Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Er disse sæt gode?

 Besvar Besvar
Forfatter
Lars Møllenberg Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Møllenberg Avatar

Tilmeldt:: 26 Mar 2012
Status: Offline
Beskeder: 124
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Møllenberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Er disse sæt gode?
    Sendt: 01 Maj 2012 kl. 06:10
Hej...

Jeg har endnu min første fluestang til gode, men har set disse tilbud:

http://pro-fish.dk/Fluefiskeri/Flues%C3%A6t%20-%20Fly%20compos.html

Er det ordentlige stænger? Sættene ser meget billige ud?

Jeg takker på forhånd.


Redigeret af Møllenberg - 01 Maj 2012 kl. 06:11
Til top
Michael Thomassen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Milo Avatar

Tilmeldt:: 03 Dec 2011
Status: Offline
Beskeder: 98
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Milo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Maj 2012 kl. 06:23
Nu fortæller du jo ikke, hvad du præcist kigger på. Jeg kender ikke mærket på de første viste stænger, men skal du til og starte kan jeg ikke se noget problem i at give
ml. 300-600 for et helt sæt. Så får du jo en fornemmelse af, hvad fluefiskeri er, og bliver du bidt kan du altid geare op.
 
Det vil jo også være surt, at smide 4000 kr. for et sæt, og det så ikke er noget for dig.
 
God fornøjelse.
Til top
Lars Møllenberg Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Møllenberg Avatar

Tilmeldt:: 26 Mar 2012
Status: Offline
Beskeder: 124
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Møllenberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Maj 2012 kl. 06:33
Jeg mente bare, om prisen afspejler kvaliteten på grejet?

299,- for at sæt med stang, hjul og 36 fluer fx. Det er da de billigste sæt, jeg har set endnu...
Til top
thomas smed larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
thomassmedlarsen Avatar

Tilmeldt:: 08 Apr 2010
Status: Offline
Beskeder: 376
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér thomassmedlarsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Maj 2012 kl. 07:17
Der er også større chance for at blive bidt af det hvis man har et sæt som fungere med en god stang og ikke mindst line. Syntes tit linen på de sæt man køber er for dårlig.
Til top
johannes- madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
johs33 Avatar

Tilmeldt:: 10 Apr 2009
Status: Offline
Beskeder: 109
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér johs33 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Maj 2012 kl. 07:26
det vil jeg mene at det gør. og hvis du køber noget billigt grej kan det være at det er grejet der giver dig en dårlig oplevelse. mig som dig vil jeg prøve at låne noget og så nok købe noget brugt eller købe en godt stang og line og et billigt hjul.
men pas på med at købe for billigt. er der ikke en lystfiskeklub tæt på dig for de kan nok låne dig lidt grej.

Til top
Jan Johansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Johansen Avatar

Tilmeldt:: 04 Apr 2003
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 717
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Maj 2012 kl. 07:40
Hvis du kigger på Pro-fish og finder deres Artisan-stænger, så kan jeg kun anbefale disse.
Jeg bruger ikke andet på kysten end deres 9' #7/8, 4-delt.
De kaster og fisker fantastisk godt, og til prisen er der råd til at bygge et par stykker.
Jeg har ikke sparet på materialerne, og sammenlagt koster den ene af mine stænger ca. 700,- ialt.
Heldigvis har jeg 3 af dem, og jeg skulle ikke blive forbavset hvis der snart kommer flere, da pro-fish lige har fået en ny serie hjem ;-)
 
Pro-fish har også færdigmonterede stænger i Artisan-serien.
 
Mvh Jan
 
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres