Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mallorca Fiskeri?

 Besvar Besvar
Forfatter
Kasper Carlsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
teamcarlsen Avatar

Tilmeldt:: 12 Apr 2012
Status: Offline
Beskeder: 60
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér teamcarlsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Mallorca Fiskeri?
    Sendt: 26 Apr 2012 kl. 20:02
Skal til Mallorca (Alcudia) og tager da en fiskestang med. Hvad er der at fange dernede i midten/slutningen af juni?
Mvh. K.C

www.teamcarlsen.blogspot.com
Til top
Hans Graversgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
graversgaard Avatar

Tilmeldt:: 12 Jun 2007
Status: Offline
Beskeder: 443
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér graversgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Apr 2012 kl. 20:08
hej du må søge rundt i www.worldseafishing.com det er en engelsk side, og når du går ind i forum finder du emner og steder meget velordnet. du kan også skrive mallorca i en af søgeruderne derinde.
 
mvh hcg
Til top
Søren Thomsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kongstad7 Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2011
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 225
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kongstad7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Apr 2012 kl. 21:36
Hej,
Har været på ferie i Alcudia for to år siden, dog uden fiskegrej. Var ude at løbe om morgenen langs vandet og ved molen så jeg en ret stor fisk springe rent af vandet, der gad jeg godt stå med fluestangen Cool

Jeg kender absolut ingenting til fisk på de kanter, men nogen af dem er store nok til at give en fin fight efter min bedste overbevisning...

Tag fluestangen med og nogen gode store streamede så vil jeg tro du kan få fisk i tale.

Vh. Søren
I would rather be fishing :-)
Til top
Peter Thinghuus Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Cola Avatar

Tilmeldt:: 23 Apr 2004
Geografisk: Silkeborg
Status: Offline
Beskeder: 4
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Cola Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Apr 2012 kl. 09:03
Hej Kasper
Jeg skal til Mallorca om 10 dage og cykle, men jeg håber at få fisket lidt også.
Det er lidt forvirrende at finde steder med salg af lystfisketegn i Alcudia, men hvis jeg finder ud af det så skal jeg nok lave en beskrivelse af det når jeg er kommet hjem.
De engelske hjemmesider beskriver det på følgende måde.
1) Find et turist bureau / fiskebutik / officiel kontor og få formular som udfyldes og en regning.
2) Betal regning i en bank
3) Tilbage til turist bureau / fiskebutik / officiel kontor og få fiske tegn og regler mm.
 
Håber det kan lade sig gøre....
 
mvh Peter
Til top
Morten Bach Madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mortenxxx

Tilmeldt:: 10 Okt 2003
Status: Offline
Beskeder: 142
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mortenxxx Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Apr 2012 kl. 09:24
Mon ikke Det er multerne der kan fiskes efter. De er ihvertfald meget udbredet i middelhavet
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum