Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Flextec Fluestang

 Besvar Besvar
Forfatter
Christian Gaedt Dinsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DinoSS Avatar

Tilmeldt:: 01 Dec 2010
Status: Offline
Beskeder: 198
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DinoSS Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Flextec Fluestang
    Sendt: 21 Apr 2012 kl. 11:32
Nogen der kender disse stænger? Svært at snuse noget op på nettetWink

Hvad prisleje ligger de i og dur de til noget?

Har en kammerat der har erhvervet sig en brugt, så ville lige tjekke op om handlen var god Thumbs Up
Til top
Claus M Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fiskefreak Avatar

Tilmeldt:: 07 Feb 2007
Geografisk: Mariagerfjord
Status: Offline
Beskeder: 788
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskefreak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Apr 2012 kl. 11:42
Venligst
Til top
Thomas Schreiber Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
schreiber Avatar

Tilmeldt:: 04 Mar 2007
Status: Offline
Beskeder: 339
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér schreiber Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Apr 2012 kl. 12:12
Claus,

Hvad er din erfaring med stængerne? Hvordan er finish og kasteegenskaber?
Med venlig hilsen
Thomas Schreiber
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Apr 2012 kl. 12:28
Hej Christian.
 
Jeg har haft Flextec lige så længe de har eksisteret.
 
Jeg har været rimelig tilfreds med stængerne, mest fordi jeg har brugt dem som back up.
 
I starten var de faktisk ret høje i prisen, men i dag er de til at betale.
 
Jeg har haft flere forskellige , men har idag CDX88 i 10,6' kl. 9/10 + CDX66 i 9' kl. 6/7.
 
Jeg er synes de kaster langt, og har en finish + at der til nogle numre er er fightbutt og et fint transportrør, så til priser fra 500 kr. - 700kr., ja da synes jeg at de er ok.
 
Det er jo så heller ikke luxus stænger, men vis man kan "nøjes" og fisker få dage om året, ja så kan jeg anbefale FlextecTongue
 
Mvh
P.K.


Redigeret af PK - 21 Apr 2012 kl. 12:32
Til top
Claus M Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fiskefreak Avatar

Tilmeldt:: 07 Feb 2007
Geografisk: Mariagerfjord
Status: Offline
Beskeder: 788
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskefreak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Apr 2012 kl. 15:13
Citat: schreiber

Claus,

Hvad er din erfaring med stængerne? Hvordan er finish og kasteegenskaber?
 
 
Hey,
 
Har en CRX 88 9' #6-7 , Det som en fornuftig nok stang, lidt til den stive side, syntes den minder lidt i aktion om den første serie fra Vision som hed HDG, kaste egenskaberne fejler ikke noget, som Per skrive så kaster de ok langt, hvis det er det man vil - mht til finish så er der faktisk en flot og hård kork uden spartel på den jeg har, indbindingerne or også lavet meget pænt, ikke noget at udsætte der, dog er der en detalje som den indbinding med firma navn / logo der sidder lidt oven for håndtaget, den burde ikke være der, det er mere sjældent end kønt Confused
 
Så syntes jeg det lidt synd at Per skriver det en stang for dem som blot fisker et par gange i året, det syntes jeg ikke det er Smile og prisen den er fin, købte min på auktion for et par år tilbage ny og ubrugt 400 kr.
Venligst
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres