Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bindestikket.net

 Besvar Besvar
Forfatter
Per Nissen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
itnisse Avatar

Tilmeldt:: 15 Dec 2007
Geografisk: Odense
Status: Offline
Beskeder: 51
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér itnisse Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Bindestikket.net
    Sendt: 21 Maj 2012 kl. 18:55
En norsk internetbutik med rigtig gode priser.
Men men: Ejeren Kurt Tranås som har forretningsadresse på øen Vega, har
meget svært ved at levere varerne. For ikke at sige han vil ikke levere varerne.
Jeg bestilte varer ved ham den 19 april og fik også ordrebekræftelse og faktura.
Pengene blev trukket 5 dage efter på kontoen, men herefter hørte jeg ikke mere. Kurt Tranås reagerede ikke på e-mails. Heller ikke på henvendelse via Facebook.
Heldigvis havde jeg brugt Paypal så jeg får mine penge igen.
Hjemmesiden ser meget proffesionel ud, men jeg tror at det er en fake.
Så pas på hvis du bliver fristet af et godt norsk tilbud fra ham
 
Per H. Nissen
Til top
jens rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jens30

Tilmeldt:: 18 Dec 2002
Geografisk: sydsjælland
Status: Offline
Beskeder: 135
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jens30 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Maj 2012 kl. 19:36
Hej
Det er altid et problem med norske butikker,da Norge ikke er med i EU.
vh
Jens
Til top
John Behrndtz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pip_ser

Tilmeldt:: 23 Sep 2007
Status: Offline
Beskeder: 822
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pip_ser Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Maj 2012 kl. 20:24
Det passer ikke har en del fiskebøger  i norge og ikke privat .jeg er aldrig blevet snydt
Til top
Ole Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Gildon Avatar

Tilmeldt:: 06 Apr 2011
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 120
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Gildon Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Maj 2012 kl. 23:03
Ligner næsten en der har glemt at tage sin forretnings side ned. Så alt med betaling etc. hostes ved nogen.

Grunden til den udtalelse er at går man ind under nyheder fra forsiden er der ikke noget nyt siden 18 jan 2011.

mvh
Ole
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down