Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nyt blad til fishpond line cutter

 Besvar Besvar
Forfatter
Ask Landrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
landrup Avatar

Tilmeldt:: 05 Dec 2007
Geografisk: Nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 125
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér landrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Nyt blad til fishpond line cutter
    Sendt: 15 Apr 2012 kl. 12:07
Har en fishpond linecutter og en retractor .. super fedt sidder godt på jakken og virker bare..
 
Ca 6 mdr. så har salten spist bladet derfor ville jeg høre om der er nogle som har haft held med at bestille ekstra blade. kan se på den der er en skrue men ingen af de webshops jeg har kigget på ser ud til at have dem.
 
 
bare istedet for at give 125kr for en ny. ''
 
 
Håber nogle har opfundet den dybe før mig og vil hjælpe
 
Ask
Til top
Ask Landrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
landrup Avatar

Tilmeldt:: 05 Dec 2007
Geografisk: Nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 125
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér landrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Apr 2012 kl. 14:57
Til top
Ask Landrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
landrup Avatar

Tilmeldt:: 05 Dec 2007
Geografisk: Nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 125
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér landrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Apr 2012 kl. 23:53
Nu har jeg prøvet at bestille det hos sportsdress.

bare sjovt man kan se en lille skrue så det kan skiftes men at bladene ingen steder dukker op på webshops.


høre gerne fr nogle i samme båd


Ask
Til top
Ask Landrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
landrup Avatar

Tilmeldt:: 05 Dec 2007
Geografisk: Nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 125
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér landrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Apr 2012 kl. 23:29
Prøvede sportsdress men forgæves... 

I ren afmagt sendte jeg en mail til fishpond HQ 

Snakkede med Chris og vupti 2 mails senere og en masse fine ord. ups pakke med ekstra blade til fork linecutter afsendt til F**** DK fra US uden en krone vendt.. 

Elsker firmaer som tager deres kunder seriøst.. 

og elsker faktisk også fishponds reel pouches og fly tyieng taske og alt deres andet lir ..


Så hvis nogle sidder i samme båd er svaret her :)
Til top
Glen Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Glen Avatar

Tilmeldt:: 25 Okt 2010
Geografisk: Viborg
Status: Offline
Beskeder: 314
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Glen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Apr 2012 kl. 00:02
Thumbs Up
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres