Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Video-Påske fiskeri

 Besvar Besvar
Forfatter
Thomas Graversen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hoffen Avatar

Tilmeldt:: 13 Maj 2002
Status: Offline
Beskeder: 650
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hoffen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Video-Påske fiskeri
    Sendt: 07 Apr 2012 kl. 23:22
Hej...

Jeg synes lige jeg vil dele mit sidste nye klip med jer !
Det er en sammenklipning af mine optagelser fra Bornholm, optaget i denne påske.
Og der var FISK !! 

Jeg var også på min første trollingtur nogensinde, og det var faktisk meget fedt at prøve. Dog ikke at smide en 9+ jeg fik op på siden af båden Confused

Nå men hvad synes i ? 


Til top
danny rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
danny rasmussen

Tilmeldt:: 23 Dec 2009
Geografisk: østjylland
Status: Offline
Beskeder: 117
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér danny rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Apr 2012 kl. 23:30
Fedt!! Clap

God sammensætning af musik og film, eneste minus jeg kan finde på, er jeg kunne virkelig godt bruge en længere video, da det virker meget vanedannende Wink


Til top
Thomas Graversen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hoffen Avatar

Tilmeldt:: 13 Maj 2002
Status: Offline
Beskeder: 650
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hoffen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Apr 2012 kl. 23:44
Haha...

Der kommer flere videoer ud af det materiale, jeg har fået optaget henover påsken !
Denne lille video var kun fordi jeg bare måtte, dele nogle af mine oplevelser med andre.

Håber ikke jeg fik ødelagt din nattesøvn Wink
Til top
Anders Berninger Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
109ft

Tilmeldt:: 21 Jun 2011
Status: Offline
Beskeder: 7
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér 109ft Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Apr 2012 kl. 23:45
Ja, det er godt nok fedt!
Men den lægger op til meget mere Smile
Til top
Peter Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
samsondk Avatar

Tilmeldt:: 12 Jul 2011
Status: Offline
Beskeder: 210
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér samsondk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Apr 2012 kl. 00:38
god trailer.. hvornår kommer filmen.. ;)
Til top
ole tranholm jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tranholm Avatar

Tilmeldt:: 23 Jul 2002
Status: Offline
Beskeder: 648
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tranholm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Apr 2012 kl. 00:56
Hej Thomas
 
Jeg glæder mig til at se mere fra dig, alt for godt og alt for kort Smile
 
Hilsen Ole T
Til top
Emil Søby Jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Emil S

Tilmeldt:: 23 Okt 2011
Geografisk: Fredericia
Status: Offline
Beskeder: 28
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Emil S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Apr 2012 kl. 01:24
Det er vel egentlig bare en intro til den kommende film? Men det er sku flot lavet, du er rigtig dygtig til at redigere! Keep ´Em Coming Thumbs Up

MVH

Emil Søby
Til top
Thomas Graversen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hoffen Avatar

Tilmeldt:: 13 Maj 2002
Status: Offline
Beskeder: 650
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hoffen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Apr 2012 kl. 01:37
Tja... Havde jeg økonomisk frihed til det, ja så var det fiskefilm jeg lavede...
Men aner ikke hvor jeg skulle få dem afsat bagefter.... Men det sjove er jo også at fiske og filme og redigere synes jeg... 

Som tidligere skrevet er dette bare lidt af det jeg har optaget på bornholm i påsken.
Da jeg lige var derover, for at fiske nogle dage.
Og det gav da nogenlunde Wink

Jeg klipper lidt mere sammen fra turen når jeg har tid til det, så der skal nok komme mere ud. 
Men det er ikke alt der er i samme kval. noget af det er også bare hyggefiskeri, som dette lille klip 



Redigeret af Hoffen - 08 Apr 2012 kl. 01:39
Til top
Peter Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
samsondk Avatar

Tilmeldt:: 12 Jul 2011
Status: Offline
Beskeder: 210
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér samsondk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Apr 2012 kl. 04:38
Hvordan er det optaget, der hvor du fisker fra kysten?
Til top
Rene´H Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Barberen Avatar

Tilmeldt:: 25 Aug 2005
Geografisk: sjælland
Status: Offline
Beskeder: 239
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Barberen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Apr 2012 kl. 07:39
Hej Thomas
Super godt lavet Smile  hvad bruger du af program til at redigere med ?
Knæk og bræk og god påske 
Til top
Henning Søder Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Søder Avatar

Tilmeldt:: 17 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 1231
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Søder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Apr 2012 kl. 07:45
Super fine trailers Thomas som sædvanligt Wink
/Søder
Til top
Allan Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
nuggi Avatar

Tilmeldt:: 18 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 153
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér nuggi Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Apr 2012 kl. 07:49
Mere tak Clap
Hellere ramme ved siden af end slet ikke at ramme....
Til top
Henrik M. Lomholt Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Creekking Avatar

Tilmeldt:: 11 Jan 2003
Geografisk: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 273
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Creekking Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Apr 2012 kl. 08:07
Det er ren kunst. Super flot lavet - god klipning, skarpe billeder, passende musik. Som en triailer for en Hollywood blockbuster - Godt gået, Thomas. Bliv ved.Clap
Til top
michael hansen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
michael kastrup dk Avatar

Tilmeldt:: 20 Jan 2011
Geografisk: amager
Status: Offline
Beskeder: 46
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér michael kastrup dk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Apr 2012 kl. 08:12
Hej Thomas
Super fedt med små klip,glæder mig til filmenBig smile
Mvh Michael
Til top
Thomas Graversen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hoffen Avatar

Tilmeldt:: 13 Maj 2002
Status: Offline
Beskeder: 650
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hoffen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Apr 2012 kl. 08:20
Se filmen.... nu stopper i Cool

Det er jo bare noget jeg har klippet sammen fra mine fisketure, optaget over de sidste 5 dage. I går måtte jeg bare have lidt af det ud, for det havde godt nok været en oplevelses rig påske for mit vedkommende Tongue

Men nu har jeg da lidt materiale at klippe og redigere i, så mon ikke der kommer en lille stribe kystfilm. Det må jeg lige se om jeg kan finde noget tid til, mens jeg også skriver speciale. 

#Rene: Der er kun brugt imovie til dette. ( mac´s svar på windows movie maker ) 
Til top
Thomas Graversen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hoffen Avatar

Tilmeldt:: 13 Maj 2002
Status: Offline
Beskeder: 650
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hoffen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Apr 2012 kl. 08:25
#Peter Sørensen: Det første med flag i vinden og båden der kommer ind, er optaget med et Nikon D300s kamera. Og resten er lavet med et go pro kamera. Du kan se flere klip på min youtube side, der er optaget på den måde.  
Til top
Rene Bach Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Renebach83 Avatar

Tilmeldt:: 03 Dec 2011
Status: Offline
Beskeder: 103
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Renebach83 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Apr 2012 kl. 18:58
Ikke så fedt når musikken og starten af videoen er kopiret fra www.lakseture.dk af ders video, bedere hvis det var noget du selv fandt på.
Til top
Rene Bach Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Renebach83 Avatar

Tilmeldt:: 03 Dec 2011
Status: Offline
Beskeder: 103
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Renebach83 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Apr 2012 kl. 19:00
faktisk alt er kopiret, pånær filmen, men indslaget og og billedervisningerne med lyden og det hele er kopiret :(
Til top
Rene Bach Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Renebach83 Avatar

Tilmeldt:: 03 Dec 2011
Status: Offline
Beskeder: 103
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Renebach83 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Apr 2012 kl. 19:01
Til top
Frederik Lorentzen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Phredz Avatar

Tilmeldt:: 29 Aug 2008
Status: Offline
Beskeder: 254
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Phredz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Apr 2012 kl. 19:17
Fine film, fuld fart på action musikkenSmile

Ahh, men René, det er stansard templates der er i iMovie, så hvis man skulle være bange for at andre brugte samme layout så skal man lave sit eget ikke bare tag det andre har lavet for en, eller ihvertfald skrue lidt på nogle knapper så det ikke er fuldstændig som det kommer fra iMovie. Og så ka det da være at musikken også er fra iMovie, det ville være meget åbenlyst. 

Til top
Thomas Graversen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hoffen Avatar

Tilmeldt:: 13 Maj 2002
Status: Offline
Beskeder: 650
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hoffen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Apr 2012 kl. 22:29
#Rene Bach- Det er en skabelon der ligger i Imovie, så det er ikke taget fra dem du henviser til. Det er blot den samme skabelon de har brugt.
Sæt dig lidt ind i det FØR du kommer med beskyldninger Clap !!

Frederik - Både musik og templates er fra Imovie. Dette var blot smidt op for at dele nogle af mine oplevelser fra påsken.
Men der er vist nogen der ikke har fanget noget i påsken, kan jeg forstå på det hele ;-) 

Mvh Thomas 


Redigeret af Hoffen - 08 Apr 2012 kl. 22:45
Til top
Thomas Graversen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hoffen Avatar

Tilmeldt:: 13 Maj 2002
Status: Offline
Beskeder: 650
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hoffen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Apr 2012 kl. 22:34
Rene Bach -Nu har jeg så set deres klip, og det er ikke samme skabelon de har brugt...
Har du henvist til den forkerte ? 

Som du kan se i et tidligere indslag, skriver jeg også at det er lavet med imovie Cool
Til top
William Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Ullaaahhh

Tilmeldt:: 06 Jun 2008
Status: Offline
Beskeder: 28
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ullaaahhh Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Apr 2012 kl. 22:44
God film - du mangler bare at smide e'et i outdoore ud...
Til top
Thomas Graversen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hoffen Avatar

Tilmeldt:: 13 Maj 2002
Status: Offline
Beskeder: 650
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hoffen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Apr 2012 kl. 22:47
Ja. Det var en fejl fra første gang jeg brugte den skabelon, fik det desværre ikke rettet sidste nat da jeg lavede den.
Der er også en tekst fejl i en af de tekster der kommer frem, men jeg kan godt leve med det Wink

Når jeg få lidt mere tid, klipper jeg et par "film" ud af det.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres