Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nyt grej

 Besvar Besvar
Forfatter
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
michaelmkn

Tilmeldt:: 16 Maj 2012
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér michaelmkn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Nyt grej
    Sendt: 18 Maj 2012 kl. 14:47
Efter en del år med fiskeri på vågeblus har jeg igen skruet op for denne herlige interesse, og har derfor været ude og investere i nyt grej.
Til kyst og å har jeg af stænger købt en Sportex Tiboron og en Fenwick Ironfeather og en Hardy Marksman.
Specielt Sportex Tiboron glæder jeg mig til at få afprøvet, den virker virkelig som en kvalitetsstang i alle henseende. Og så er det en fryd endelig at få en mærkestang, hvor der ikke står "Made in China" på,- men tysk kvalitet i stedet for. :-) 

Af hjul har jeg til kyst og å købt en Shimano Stella FE 3000 og en Pflueger Patriarch 9540. Her synes jeg faktisk at Pflueger virker mere blød og letkørt i sin gang end Stellaen, men om den også er langtidsholdbar må tiden vise. Jeg har set en test hvor de scorede samme antal point, men nu vil jeg gøre mine egne erfaringer.

Til havet har jeg købt en Shimano Stella SW 10000 og en Edge 3776, jeg overvejer dog en kastestang også.

Hvis nogen af jer, har erfaringer med noget af det overstående grej, vil jeg gerne høre lidt om det. Senere på året vil jeg skrive lidt om mine egne erfaringer med det.
Nogen vil nok mene at det er lidt af en investering, ja måske, men det er MIN hobby, og nu har jeg fiskegrej til mange år fremover, og foreks. jægere bruger rask væk langt større beløb på deres hobby. Så jeg synes ikke at det jeg har købt er helt hen i vejret. :-)

Mvh. Michael
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres