Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Umoralsk jem og fix reklame !

 Besvar Besvar
Forfatter
Jes hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jhh Avatar

Tilmeldt:: 25 Jan 2010
Status: Offline
Beskeder: 420
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jhh Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Umoralsk jem og fix reklame !
    Sendt: 13 Maj 2012 kl. 21:41
Nogen der har lagt mærke til den reklame hvor en kvinde mener det er som at tale i en spand
At få ny indkørsel.
Godt være jeg misforstår noget.
Men man må sku da efter alle anvisninger ikke sprøjte flisebelagte arealer med glyphosat
Og slet ikke toxan, hvilket slet ikke vil gi mening at bruge der.
Begge midler bliver skyllet lige ud i havet hvis folk nu gør som reklamen lægger op til.
Til top
Torben Aagesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TORAA

Tilmeldt:: 25 Dec 2006
Status: Offline
Beskeder: 287
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TORAA Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Maj 2012 kl. 02:26
Er svært bange for at sålænge det bare ser godt ud - etyder forbruget af kemi mindre!
Til top
Peter Møller Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
eisenia

Tilmeldt:: 30 Jun 2008
Status: Offline
Beskeder: 177
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér eisenia Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Maj 2012 kl. 08:54
 
 Helt enig Jesper, det skulle forbydes at reklamere med gift til private, de har ikke noget at bruge skidtet til... stop det svineri.
 
Til top
morten eltved Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
brolin

Tilmeldt:: 08 Maj 2005
Geografisk: nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér brolin Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Maj 2012 kl. 20:50
den jem og fix reklame nævner ikke et ord om GIFT . kun at det ikke kommer en ny indkørsel fordi akustiken bliver ødelagt af dem . så jeg kan ikke lige se hvad det har med gift at gøre . så venner se den selv oh hør nu efter 
Til top
Daniel D Holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Daniel D Holm

Tilmeldt:: 14 Apr 2009
Geografisk: Djursland med mere
Status: Offline
Beskeder: 149
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Daniel D Holm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Maj 2012 kl. 20:56
Det lyder klart som en historie, du kunne tage med til en af landets aviser.
Jeg har personligt ingen forstand på de kemikalier du omtaler men det lyder til at du har en historie som jeg kun kan forestille andre end os er interesserede i at få ud bredt til folk.

Så min opfordring er klart at tage denne historie med til et bredere medie. Hvilket jeg meget håber du gør.

Tak for information, jeg har lige skrevet hjem og fix på min lisste over firmaer jeg ikke handler med.

MVH Daniel 

www.justonemorecast.dk 
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres