Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Simms Chest/Hip taske

 Besvar Besvar
Forfatter
Dennis Schaumann Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jezuz

Tilmeldt:: 05 Jan 2011
Status: Offline
Beskeder: 289
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jezuz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Simms Chest/Hip taske
    Sendt: 20 Apr 2012 kl. 13:12
hej drenge.
 
går og lure lidt på en sådan en taske jeg kan have rundt om maven når jeg er ved åen i de varme dage så jeg kun behøver skjorte og så den taske. men har i gode erfaringer med nogen af dem? og hvilken en af dem? er mest til simms da resten af tøjet er simms.
Til top
Christian Eriksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ce

Tilmeldt:: 03 Nov 2007
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 111
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ce Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Apr 2012 kl. 13:54
Hej !
 
Jeg har selv en slingshot fra Simms, den spiller godt i varmenThumbs Up
Til top
Stephan Henriksen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
SWH

Tilmeldt:: 24 Okt 2011
Geografisk: Nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 54
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér SWH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Apr 2012 kl. 18:38
Jeg havde Simms Chest-Hip pack, hvilket er den mindre version af deres "waistpacks". Umiddelbart var det en fin taske med gode funktioner, men komforten var ikke i top. Den indgik lidt i et sæt sammen mest chest pack og daypack (rygsækken), men rygsækken gnavede i lænden takket være en hård plastikkant, som de ikke mente skulle polstres.

Når man laver en taske der skal sidde om livet, er det også fornuftigt at fæstne livremmen i den øvre del af tasken, så den ikke "falder fremad" pga. indhold og vægt. Jeg vil nok anbefale dig en tilsvarende taske fra Fishpond, men mærket er ikke rigtig tilgængeligt herhjemme for tiden.

Måske Slingshotten er et bedre bud.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres