Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hardy Swift mk.II 15' #10

 Besvar Besvar
Forfatter
Peter Mortensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
natteravnen

Tilmeldt:: 01 Jul 2006
Geografisk: Silkeborgsøerne
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér natteravnen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Hardy Swift mk.II 15' #10
    Sendt: 29 Apr 2012 kl. 20:00
Hejsa Forum
Jeg er blevet den lykkelige ejer af en 15' Hardy Swift mk. II #10 men inden jeg begynder at fifle med liner, skal jeg lige høre jer om hvilke erfaringer i har med denne stang. Hvilken vægt og længde bruger i på jeres skydehoveder???Smile Glæder mig til at høre fra jer...
P.s. jeg forestiller mig omkring 40 gram men ved ikke om det er rigtigt!
Til top
Peter Mortensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
natteravnen

Tilmeldt:: 01 Jul 2006
Geografisk: Silkeborgsøerne
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér natteravnen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Maj 2012 kl. 08:09
Hej igen
Er der virkelig ikke nogen der har erfaringer med denne fine stang???? Cry
Til top
Per Søndergaard Tobiasen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Husky Jerk

Tilmeldt:: 23 Feb 2009
Status: Offline
Beskeder: 289
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Husky Jerk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Maj 2012 kl. 08:54
Prøv at ring til Sportshuset i Horsens, og spørg efter Bo. Han hjalp mig med at finde skydehoveder til min stang. De yder en fantastisk service.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres