Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bedste måned at tage til Bornholm

 Besvar Besvar
Forfatter
Morten Bach Madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mortenxxx

Tilmeldt:: 10 Okt 2003
Status: Offline
Beskeder: 142
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mortenxxx Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Bedste måned at tage til Bornholm
    Sendt: 18 Apr 2012 kl. 13:45
Hvornår er det bedste tidspunkt at tage til Bornholm efter havørred på kysten ?

Til top
Thomas Graversen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hoffen Avatar

Tilmeldt:: 13 Maj 2002
Status: Offline
Beskeder: 650
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hoffen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Apr 2012 kl. 13:55
Mit forsigtige bud ville være marts/april der kan du opleve store stimer af fisk, dog fanges der også mange store nov-april. 

Ellers ta en kigger her: http://www.din-fangst.dk så kan du jo selv se hvornår de fanger :-) 
Til top
Henrik Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henrik Christensen Avatar

Tilmeldt:: 26 Jun 2008
Status: Offline
Beskeder: 1259
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Apr 2012 kl. 13:59
Det er jo næsten umulig at svare på.
Hvad nu hvis det er isvinter i Jan7Feb/Marts/
Kommer helt an på vejret
Mvh
Henrik Christensen
Til top
Morten Bach Madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mortenxxx

Tilmeldt:: 10 Okt 2003
Status: Offline
Beskeder: 142
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mortenxxx Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Apr 2012 kl. 14:03
Ja kan se jo fanges mange fisk det meste af året.
Men hvor sent kan man vente..? De trækker måske væk fra det kystnære vand på et tidspunkt?
Kunne jo være rart med lidt forårsvarme og lys om aftenen (april-maj).
istedet for kulde og mørke i jan/feb.

Eller er efteråret (oktober) måske "bedre" ?


Redigeret af Mortenxxx - 18 Apr 2012 kl. 14:04
Til top
Tonny Poulsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
mauser98k Avatar

Tilmeldt:: 10 Mar 2009
Status: Offline
Beskeder: 94
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mauser98k Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Apr 2012 kl. 14:11
Tjae, et godt spørgsmål, men hold dig væk i uge 24 for der skal jeg over og prøve lykken og jeg fanger aldrig noget, så uge 24 er absolut no go , hvis du går efter en god fiskeoplevelse. :-) mvh tp
Til top
Morten Bach Madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mortenxxx

Tilmeldt:: 10 Okt 2003
Status: Offline
Beskeder: 142
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mortenxxx Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Apr 2012 kl. 14:14
Citat: mauser98k

Tjae, et godt spørgsmål, men hold dig væk i uge 24 for der skal jeg over og prøve lykken og jeg fanger aldrig noget, så uge 24 er absolut no go , hvis du går efter en god fiskeoplevelse. :-) mvh tp

ja ja ok da..
uge 24 er da sent hvis det er for at kystfiske eller ?
Jeg vil nok også holde mig væk fra påsken. Der er nok tryk på.


Redigeret af Mortenxxx - 18 Apr 2012 kl. 14:16
Til top
Hans-Erik Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hean Avatar

Tilmeldt:: 14 Jan 2004
Status: Offline
Beskeder: 625
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hean Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Apr 2012 kl. 14:24

Hold øje med hvad der sker derover og hold øje med vejret og så afsted når det sker. Færge og overnatning kan hurtig ordnes når forholdene er i orden.

Til top
Thomas Graversen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hoffen Avatar

Tilmeldt:: 13 Maj 2002
Status: Offline
Beskeder: 650
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hoffen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Apr 2012 kl. 14:25
Du kan godt nappe flere pæne fisk om sommeren derover, det kræver dog mest natfiskeri.
Ellers prøv langs klipperne, der er dybt vand og noget koldere end ved dueodde og den vej rundt. 
Til top
Tonny Poulsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
mauser98k Avatar

Tilmeldt:: 10 Mar 2009
Status: Offline
Beskeder: 94
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mauser98k Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Apr 2012 kl. 14:30
@Morten, undskyld mit dårlige svar, inden i mit hoved lød det sjovt da jeg skrev det :-)
mvh tp
Til top
Hans-Erik Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hean Avatar

Tilmeldt:: 14 Jan 2004
Status: Offline
Beskeder: 625
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hean Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Apr 2012 kl. 14:33

fiskeri fra klipperne kan godt kaste fisk af sig i de lyse aftentimer

Til top
Morten Bach Madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mortenxxx

Tilmeldt:: 10 Okt 2003
Status: Offline
Beskeder: 142
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mortenxxx Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Apr 2012 kl. 14:45
Citat: hean

Hold øje med hvad der sker derover og hold øje med vejret og så afsted når det sker. Færge og overnatning kan hurtig ordnes når forholdene er i orden.


Men det er vel ikke sådan at der lige pludselig er godt ?
For så kan det vel også hurtigt vende inden man får samlet tropperne, booket hus osv og kommer afsted
Til top
Henrik Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henrik Christensen Avatar

Tilmeldt:: 26 Jun 2008
Status: Offline
Beskeder: 1259
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Apr 2012 kl. 15:28
Citat: Mortenxxx

Citat: hean

Hold øje med hvad der sker derover og hold øje med vejret og så afsted når det sker. Færge og overnatning kan hurtig ordnes når forholdene er i orden.


Men det er vel ikke sådan at der lige pludselig er godt ?
For så kan det vel også hurtigt vende inden man får samlet tropperne, booket hus osv og kommer afsted

Sådan er lystfiskeri, den ene uge super og næste uge øv.
Det er tit et lotteri.
Men K&B derovre
Mvh
Henrik Christensen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres