 648
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tranholm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Apr 2012 kl. 09:33
Hej Steen
 
Jeg har vist været med fra 2002, der var også gang i den, jeg mener ikke det var meningen at det kun skulle være en fiskeside, men lidt om alt inden for folks hobby, Lars var vist en ganske habil løber den gang, og siden skulle også være en del af alt om den hobby.
Men jeg kan huske forkert, der var flere fra 123nu som lavede fælles fisketure, kan især huske en hvor Kent Bille også var med, her sluttede vi med fællesspisning på kroen ved Munkhombroen.
En anden tur var Niels C. og Dorthe med, hvor Dorthe parkerede barnevognen med datteren nede på stranden mens vi fiskede, den skønne datter er en habil fluefisker og fluebinder idag.
 
Ole T    
Til top
John Weesgaard Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
John Avatar

Tilmeldt:: 14 Nov 2001
Geografisk: Falster
Status: Offline
Beskeder: 84
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér John Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Apr 2012 kl. 10:19
Man kan faktisk godt finde sit ID nr.
 
mit er 410, Lasse Karlsson er rigtigt nok 126, Ole Tranholm Jensen 1042, Niels Corfitz 142 og Steen Lindkvist er nr. 10 
 
 
Man kan finde sit bruger ID ved at bruge Søg og indtaste sit navn og sætte flueben i Aktive brugere. Hold eller klik på sit navn og URL linien vil se sådan ud:
.....www.123nu.dk/lystfiskeri/aktivbruger.asp?menu=AktivBruger&mode=vis_bruger&id=410...
 
M.h.
John W
Til top
Esben Ludvigsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
EsbenL Avatar

Tilmeldt:: 20 Jul 2007
Geografisk: Kibæk
Status: Offline
Beskeder: 533
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér EsbenL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Apr 2012 kl. 10:31
Der er brugere der har mange login.

Emil Olesen 8  ?!

Erik Rasmussen 5?!
Til top
michael nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
santa Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1122
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér santa Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Apr 2012 kl. 11:17
Niels snakkede jeg med for 2 månneder siden, han ligner sig selv.
Michael Nielsen
Til top
Carsten Fosvang Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Fosvang Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Nordsjælland og Karup å, Vänneån, Ätran og Lagan
Status: Offline
Beskeder: 25
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fosvang Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Apr 2012 kl. 11:41
jeg har nummer 97, og var med da vi diskuterede om der skulle laves en støtte forening til lystfiskerforum for at Lars kunne holde hjulene igangBig smile.
Det går vist bedre nuClap
Til top
Lasse Karlsson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LasseK Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 1427
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LasseK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Apr 2012 kl. 15:58
Citat: Tommy:)

Har ikke haft tiden, til at kigge linkene efter endnu, det kommer

Lasse
Du skriver , siden startede juni 2000
Men du da oprettet 6 jan. 2000
 
Hej Tommy
 
Det hænger sikkert sammen med skiftet til det nye forum, tror bare Lars har lagt en default dato ind på de gamle brugere, ellers er det det det sædvanlige med at jeg f**ker teknik up Embarrassed
 
*edit* Kan jo se at andre af de "gamle" har samme oprettelses dato, så hælder nu mest til at det er Lars der har dovnet Wink 
 
Mvh
Lasse


Redigeret af LasseK - 04 Apr 2012 kl. 21:28
Til top
Allan Overgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
allan overgaard Avatar

Tilmeldt:: 22 Feb 2002
Geografisk: København.
Status: Offline
Beskeder: 540
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér allan overgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Apr 2012 kl. 16:49
 
Jeg har vist været med fra 2002, der var også gang i den, jeg mener ikke det var meningen at det kun skulle være en fiskeside, men lidt om alt inden for folks hobby, Lars var vist en ganske habil løber den gang, og siden skulle også være en del af alt om den hobby.
Men jeg kan huske forkert, der var flere fra 123nu som lavede fælles fisketure, kan især huske en hvor Kent Bille også var med, her sluttede vi med fællesspisning på kroen ved Munkhombroen.
En anden tur var Niels C. og Dorthe med, hvor Dorthe parkerede barnevognen med datteren nede på stranden mens vi fiskede, den skønne datter er en habil fluefisker og fluebinder idag.
 
Ole T    
[/QUOTE]

Hov Hov Tranholm, det var mig der arrangede den tur med Biksemad på langtved færgekro, som i dag er brændt ned.

Forumturen  gav mig denne fisk.
Hilsen Allan Overgaard
Bruger nr 647.




Redigeret af allan overgaard - 04 Apr 2012 kl. 16:52
Til top
Rasmus Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
rasmushansen.com

Tilmeldt:: 21 Sep 2010
Geografisk: Bodø, Norge
Status: Offline
Beskeder: 373
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér rasmushansen.com Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Apr 2012 kl. 17:00
Som i den virkelige verden er der her både
brugere
og
misbrugere
he,he
 
mvh
Rasmus Hansen
 
 
Til top
Henrik Møller Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henrik_Møller Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 320
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik_Møller Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Apr 2012 kl. 17:08
Ak ja.. som en lille pendent til fru Hyacint fra Fint skal det Være så husker jeg vore fælles fluebindingsaftener med kanelsnegle og råhygge. Det var ikke altid vi ( jeg ) fik bundet tonsvis af fluer, men hygget.. det fik vi...:-).. og ja.. diverse Sverigesture.. den med biksemad på på færgekroen var jeg ikke med til... har noget været i bad standing på det tidspunkt.. :-)

Ved ikke hvad nummer jeg har.. kan ikke hitte ud af det, men at finde siden her var dengang som den hellige gral, og jeg kan kun takke for al den hjælp der blev givet.. :-)

vh
TRHM
FISH ON, www.lakseture.dk
Alaska, Mexico, Bahamas
Til top
Lasse Karlsson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LasseK Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 1427
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LasseK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Apr 2012 kl. 17:26
Citat: Henrik_Møller


Ved ikke hvad nummer jeg har.. kan ikke hitte ud af det:-)

vh
TRHM
 
Hey Møller
 
Du har nummer 116 Wink
 
Mvh
Lasse
Til top
ole tranholm jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tranholm Avatar

Tilmeldt:: 23 Jul 2002
Status: Offline
Beskeder: 648
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tranholm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Apr 2012 kl. 18:28
Citat: allan overgaard

 
Jeg har vist været med fra 2002, der var også gang i den, jeg mener ikke det var meningen at det kun skulle være en fiskeside, men lidt om alt inden for folks hobby, Lars var vist en ganske habil løber den gang, og siden skulle også være en del af alt om den hobby.
Men jeg kan huske forkert, der var flere fra 123nu som lavede fælles fisketure, kan især huske en hvor Kent Bille også var med, her sluttede vi med fællesspisning på kroen ved Munkhombroen.
En anden tur var Niels C. og Dorthe med, hvor Dorthe parkerede barnevognen med datteren nede på stranden mens vi fiskede, den skønne datter er en habil fluefisker og fluebinder idag.
 
Ole T    

Hov Hov Tranholm, det var mig der arrangede den tur med Biksemad på langtved færgekro, som i dag er brændt ned.

Forumturen  gav mig denne fisk.
Hilsen Allan Overgaard
Bruger nr 647.


[/QUOTE]
Hej Allan
 
Det har jeg ikke glemt og godt var det, men husker især hr. Bille som for rundt hele dagen med en lille næsten undermåler ved siden som en anden kniv.
Håber alt er vel hos dig, er du begyndt at pudse våbenet af til den nye sæson.
 
Ole T
 
Til top
mikkel hemmeshøj Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mikkell Avatar

Tilmeldt:: 15 Okt 2003
Status: Offline
Beskeder: 1047
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mikkell Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Apr 2012 kl. 21:18
hey.. hvornår jeg blev meldt ind ved jeg ikke...
men jeg var med til at spise biks... der har også været en forum tur til sverige og nogle shootouts... det er ved at være længe siden, at der har foregået den slags...

Til top
Allan Overgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
allan overgaard Avatar

Tilmeldt:: 22 Feb 2002
Geografisk: København.
Status: Offline
Beskeder: 540
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér allan overgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Apr 2012 kl. 22:13



Citat: mikkell

hey.. hvornår jeg blev meldt ind ved jeg ikke...
men jeg var med til at spise biks... der har også været en forum tur til sverige og nogle shootouts... det er ved at være længe siden, at der har foregået den slags...


Du husker dårligt Mikkel Tongue

Du kom ned til broen for at sælge en Kinetic Jerkbait stang til mig.
Har den stadig.

Du var meldt til, men du blev forhindret af noget børne tam tam.
anyway det betød ikke noget fordi resten var en sulten flok Big smileBig smile

/Allan
Til top
mikkel hemmeshøj Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mikkell Avatar

Tilmeldt:: 15 Okt 2003
Status: Offline
Beskeder: 1047
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mikkell Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Apr 2012 kl. 22:36
niks... du er gammel.... og husker ikke godt... jeg husker godt den jerk stang... men jeg fiskede og spist biks!!
Til top
Allan Overgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
allan overgaard Avatar

Tilmeldt:: 22 Feb 2002
Geografisk: København.
Status: Offline
Beskeder: 540
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér allan overgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Apr 2012 kl. 22:40
Citat: mikkell

niks... du er gammel.... og husker ikke godt... jeg husker godt den jerk stang... men jeg fiskede og spist biks!!


Ok så. Det var nok fordi du var tynd dengang, jeg ikke kan huske dit ansigtBig smileBig smileBig smile


/Allan
Til top
mikkel hemmeshøj Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mikkell Avatar

Tilmeldt:: 15 Okt 2003
Status: Offline
Beskeder: 1047
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mikkell Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Apr 2012 kl. 22:45
du er ikke så lidt næbet...  du husker ikke mit ansigt fordi mine smalle og lynhurtige linebuer tryllebandt sig... !
Til top
Lasse Karlsson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LasseK Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 1427
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LasseK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Apr 2012 kl. 23:11
Til top
Kent Bille Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kent bille Avatar

Tilmeldt:: 30 Apr 2002
Status: Offline
Beskeder: 120
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kent bille Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Apr 2012 kl. 23:18
HeJ
 
HOV HOV...Ja du fangede den skønne fisk Allan og du arrangerede den tur og vi hyggede os rigtig meget alle sammen Ole vores alle sammens dejlig rare og gode ven der aldrig stod i vejen for at bidrage med noget positivt eller en hjælpene hånd dengang var der iøvrigt plads til sådan tiltag hvor i dag jeg til tider godt kan syntes at  måden folk taler vtil hinanden herind idag lgger langt langt ra hvor vi var dengang..MEN DET VAR MIG DER FANGEDE DEN FLOTTESTE OG FØRSTE nemlig en smuk steelhead med hele finner, vi var iøvrigt de 2 eneste der fangede fisk den dag........
Det der så er i dag er jo at vi faktisk er blevet rigtige gode venner de fleste af os og ofte både mødes eller taler sammen...
Jeg kom dog først med et stykke tid efter det rigtig var kommet op at køre og vi havde de her fluebinder hygge aftner ved Henrik Møller men
Ja tænk på hvad den her side egentlig har haft af betydning...Mon Allan Overgaard nogensinde havde fået den gode ide at lave en kaste klub hvis folk som Lasse Karlsson og Rudskallen Nicolai Eriksen ikke var så kasteliderlige som de ihvertfald var dengang......Ja Der er sørme meget der er udsprunget herfra...og ja der er mange gode minder vi hver især kan tage med osThumbs Up
 
mvh
Kent Bille
TRKB ;-)
Til top
mikkel hemmeshøj Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mikkell Avatar

Tilmeldt:: 15 Okt 2003
Status: Offline
Beskeder: 1047
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mikkell Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Apr 2012 kl. 23:45
det var mange dage...

den pågældende dag var første gang jeg mødte flere af jer gutter IRL bla. hr tranholm der var så elskværdig at lade mig prøve hans helt nye loomis stream dance...

og ja, som kent påpeger er tonen blevet en anden her på forum... 

mik
Til top
Lasse Karlsson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LasseK Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 1427
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LasseK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Apr 2012 kl. 23:58
Citat: kent bille

HeJ
 
Mon Allan Overgaard nogensinde havde fået den gode ide at lave en kaste klub hvis folk som Lasse Karlsson og Rudskallen Nicolai Eriksen ikke var så kasteliderlige som de ihvertfald var dengang......Ja Der er sørme meget der er udsprunget herfra...og ja der er mange gode minder vi hver især kan tage med osThumbs Up
 
mvh
Kent Bille
TRKB ;-)
 
 
Hej Mester
 
Kasteliderlig, så har man sq hørt det med LOL
 
Kaster da stadigvæk af og til, i pauserne Wink
 
 
Gi et kald næste gang du er herovre, og tak for sms'en!
 
Mvh
Lasse
Til top
Kent Bille Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kent bille Avatar

Tilmeldt:: 30 Apr 2002
Status: Offline
Beskeder: 120
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kent bille Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Apr 2012 kl. 00:30
Hej
 
JA...det er ikke mere end 3 dage siden jeg talte med Niels..Altså for mig vil i altid stå som nogle mennesker med meget stor betydning og i ved hvor meget jeg holder af jer..sevfølgelig er der et savn efter at jeg er flyttet herover men...vi ser jo hinanden af og til...Allan kommer formodentlig engang her i april og det glæder jeg mig jo også meget til...
 
Jeg er uden bil i øjeblikket..den er igennem en god dyr og langsomlig renovering men jeg vil nyde at se og mødes med jer igen Lasse og det gælder jo selvfølgelig jer alle sammen
Hils Silja
 
mvh
Kent Bille
 
Mvh
Til top
ole tranholm jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tranholm Avatar

Tilmeldt:: 23 Jul 2002
Status: Offline
Beskeder: 648
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tranholm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Apr 2012 kl. 00:33
Citat: mikkell

det var mange dage...

den pågældende dag var første gang jeg mødte flere af jer gutter IRL bla. hr tranholm der var så elskværdig at lade mig prøve hans helt nye loomis stream dance...

og ja, som kent påpeger er tonen blevet en anden her på forum... 

mik
 
Hej Mikkel
 
Måske fordi vi kun husker de positive ting, men der var også ret så barske tråde, kan i huske den om Peter fra KBH, var det ikke 175 meter han kastede med spindestang Wink
Jeg kan ihvertfald huske de mange væddemål om flere kasser øl.
 
Vi er da nogle af de gamle som stadig mødes når lakse mafiaen holder træf og auktion. Sidste gang jeg var med endte det med fællesspisning under frederiksberg rådhus og natbesøg på en lille hyggelig bøssebar, pussigt som alle følte sig godt tilrette Smile 
Her har jeg da også mødt dig Mikkel som Allan, kent Bille, Per Jacomo og mange andre af de gamle, og mafiaen lever i bedste stil med et nyt træf i efteråret.
 
Ole T    
  
Til top
Kent Bille Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kent bille Avatar

Tilmeldt:: 30 Apr 2002
Status: Offline
Beskeder: 120
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kent bille Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Apr 2012 kl. 00:50
 
Fandt lige det her
 
 
 
hvis man vil så kan der findes en del historier fra dengang hvor vi havde det ..ja vi havde det da sjovt
kig under læsestof og brug søgebjælken søg forumture osv
 
mvh
kent Bille
Til top
ole tranholm jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tranholm Avatar

Tilmeldt:: 23 Jul 2002
Status: Offline
Beskeder: 648
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tranholm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Apr 2012 kl. 01:09
Citat: kent bille

 
Fandt lige det her
 
 
 
hvis man vil så kan der findes en del historier fra dengang hvor vi havde det ..ja vi havde det da sjovt
kig under læsestof og brug søgebjælken søg forumture osv
 
mvh
kent Bille
 
Hej Kent
Ja der er gået nogle år, utroligt at det ikke kan ses, vi ser jo yngre ud idag. Det glæder mig at det går godt i det jyske for dig, kan se du optræder med dit flue-trylleri flere steder i landet, så lærte du da lidt i det lille årstid vi arbejdede sammen SmileWink
siger jeg som aldrig har bundet en flue i ædru tilstand.
Forsøgte en aften hjemme hos Jes, sammen med Bobski og ham vi boede hos på turen i sverige hvor dig og Allan gik i gedde rus.
De tog lidt billeder og er bange for at de vil bruge det til lidt afpresning på mafiaen.
 
god påske
 
Ole T 
 
Til top
Kent Bille Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kent bille Avatar

Tilmeldt:: 30 Apr 2002
Status: Offline
Beskeder: 120
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kent bille Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Apr 2012 kl. 01:45
 
 
Du har ret tommy...og naturligvis så vil jeg ihvertfald ike ødelægge noget ...
Ja det er virkelig et godt sammenhold og et godt kammeratskab  som er blevet bygget op
Ville gerne kunne slette trådene men det ser ikke ud til at jeg kan det sådan umiddelbart
 
God påske til dig også
m vh'¨
kent bille


Redigeret af kent bille - 05 Apr 2012 kl. 09:31
Til top
Tommy Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Tommy:) Avatar

Tilmeldt:: 23 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 616
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tommy:) Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Apr 2012 kl. 07:12
Den her tråd har udviklet sig , til noget helt andet , og er simpelthen kørt helt af sporet

Men hvor er det fedt , fedt at læse om sammenholdet

Vi har verdens bedste hobby

Vh Tommy
Til top
Søren Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
shj72 Avatar

Tilmeldt:: 06 Jul 2003
Geografisk: Hele norden, skotland og Canada
Status: Offline
Beskeder: 13
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér shj72 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Apr 2012 kl. 07:37
a
Til top
ole tranholm jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tranholm Avatar

Tilmeldt:: 23 Jul 2002
Status: Offline
Beskeder: 648
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tranholm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Apr 2012 kl. 09:08
Citat: Tommy:)

Den her tråd har udviklet sig , til noget helt andet , og er simpelthen kørt helt af sporet

Men hvor er det fedt , fedt at læse om sammenholdet

Vi har verdens bedste hobby

Vh Tommy
 
Undskyld Tommy
 
Du har ret i begge dele
 
God påske
 
Ole T
Til top
Tommy Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Tommy:) Avatar

Tilmeldt:: 23 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 616
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tommy:) Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Apr 2012 kl. 09:35
Ole
Tråden er blevet bedre, end jeg kunne forudse
Så bestemt ingen grund til at undskylde

At tråden er kørt af sporet er i dette tilfælde positiv

Vh Tommy
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres