Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vedr. Pentax Auktion

 Besvar Besvar
Forfatter
Henrik M. Lomholt Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Creekking Avatar

Tilmeldt:: 11 Jan 2003
Geografisk: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 273
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Creekking Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Vedr. Pentax Auktion
    Sendt: 30 Apr 2012 kl. 13:44
På auktionen under "Andet" har jeg for nylig startet en auktion over et vandtæt Pentax Optio digitalkamera.
Jeg har netop desværre konstateret, at det batteri, jeg har liggende til kameraet ikke længere kan oplades. Jeg var uheldigvis ikke opmærksom på dette, inden jeg startede auktionen, hvilket jeg beklager meget. Cry
 
Imidlertid er der hjælp at hente, idet et spritnyt batteri kan købes for Kr. 73,- Smile
 
Jeg beklager endnu engang ulejligheden og håber på forståelse. Som kompensation vil jeg gerne tilbyde at sende kameraet uden portobetaling. Derfor er vinderbudet = prisen.
 Big smile
 
 
Et nyt batteri kan købes billigst på dette site:
 
 
God fornøjelse og venlig hilsen Tongue
 
Henrik Lomholt
Til top
N. Berthelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nicolai Berthelsen Avatar

Tilmeldt:: 18 Jun 2007
Status: Offline
Beskeder: 364
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nicolai Berthelsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Apr 2012 kl. 15:07

@Henrik

Du kunne måske levere et sådan nyt batteri til dit kamera!
Så er problemet jo overstået?
 
WinkN
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres