Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

vudering

 Besvar Besvar
Forfatter
Henrik Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
wilson_177 Avatar

Tilmeldt:: 02 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 358
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér wilson_177 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: vudering
    Sendt: 17 Apr 2012 kl. 19:54
hej alle sammen

jeg har arvet noget gammelt endegrej
jeg er næsten sikker på at det er abu det hele

men hvad er det værd for jeg har ikke rigtig nogen glæde at det
Mvh Henrik Larsen
Til top
Jan Johansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Johansen Avatar

Tilmeldt:: 04 Apr 2003
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 717
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Apr 2012 kl. 20:04
Der er Droppen spinner, Atom-Blink og Toby-blink, fra Abu.
Og nogle for mig ukendte dimser. Blinket, nederste række nr. 2 fra venstre kender jeg, men husker ikke lige navnet pt.
 
Men, når der er en tråd om gammelt grej, så er der automatisk signal til Heinz Gerhard fra Grejsamlerne, han har helt sikkert et mere konkret bud. Også mht. priser på sagerne. Men nostalgi, det er det bestemt.
 
Og, så et trip-down-memory-lane, Droppen 12 gram kobber har givet mig mange gode gedde-oplevelser i mine unge drenge-år. Intet andet virkede for mig, dengang.
Til top
Henrik Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
wilson_177 Avatar

Tilmeldt:: 02 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 358
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér wilson_177 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Apr 2012 kl. 20:08
hej jan
 
på bagsiden står der måske satan eller salton eller salon
 
 
mvh henrik
Mvh Henrik Larsen
Til top
Jan Johansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Johansen Avatar

Tilmeldt:: 04 Apr 2003
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 717
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Apr 2012 kl. 20:17
Salar......har lige fundet det på google :-) Tak, jeg blev lige mindet om fortidens stunder igen.
Til top
Henrik Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
wilson_177 Avatar

Tilmeldt:: 02 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 358
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér wilson_177 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Apr 2012 kl. 08:09
hej jan
 
jamen det var da så lidt Big smile
Mvh Henrik Larsen
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 847
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Apr 2012 kl. 08:47
De 2 nederste spinnere til venstre er ikke abu spinnere men myr-spinnere mira og toni hvis jeg ikke tager fejl.
Til top
Heinz Gerhard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tackler Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 1502
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tackler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Apr 2012 kl. 09:19

Henrik

For at endegrej skal have rimelig værdi idag - skal det nærmest være nyt/ubrugt eller noget der ligner, hvis ikke der er tale om direkte sjældenheder. Det er der såvidt jeg kan se ikke tale om her - så jeg tror der er mere brugsværdi i dine agn end samlerværdi. Et gæt på en samlerauktion vil være 150-200 kr. for det viste.
mvh
Heinz 
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres