Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lagunen

 Besvar Besvar
Forfatter
Mikkel Nagy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nagy187 Avatar

Tilmeldt:: 24 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 196
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nagy187 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Lagunen
    Sendt: 15 Apr 2012 kl. 20:00

Hej allesammen, skal til Lagunen fiskepark med kæresten, hendes søskende og et par andre i uge 30..

 
Men kender intet til stedet, men måske nogle af jer gør?
Er vandet klart?
Er der mange mennesker om sommeren?
Er det et godt sted til flue?
osv osv osv
Eller en god måde at fange deres fisk på, alle råd modtages..
Vil gerne jeg ikke er den eneste der får bid på denne tur og give de andre muligheden for en god uge med masser af fisk, da de ofte er træt af at jeg render med dem alle ( deres ord Tongue )....
Skal dog siges de ikke fisker med flue....
Til top
Glen Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Glen Avatar

Tilmeldt:: 25 Okt 2010
Geografisk: Viborg
Status: Offline
Beskeder: 314
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Glen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Apr 2012 kl. 20:13
Nu ved jeg godt at det ikke er det du helt spør om men i er ikke så langt fra en af DK beste Ørreder søer http://www.medestedet.dk/ Helt sikker vær at besøge Der er Rigtig mange Fisk i de søer da de har deres Ejet Dambrug..

Mvh
Glen Rasmussen

Til top
Finn Sommer Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
finnjensen Avatar

Tilmeldt:: 26 Dec 2011
Status: Offline
Beskeder: 658
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér finnjensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Apr 2012 kl. 20:45
Citat: Nagy187

Hej allesammen, skal til Lagunen fiskepark med kæresten, hendes søskende og et par andre i uge 30..

 
Men kender intet til stedet, men måske nogle af jer gør?
Er vandet klart?
Er der mange mennesker om sommeren?
Er det et godt sted til flue?
osv osv osv
Eller en god måde at fange deres fisk på, alle råd modtages..
Vil gerne jeg ikke er den eneste der får bid på denne tur og give de andre muligheden for en god uge med masser af fisk, da de ofte er træt af at jeg render med dem alle ( deres ord Tongue )....
Skal dog siges de ikke fisker med flue....
Til top
Finn Sommer Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
finnjensen Avatar

Tilmeldt:: 26 Dec 2011
Status: Offline
Beskeder: 658
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér finnjensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Apr 2012 kl. 20:54
Citat: Nagy187

Hej allesammen, skal til Lagunen fiskepark med kæresten, hendes søskende og et par andre i uge 30..

 
Men kender intet til stedet, men måske nogle af jer gør?
Er vandet klart?
Er der mange mennesker om sommeren?
Er det et godt sted til flue?
osv osv osv
Eller en god måde at fange deres fisk på, alle råd modtages..
Vil gerne jeg ikke er den eneste der får bid på denne tur og give de andre muligheden for en god uge med masser af fisk, da de ofte er træt af at jeg render med dem alle ( deres ord Tongue )....
Skal dog siges de ikke fisker med flue....

Det ligger MIDT i sommerhus området så Ja... der er mange mennesker :-(.

Det er dog en del år siden jeg har fisket der, trods min familie har haft sommerhus i området gennem de sidste 35 år, så jeg kan ikke sige om fiskeriet er godt stadig men engang var det godt. 

Der er fin med plads til fluefiskeri og går du ned i enden af søen (Du står med ryggen mod Lagunen Camping med næsen ud mod søen, så er det til højre), der løber der frisk vand ud i søen. Her er dybt og køligt og fiskene plejer at samle sig her når solen skinner eller det er varmt.

I umiddelbart nærhed af Lagunen ligger også Koldkær Ranch som også har en større Put & Take sø.. i lidt mere naturlige og hyggelige omgivelser. Koldkær ligger under 1 km. fra Lagunen.. Bare gå over vejen og følg Kongevejen.. sådan cirka :-)

Knæk & Bræk
Finn Jensen
Til top
Mikkel Nagy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nagy187 Avatar

Tilmeldt:: 24 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 196
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nagy187 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Apr 2012 kl. 21:10
Trist, er ikke til mange mennesker når der skal fiskes og hundene er med, men nu er det jo heldigvis en hyggetur...  Men rart at vide hvor de gemmer sig
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum