Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bo godt ved Gaula

 Besvar Besvar
Forfatter
Jim Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jimjensen Avatar

Tilmeldt:: 21 Maj 2005
Geografisk: Sdr. Jylland
Status: Offline
Beskeder: 359
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jimjensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Bo godt ved Gaula
    Sendt: 10 Apr 2012 kl. 09:54
Kære alle !
Dette emne oprettes uden nogen form for profit eller anden egen vinding, men jeg er lidt i tvivl om jeg kan skrive dette i "brugtmarkedet" også ?
Men som overskriftenh indikerer, så har jeg mulighed for at skaffe go, og fantastisk fiske miljørigtigt bo og overnatnings mulighed ved Gaula.
Jeg er kommet på denne historiske slægts gård i en lang årrække, og vender med glæde tilbage hvert år.
Gården ligger ved Kvål, ca. midt mellem Støren og Trondheim.
Som sagt, jeg er slet ikke inde over her, så vil bare kunne fortælle om muligheden, og formidle kontaktet.
Skriv eller kontakt mig på anden vis, hvis du / I mangler et godt sted at være mens I fisker i Gaula.
Uhhhh, de af jer der skal afsted, glæder I jer ikke bare helt vildt i denne tid Wink
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Apr 2012 kl. 12:38

Hej Jim.


Jeg synes da helt klart at du som formidler af denne ”laksepakke” sagtens kan sætte den i ”brugtmarkedet”, selv om der ikke er tale om en materiel genstand.

Der er da folk som vil blive fuldt ud ligeså glad for at få god formidling til en herlig fiskeferie som feks at købe noget fiskegrej.

Skulle nogen alligevel mod forventning få ondt et bestemt sted over at dette falder uden for den almindelige kategori, så må der vel alligevel være forståelse og overbærenhed over at du er så flink og betænksom at hjælpe andre.

Fiskegrej i alle tænkelige former er markedet oversvømmet af....men oprigtig betænksomhed er noget sværere at opdrive. Thumbs Up


Mvh

Jim.


Til top
Per Jacomo Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jacce Avatar

Tilmeldt:: 01 Okt 2002
Geografisk: Himmelev
Status: Offline
Beskeder: 248
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jacce Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Apr 2012 kl. 14:09
Citat: jimjensen

Kære alle !
Dette emne oprettes uden nogen form for profit eller anden egen vinding, men jeg er lidt i tvivl om jeg kan skrive dette i "brugtmarkedet" også ?
Men som overskriftenh indikerer, så har jeg mulighed for at skaffe go, og fantastisk fiske miljørigtigt bo og overnatnings mulighed ved Gaula.
Jeg er kommet på denne historiske slægts gård i en lang årrække, og vender med glæde tilbage hvert år.
Gården ligger ved Kvål, ca. midt mellem Støren og Trondheim.
Som sagt, jeg er slet ikke inde over her, så vil bare kunne fortælle om muligheden, og formidle kontaktet.
Skriv eller kontakt mig på anden vis, hvis du / I mangler et godt sted at være mens I fisker i Gaula.
Uhhhh, de af jer der skal afsted, glæder I jer ikke bare helt vildt i denne tid Wink
 
Fint input og jo da .. jeg glæder mig da til uge 24 i Gaula ... (selskab med min. 8 andre fluetosser), ligesom en 3 dages laksehyggetur i Canada i juli med sønnen også står meget højt på agendaen .... Wink
 
Godt indspark - super! 
Per Jacomo
Down Under Roskilde Fjord
Til top
Henrik Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
wilson_177 Avatar

Tilmeldt:: 02 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 358
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér wilson_177 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Apr 2012 kl. 14:37
hvilket vald ligger det ved


mvh henrik
Mvh Henrik Larsen
Til top
Jan Persson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Persson Avatar

Tilmeldt:: 23 Sep 2002
Status: Offline
Beskeder: 1955
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Persson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Apr 2012 kl. 17:54
Jeg kan stå inde for hvad Jim skriver Thumbs Up
Til top
Jim Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jimjensen Avatar

Tilmeldt:: 21 Maj 2005
Geografisk: Sdr. Jylland
Status: Offline
Beskeder: 359
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jimjensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Apr 2012 kl. 18:14
Kære alle !
Tak til jer alle for jeres pæne ord, jeg var sgu unægtelig lidt i tvivl om jeg turde vove pelsen og skrive dette indlæg, det er jo ikke alle der slipper for at ørene i maskinen på forummet her, så herligt med de positive indspark.
Og ja Jan, du kender jo stedet, så det er jo også fint at du som har boet der, giver sig tilkende. (at du så også fangede en super flot laks, gør det jo ikke mindre godt ;-))
Henrik, der hører ikke noget vald med til udlejningen, da gården er så stor at der også udlejes bo / overnatningsmuligheder til fiskere der ikke fisker på gårdens vald.
Jeg har selv boet på campingspladserne deroppe, og ikke noget ondt om dem, men dette her er efter min mening bare meget bedre.
Og telt i Norge har jeg opgivet efter at have hjulpet telt fiskere med at tørre tøj osv. flere gange ;-))
Men igen tak, jeg prøver en af dagene at indrykke dette under brugtmarkedet også !
 
Til top
Heine Fausing Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hlf

Tilmeldt:: 23 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 658
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hlf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Apr 2012 kl. 20:39
Jim det er da super du vil formidle og hjælpe andre Thumbs Up - super god anvendelse af forum Thumbs Up 

     
Til top
Peter Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
samsondk Avatar

Tilmeldt:: 12 Jul 2011
Status: Offline
Beskeder: 210
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér samsondk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Apr 2012 kl. 21:13
Gad det var mig.. Men må blive ved Lagan i år..
Men fedt indlæg, og dejligt at nogle vil videre formidle kontakterne..
Til top
bjarne jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
bjar1525

Tilmeldt:: 19 Feb 2006
Status: Offline
Beskeder: 311
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bjar1525 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Apr 2012 kl. 22:10
jeg tænker så bare - hvis du ikke skal profitere derpå - så smid dog et link eller en kontakt ref. derop til.
Til top
Jørgen Rohde Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
trutta Avatar

Tilmeldt:: 14 Apr 2006
Geografisk: Horsens / Vejle fjorde & østjyllands kyster
Status: Offline
Beskeder: 77
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér trutta Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Apr 2012 kl. 22:26
Citat: bjar1525

jeg tænker så bare - hvis du ikke skal profitere derpå - så smid dog et link eller en kontakt ref. derop til.
 
 
 
 
Respekter dog den måde som Jim gør det på, det kunne eks. være at der ikke er nogen link til stedet (Det er iøvrigt tilfældet her) En anden begrundelse kunne også være, at lodsejer ønsker en smule diskretion o.lign...!! Men som alle andre herinde som kender gården også skriver - Ja så er det et super sted at bo, kan forøvrigt også selv varmt anbefale stedet. Thumbs Up
Jim gør det med hjertet og ikke for ussel profit.! Handshake
Til top
Bjarne Runge Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Runge

Tilmeldt:: 06 Okt 2011
Geografisk: Christiansfeld
Status: Offline
Beskeder: 264
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Runge Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Apr 2012 kl. 22:36
Til top
Bjarne Runge Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Runge

Tilmeldt:: 06 Okt 2011
Geografisk: Christiansfeld
Status: Offline
Beskeder: 264
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Runge Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Apr 2012 kl. 22:37
Jim!Tak for god INFO.....Thumbs Up
Til top
bjarne jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
bjar1525

Tilmeldt:: 19 Feb 2006
Status: Offline
Beskeder: 311
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bjar1525 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Apr 2012 kl. 23:44
Citat: trutta

Citat: bjar1525

jeg tænker så bare - hvis du ikke skal profitere derpå - så smid dog et link eller en kontakt ref. derop til.
 
 
 
 
Respekter dog den måde som Jim gør det på, det kunne eks. være at der ikke er nogen link til stedet (Det er iøvrigt tilfældet her) En anden begrundelse kunne også være, at lodsejer ønsker en smule diskretion o.lign...!! Men som alle andre herinde som kender gården også skriver - Ja så er det et super sted at bo, kan forøvrigt også selv varmt anbefale stedet. Thumbs Up
Jim gør det med hjertet og ikke for ussel profit.! Handshake
 
 
nogen gange tænker man bare sit - jeg undre mig over at jim oplyser om noget uden at oplyse derom, jeg finder fremgangsmåden underlig, dette kommer sig ikke mindst af, at han først spørger til om det ville kunne lægges på køb og salg - ikke at han nødvendigvis skulle tage et beløb derfor - men lagde han det der, kunne man vel fordre at der kom lidt kød (informationer) på sagen, for ellers var det vel ikke relevant at poste det der.
 du udtrykker så at jeg er respektløs ved at undre mig over dette - er der af respekt for mig at du udtrykker jeg er respektløs ?? eller er det ikke nærmere af respektløshed at du gør dette ??
så blev der lige lagt op til en retorisk gang gylle - fra både din´s og min´s side - med afsæt i et simpelt undrende spørgsmål
tak for kaffe
 
Til top
Claus M Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fiskefreak Avatar

Tilmeldt:: 07 Feb 2007
Geografisk: Mariagerfjord
Status: Offline
Beskeder: 788
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskefreak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Apr 2012 kl. 23:55
Citat: bjar1525

Citat: trutta

Citat: bjar1525

jeg tænker så bare - hvis du ikke skal profitere derpå - så smid dog et link eller en kontakt ref. derop til.
 
 
 
 
Respekter dog den måde som Jim gør det på, det kunne eks. være at der ikke er nogen link til stedet (Det er iøvrigt tilfældet her) En anden begrundelse kunne også være, at lodsejer ønsker en smule diskretion o.lign...!! Men som alle andre herinde som kender gården også skriver - Ja så er det et super sted at bo, kan forøvrigt også selv varmt anbefale stedet. Thumbs Up
Jim gør det med hjertet og ikke for ussel profit.! Handshake
 
 
nogen gange tænker man bare sit - jeg undre mig over at jim oplyser om noget uden at oplyse derom, jeg finder fremgangsmåden underlig, dette kommer sig ikke mindst af, at han først spørger til om det ville kunne lægges på køb og salg - ikke at han nødvendigvis skulle tage et beløb derfor - men lagde han det der, kunne man vel fordre at der kom lidt kød (informationer) på sagen, for ellers var det vel ikke relevant at poste det der.
 du udtrykker så at jeg er respektløs ved at undre mig over dette - er der af respekt for mig at du udtrykker jeg er respektløs ?? eller er det ikke nærmere af respektløshed at du gør dette ??
så blev der lige lagt op til en retorisk gang gylle - fra både din´s og min´s side - med afsæt i et simpelt undrende spørgsmål
tak for kaffe
 
 
Enig Smile sidder og har det på samme måde - nu ved jeg ikke hvor gammel ophavsmanden til indlægget er - men jeg har "boet" der oppe i hel del år - det undre også mig hvorfor man ikke kan formidle det her på siden - jeg kan da hurtigt linke til de første 2-3 overnatningssteder bare i Kvål hvor Bennevejen og E6 løber i hinanden (Bennevejen) går over Gaula ret før Kvål og er bagvej til vestsiden eller korsvejen til Orkla Wink ingen fikum dik i det (udover Kvål) er der et hav af overnatnigsmuligheder - desuden er der på Gaula.no masser af brugbar info - Og nej.... det ikke for at hærge trådstarter, men hvis ikke der er en saglig grund til at alt skal foregå i PB og tråd starter ikke har benefits, ja så fatter jeg ikke hvorfor man ikke bare linker til herligheden  der er SÅ mange muligheder.
 
Venligst
 
Claus


Redigeret af fiskefreak - 11 Apr 2012 kl. 00:03
Venligst
Til top
Jim Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jimjensen Avatar

Tilmeldt:: 21 Maj 2005
Geografisk: Sdr. Jylland
Status: Offline
Beskeder: 359
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jimjensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Apr 2012 kl. 06:59
Kære alle !
Hjemmesiden her hedder jo 123nu, og 123 nu, så er det lidt mistænkeligt det jeg har gang i, og 123 nu skylder jeg en forklaring Ouch
Ja, i forhold til om jeg får noget ud af dette her, så er det jo lidt svært at bevise at man ikke gør, der må man simpelthen tro mig, og de der kender mig, ved at jeg taler sandt.
Jeg ved ikke om denne her forklaring er god nok, men her er et par ord omkring hvorfor der nu er muligt at bo godt ved Gaula.
Gården er en kæmpe stor 3 længet gård, + diverse staldbygninger og lader.
I gennem mange år, har de 2 sidelænger været udlejet til 2 hold laksefiskere, den ene fisker hos ejerens eget vald, de andre fiskede på Kregnes Felleseie, dog bor de ikke længere hos Dagrun og Anders.
Jeg tale med Anders for nyligt, og han nævnte at en del af "livet" på gården jo er forsvundet, og han havde den ene længe stående tom, og at det kunne være skønt hvis der ville komme nogle beboere ind i den.
Derfor dette indlæg, jeg har aftalt med Anders at jeg forsøger at formidle en kontakt, og sidst men ikke mindst, de har ikke nogen hjemmeside eller andet, og derfor kan jeg ikke linke.
Jeg vil tro at der kan skaffes overnatning fra alt mellem 1 og 10 besøgende.
Jeg har selv boet der i gennem mange år, og det er et fantastisk sted, med noget så sjældent langs Gaula som fred og ultimativ ro, langt væk fra E30 og E6.
Jeg håber derfor at det er OK at jeg gør det på denne her måde, og skulle nogen ikke syntes det, skal jeg beklage at jeg optager deres tid.
Da jeg startede i Gaula i starten i 90'erne ville jeg godt kunne have brugt denne hjælp.
Knæk og bræk derude !Tongue
Til top
Peter Rødsgaard Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rødsgaard Avatar

Tilmeldt:: 19 Nov 2001
Geografisk: Vejle, Kolding og Fyn
Status: Offline
Beskeder: 342
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rødsgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Apr 2012 kl. 11:12
Vil bare tilføje, at hvis det er storhaugen, så har jeg været der 3 gange: Første-, eneste- og sidste gang.
 
Jeg fandt det noget lausigt, med laveste fællesnævner som mål. Alt var gammelt og nedslidt.
 
Men det er selvfølgelig bare min subjektive mening, som jeg synes skulle tilføjes, når det hele så ud til at flyde over med roser.
 
Hilsen
Peter
Til top
bjarne jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
bjar1525

Tilmeldt:: 19 Feb 2006
Status: Offline
Beskeder: 311
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bjar1525 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Apr 2012 kl. 11:20
http://www.123nu.dk/lystfiskeri/tilbud_vistilbud.asp?mode=ferie&menu=Tilbud&butik=Storhaugen+v%2FKv%E5l
det er det vel ikke peter - han reklamere jo selv herinde. så det er velsagtens en anden anders.
Til top
Jim Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jimjensen Avatar

Tilmeldt:: 21 Maj 2005
Geografisk: Sdr. Jylland
Status: Offline
Beskeder: 359
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jimjensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Apr 2012 kl. 13:10
Hej Peter !
Jo, det er er Storhaugen så det er fint at få dit indspark med også, og Bjarne tak for linket, jeg kunne ikke finde det, og kan stadig ikke ?
Lidt yderligere forklaring, som sagt der er 2 længer.
Den ene længe er nyrestaureret og istandsat og er tæt på Dansk sommerhus standard hvilket jo er sjældent i Norge, det andet er et rigtig laksefisker længe, med lidt ældre køkken, møbler, osv, med masser af laksebilleder og træ laks på væggende, måske er det den længe du har boet i Peter ?
De sidste 2 år har vi selv kunnet vælge hvor vi vil bo, og vi har valgt lakselængen, hvor der er masser af historie og rigtig lakse miljø.
Men som sagt nu da Bjarne har fundet linket, kan man læse mere om det her og evt. selv tage kontakt til Anders, så må det vel være ud over en hver tvivl om at jeg evt. skulle få noget ud af det.
Se mere her:
Hvis nogen fortsat vil høre noget mere, så er jeg villig til at fortælle mere om mulighederne, der skal jo efter al sandsynlighed fiskes dagkort hvis man vil bo ved Anders, og der kan jeg evt. fortælle lidt af det jeg ved (ikke meget)
Knæk og bræk !
Til top
ole tranholm jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tranholm Avatar

Tilmeldt:: 23 Jul 2002
Status: Offline
Beskeder: 648
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tranholm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Apr 2012 kl. 13:12
Hej Jim
 
Det er en fornøjelse at læse dit indlæg, rart at der stadig er nogle der gider hjælpe andre Tongue skal selv afsted i uge 28 med bosted, men vil køre en tur op at se gården, der er jo andre ture. Glem alt om de negative indlæg.
 
Ole T 
 
 
Til top
Henning Thomsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Henning Thomsen

Tilmeldt:: 23 Jan 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Apr 2012 kl. 13:58
Citat: scott

Hej Jim.


Jeg synes da helt klart at du som formidler af denne ”laksepakke” sagtens kan sætte den i ”brugtmarkedet”, selv om der ikke er tale om en materiel genstand.

Der er da folk som vil blive fuldt ud ligeså glad for at få god formidling til en herlig fiskeferie som feks at købe noget fiskegrej.

Skulle nogen alligevel mod forventning få ondt et bestemt sted over at dette falder uden for den almindelige kategori, så må der vel alligevel være forståelse og overbærenhed over at du er så flink og betænksom at hjælpe andre.

Fiskegrej i alle tænkelige former er markedet oversvømmet af....men oprigtig betænksomhed er noget sværere at opdrive. Thumbs Up


Mvh

Jim.


Til top
Henning Thomsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Henning Thomsen

Tilmeldt:: 23 Jan 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Apr 2012 kl. 14:07

Hej Jim,dejligt at se der er nogen som kender Storhaugen,ved ikke om du har lagt mærke til det,men der har,er faktisk en annonce vedrørende Storhaugen,har været på 123nu siden Februar måned,har selv boet der igennem 10 år,og haft nogle fantasiske oplevelser sammen med Anders og Dagrun,håber også jeg de næste 10 år skal have den oplevelse,som du skriver er der 2 lejligheder og der er selvfølgelig forskel på hvad kvalitet man ønsker,men er det rå hygge er lakselængen så absolut at foretrække,men det kan man jo selv tilrette lægge også efter ens pengepung,det ligger centralt uanset om man fisker nedenfor eller ovenfor fossen,købmand 5 minutters kørsel derfra,og det hold der fisker på Storhaugens stykke kan man jo altid få lidt information fra,eller gå til elven og side på ølbænken og nyde stilheden. mvh. Henning Thomsen  

Til top
Jim Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jimjensen Avatar

Tilmeldt:: 21 Maj 2005
Geografisk: Sdr. Jylland
Status: Offline
Beskeder: 359
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jimjensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Apr 2012 kl. 14:24
Hej Henning ! Nej jeg havde ikke set anoncen på 123nu, og ja som du skriver er det er dejligt sted, selvom som Peter ganske rigtig skriver, hvis man sammenligner med DK sommerhus standard og alene kigger ind i den længe der ikke er restaureret, så kan man blive overrasket, men det er jo præcis det vi elsker ved den længe Wink
Det er laksemiljø der vil noget.
Jeg er der kun en uge hvert år, og i den uge får jeg den bedste ro og søvn i hele året, desværre går det jo så ud over at jeg ikke er i waderne så mange timer som man skal på laksefiskeri, men jeg er ligeglad og får de laks jeg skal bruge ;-)
I forhold til fiskeri i området huskede jeg denne tråd:
Men der er også andre muligheder, selvom Borten Lossen nok er det mest kendte og største dagkort stykke i den ende af Gaula !
Til top
bjarne jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
bjar1525

Tilmeldt:: 19 Feb 2006
Status: Offline
Beskeder: 311
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bjar1525 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Apr 2012 kl. 16:20
Citat: jimjensen

Hej Peter !
Jo, det er er Storhaugen så det er fint at få dit indspark med også, og Bjarne tak for linket, jeg kunne ikke finde det, og kan stadig ikke ?
Lidt yderligere forklaring, som sagt der er 2 længer.
Den ene længe er nyrestaureret og istandsat og er tæt på Dansk sommerhus standard hvilket jo er sjældent i Norge, det andet er et rigtig laksefisker længe, med lidt ældre køkken, møbler, osv, med masser af laksebilleder og træ laks på væggende, måske er det den længe du har boet i Peter ?
De sidste 2 år har vi selv kunnet vælge hvor vi vil bo, og vi har valgt lakselængen, hvor der er masser af historie og rigtig lakse miljø.
Men som sagt nu da Bjarne har fundet linket, kan man læse mere om det her og evt. selv tage kontakt til Anders, så må det vel være ud over en hver tvivl om at jeg evt. skulle få noget ud af det.
Se mere her:
Hvis nogen fortsat vil høre noget mere, så er jeg villig til at fortælle mere om mulighederne, der skal jo efter al sandsynlighed fiskes dagkort hvis man vil bo ved Anders, og der kan jeg evt. fortælle lidt af det jeg ved (ikke meget)
Knæk og bræk !
 
 
hej jim
hvis du stadigt ikke har fundet linket - så klik på tilbud - derefter fiskeferie - og så er den der
Til top
Jim Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jimjensen Avatar

Tilmeldt:: 21 Maj 2005
Geografisk: Sdr. Jylland
Status: Offline
Beskeder: 359
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jimjensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Apr 2012 kl. 16:33
Hej Bjarne !
Tak for hjælpen, nu kan selv jeg finde den LOL
Jeg ledte ude til øjre og i bunden, men forgæves !
Men under tilbud står den jo helt rigtig, det er et tilbud til de som mangler et sted at bo, og ligeldes er mine informationer om stedet også et tilbud til de som er intereseret !
Men godt det står der, så kan man selv kontakte Anders !
Tak for hjælpen !
 
Mvh. jim
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres