Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dyrt med udsalg..

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Peter Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
samsondk Avatar

Tilmeldt:: 12 Jul 2011
Status: Offline
Beskeder: 210
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér samsondk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Dyrt med udsalg..
    Sendt: 26 Maj 2012 kl. 23:14
Hvorfor er det at jeg bliver som et lille barn når jeg kommer ind på nogle gode sider med udsalg, ophørsudsalg osv..
Som f.eks hos www.odl.dk hvor jeg bare skulle have lidt endegrej.. Nu er jeg over 5000 kr. fattigere, kun fordi de har 50%..
 
Er jeg den eneste der slet ikke kan lade være..?
Til top
mikkel hemmeshøj Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mikkell Avatar

Tilmeldt:: 15 Okt 2003
Status: Offline
Beskeder: 1047
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mikkell Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Maj 2012 kl. 23:20
5000... hvad har du købt....??

mik
Til top
Marc Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lucius Avatar

Tilmeldt:: 16 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 482
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lucius Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Maj 2012 kl. 23:55
Citat: samsondk

Hvorfor er det at jeg bliver som et lille barn når jeg kommer ind på nogle gode sider med udsalg, ophørsudsalg osv..
Som f.eks hos www.odl.dk hvor jeg bare skulle have lidt endegrej.. Nu er jeg over 5000 kr. fattigere, kun fordi de har 50%..
 
Er jeg den eneste der slet ikke kan lade være..?
 
Så kan man spørge sig selv om hvor meget man har sparet Wink
Til top
Peter Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
samsondk Avatar

Tilmeldt:: 12 Jul 2011
Status: Offline
Beskeder: 210
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér samsondk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Maj 2012 kl. 02:14
Jeg har købt et par waist waders. Nogle grejtasker. nogle bukser, en stang, et hjul m.m.
 
Marc Hansen@ Det er også det jeg bliver ved med at fortælle mig selv.. ;)
Til top
Brian Bechmann Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fætter ål Avatar

Tilmeldt:: 02 Jul 2004
Status: Offline
Beskeder: 471
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fætter ål Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Maj 2012 kl. 07:13
av min pengepung, 8000 fattigere på 10 min
Til top
Erik Theill Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
eriktheill

Tilmeldt:: 01 Okt 2002
Status: Offline
Beskeder: 78
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér eriktheill Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Maj 2012 kl. 08:39
He
Hvordan er pasformen i disse

Waders Rapala WALKING WAIST L

Til top
Claus Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
flycast Avatar

Tilmeldt:: 07 Feb 2007
Status: Offline
Beskeder: 642
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér flycast Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Maj 2012 kl. 08:44
du skal se på det og kigge tilbage på din barndom.
 
Du kommer ind i BR legetøj og spørger din mor, for du havde jo ikke selv penge. Og din mor sagde nej til at du måtte få noget legetøj
 
Nu er du voksen og nu hedder BR altså FISKEGREJ og nu bestemmer du selv og har pengene
 
Smile
www.drift4photo.dk
www.kystfiskerihorsens.dk
Til top
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Maj 2012 kl. 09:26
Citat: eriktheill

He
Hvordan er pasformen i disse

Waders Rapala WALKING WAIST L



Beklager mit svar.

så ikke at det var dem med løs støvle du spurgte ind til Embarrassed


Redigeret af René H.N. - 27 Maj 2012 kl. 10:03
med venlig hilsen
René Carlsen
Til top
Peter Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
samsondk Avatar

Tilmeldt:: 12 Jul 2011
Status: Offline
Beskeder: 210
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér samsondk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Maj 2012 kl. 18:38
Citat: eriktheill

du skal se på det og kigge tilbage på din barndom.
Du kommer ind i BR legetøj og spørger din mor, for du havde jo ikke selv penge. Og din mor sagde nej til at du måtte få noget legetøj
Nu er du voksen og nu hedder BR altså FISKEGREJ og nu bestemmer du selv og har pengene
Smile

 

 
Hehe, MEN MEN MEN! Nu sidder der bare en kone derhjemme og leger mor.. Jeg har endnu ikke turdet fortælle det.. :D Haha..


Redigeret af samsondk - 27 Maj 2012 kl. 18:40
Til top
Henrik Møller Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henrik_Møller Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 320
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik_Møller Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Maj 2012 kl. 19:14
ahhh.. jeg rejser til US of A tirsdag morgen.. så kan ikke nå at bestille noget... pheeeew!!.. :-)..

Men ja.. der popper lidt gode priser op her og der. :-)

vh
TRHM
FISH ON, www.lakseture.dk
Alaska, Mexico, Bahamas
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 847
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2012 kl. 07:31
Er der noge der har fået deres varer endu ??? jeg bestilte twinpower c14 ra 3000 og et stella fe 2500 den 26 maj og har kun modtaget en ordrebekræftelse
Til top
Flemming Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Flemming Nielsen Avatar

Tilmeldt:: 21 Feb 2006
Status: Offline
Beskeder: 113
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Flemming Nielsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2012 kl. 08:21
Jeg er også gået AMOKTongue
Nyt Trangia, Hagløfs bukser, gasbrænder til Trangia, Hagløfs vandtætte hylstre til mobil, og meget mere...... Må nok lige ind igen og se om jeg mangler nogetTongue bestilte for 2 dage siden med afhentning af noget af grejet på lageret i Lynge og noget til hjemadressen men har også kun modtaget ordrebekræftigelse.
Tight lines!
Flemming Nielsen
Til top
Morten Bach Madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mortenxxx

Tilmeldt:: 10 Okt 2003
Status: Offline
Beskeder: 142
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mortenxxx Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2012 kl. 08:23
tror også jeg vil bestille nogle nye åndbare waders.
hvilke kan anbefales. og jeg er 187 cm høj alm af bygning. hvilken str. skal jeg så vælge ?
Til top
jørgen anker Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Banker

Tilmeldt:: 04 Jan 2012
Geografisk: fyn
Status: Offline
Beskeder: 12
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Banker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2012 kl. 09:12
Jeg bestilte den 26 og har ikke modtaget nogetCry
Til top
Thomas Graversen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hoffen Avatar

Tilmeldt:: 13 Maj 2002
Status: Offline
Beskeder: 650
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hoffen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2012 kl. 09:41
Er der overhoved nogen der har modtaget noget af det bestilte ?
Hvis de bare lader ordre komme ind uden at sende, kan de jo hurtigt komme til at lave fejl i det antal vare som de rent faktisk har til rådighed.

Jeg har sendt dem en mail, og spurgt om jeg kunne hente produktet i lynge hvis jeg køber det.
Tør ikke bare bestille, med alle dem der skriver at de ikke har modtaget deres ordre endnu.

Har desuden selv lige købt en masse ting hjem fra div. steder, og de er da kommet inden for 2-3 dage.
Til top
Steen Kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steen Kehler Avatar

Tilmeldt:: 03 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 1478
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steen Kehler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2012 kl. 09:46
- Bestilt d. 26 altså en lørdag, den 27/28 var det søndag/helligdag, og så undre folk sig over, at de ikke har modtaget en pakke d. 30... Hm!
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 847
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2012 kl. 10:07
@Steen udover en ordrebekræftelse plejer man at få en mail el. lign. at det bestillte er på vej,udsolgt,og der er ikke trukket penge på mit Dankort endu det burde da ikke tage 4 dage eller 6 dage med søndag og helligdag
Til top
Steen Kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steen Kehler Avatar

Tilmeldt:: 03 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 1478
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steen Kehler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2012 kl. 10:14
Citat: Kevin rostrup

@Steen udover en ordrebekræftelse plejer man at få en mail el. lign. at det bestillte er på vej,udsolgt,og der er ikke trukket penge på mit Dankort endu det burde da ikke tage 4 dage eller 6 dage med søndag og helligdag
Det har kun været tirsdag og onsdag, som har været arbejdsdage og det er sgu de færreste webshops, hvor der ekspederes, sendes og kunden modtager en pakke på dag 2., Herudover, så er der nok lidt flere kunder i butikken end normalt og jeg vil da tro, at det forlænger ekspeditionstiden med mindst et par sekunder - du kan jo selv lige prøve at tage tid på at lave et par hundrede pakker.... 
 


Redigeret af Steen Kehler - 31 Maj 2012 kl. 10:16
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 847
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2012 kl. 10:27
@Steen
LOL,ja jeg tror nok det har forlængt ekspeditionstiden med mindst et par sekunder,men så behøver de vel heller ikke mere Steen ? Wink
Jeg er ikke nervøs for at de snyder,jeg er mere spændt på om jeg får mit stella hjul og er ked af at det kan se ud som om mit indlæg skulle ses på den måde...jeg var bare nysgerrig om folk der har bestillt har fået deres varer..
 
 
Jo,Go-fishing har det altid kun taget 2 dage at få det bestillte og fleste andre steder har pengene altid blevet trukket samme dag eller som max. dagen efter


Redigeret af Kevin rostrup - 31 Maj 2012 kl. 10:29
Til top
Peter Eriksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Pinkpandas6

Tilmeldt:: 09 Nov 2011
Geografisk: Slagelse
Status: Offline
Beskeder: 225
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Pinkpandas6 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2012 kl. 11:24
vil jer der har bestilt ikke lige melde tilbage om i har fet jeres vare? 
Til top
Torben Berg-Sørensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Torbzorb

Tilmeldt:: 18 Jun 2003
Geografisk: Thy
Status: Offline
Beskeder: 79
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Torbzorb Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2012 kl. 11:39
Bestilte også i weekenden (d. 27) - har heller ikke modtaget andet end ordrebekræftelsen.
 
Lidt underligt at de ikke kan generere en afsendelsesmail - leveringstidsmail.
 
Men det er måske derfor at de lukker ????
 
/Torben
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2012 kl. 11:43
Pengene bliver først trukket, når varerne bliver sendt Big smile Folk har siddet i pinsen og bestilt løs, så et par hundrede pakker kan nok ikke gøre det. Alle de øvrige ting som daglig lagerstyring skal jo stadigvæk gøres. Hjemmesiden skal også redigeres løbende. Ellers bestiller folk jo netop de varer der er udsolgt.

De lukker først om en måned, så i har masser af tid til at: Hunt them down... hvis de er taget til De Vestindiske Øer i stedet.

Jeg kan forøvrigt se, at de holder hjemmesiden a jour, så der er da liv...

Mvh. - Kim -


Redigeret af kikophil - 31 Maj 2012 kl. 12:00
Til top
Thomas Graversen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hoffen Avatar

Tilmeldt:: 13 Maj 2002
Status: Offline
Beskeder: 650
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hoffen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2012 kl. 11:44
Jeg bestilte vare fra 2 andre grejbutikker på nettet i søndags, og alle pakkerne er kommet.

Så den med at det har været weekend og helligdage osv......
Hvorfor folk ikke har modtaget deres pakker endnu, kan man jo kun gætte på.
Men det er da ikke fordi, de ikke har haft muligheden for at sende dem.

Til top
Peter Eriksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Pinkpandas6

Tilmeldt:: 09 Nov 2011
Geografisk: Slagelse
Status: Offline
Beskeder: 225
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Pinkpandas6 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2012 kl. 12:15
håber virkelig at folk snart får deres vare. jeg tør jo ikke engang købe derfra nu :-S 
de har jo tydeligvis haft tiden til at kunne sende pakkerne.
Skriv lige tilbage når nogle har modtaget noget:-D

Mvh Peter Eriksen
Til top
Jens Kloch Bengtson Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Jekbe Avatar

Tilmeldt:: 30 Maj 2006
Geografisk: Nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 49
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jekbe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2012 kl. 12:29
Giv dog de stakkels (sandsynligvis fyrede) folk en chance....Shocked
Nyheden om dette udsalg har jo spredt sig voldsomt, så der er da helt sikkert væltet langt flere ordrer ind end sædvanligt, og som flere nævner så er der week-end og helligdag imellem.
 
Jeg bestilte lidt fredag den 25 og kan i dag se på kontoen, at der desværre er trukket mindre end jeg har bestilt for (2 varer ikke med), så I skal nok ikke regne med, at hjemmesiden er opdateretUnhappy
 
Venligst
Jens
Til top
Martin Thorhauge Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
marthor

Tilmeldt:: 09 Aug 2011
Geografisk: Ballerup
Status: Offline
Beskeder: 0
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér marthor Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2012 kl. 13:01
Jeg bestilte søndag d. 27. og der er ikke trukket penge på min konto endnu. De er ikke til at få fat på over tlf. eller mail desværre. Jeg vil gerne have en anden størrelse på en af produkterne :-/
Til top
Peter Eriksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Pinkpandas6

Tilmeldt:: 09 Nov 2011
Geografisk: Slagelse
Status: Offline
Beskeder: 225
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Pinkpandas6 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2012 kl. 13:06
de har opdateret siden idag :-D (fjernet rigtig mange af produkterne) men tror heller ikke de kan følge med :-D 

Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 847
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2012 kl. 13:15
Jeg har prøvet at ringe til dem fra i tirsdags til idag de har kun telefontid ml 11-12.00 og der er telefonsvarer på hvergang,har også mailet dem.
 
De har opdateret siden da stella,twinpower mfl hjul er fjernet det samme med en del endegrej så mon ikke de to hjul jeg har bestillt er udsolgt,så hvordan annulerer man en handl uden at de trækker pengene fra kontoet ?
 
 
 
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2012 kl. 13:45
Kevin Big smile

Hvorfor vil du anulere handlen?. Du bliver jo kun trukket for det beløb de kan levere varer for.

Jeg vil godt vædde en rød hindbærbrus på, at i "næsten" alle får jeres varer på mandag.

Mvh. - Kim -
Til top
Peter Eriksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Pinkpandas6

Tilmeldt:: 09 Nov 2011
Geografisk: Slagelse
Status: Offline
Beskeder: 225
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Pinkpandas6 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2012 kl. 13:58
Citat: kikophil

Kevin Big smile

Hvorfor vil du anulere handlen?. Du bliver jo kun trukket for det beløb de kan levere varer for.

Jeg vil godt vædde en rød hindbærbrus på, at i "næsten" alle får jeres varer på mandag.

Mvh. - Kim -

Hindbærbrus?:-D Mhhm! 
ODL.dk har nok forfærdelig travlt. både med lukke butikken ned og alle de ekstra pakker der skal sendes af sted :-D
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2012 kl. 14:05
He he - ja der findes vist ikke noget mere umage at pakke og forsende end fiskeudstyr med stænger samt fritids dingenoter Big smile (har selv prøvet det). De ansætter jo nok heller ikke flere personer til et ophørsudsalg. Efterr denne travlhed kan de så slappe af... i lang tid Cry Det er altid sørgeligt, når en fiske/fritids forretning lukker - snøft

Mvh. - Kim -
Til top
Peter Eriksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Pinkpandas6

Tilmeldt:: 09 Nov 2011
Geografisk: Slagelse
Status: Offline
Beskeder: 225
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Pinkpandas6 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2012 kl. 14:12
Citat: kikophil

He he - ja der findes vist ikke noget mere umage at pakke og forsende end fiskeudstyr med stænger samt fritids dingenoter Big smile (har selv prøvet det). De ansætter jo nok heller ikke flere personer til et ophørsudsalg. Efterr denne travlhed kan de så slappe af... i lang tid Cry Det er altid sørgeligt, når en fiske/fritids forretning lukker - snøft

Mvh. - Kim -

er helt enig med dig kim:-D de har jo nok færre ansat måske. nogle af de ansatte kan allerede nu være fyret. og ja  det sgu sørgeligt:(
Til top
Stephan Henriksen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
SWH

Tilmeldt:: 24 Okt 2011
Geografisk: Nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 54
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér SWH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2012 kl. 14:15
Har bestilt en hel del igår og har ligeledes ikke fået andet end en "bekræftelse", men forsøgte at ringe til dem idag uden at få svar. De har sikkert forrygende travlt, for med StellaFE hjul til under 3000 og Aclima undertøj til 250 kr pr del... Nu står den på hygge med uld til vinter :)
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2012 kl. 14:23
Ja indkøbsprisen på et Stella hjul ligger på 2800 kr.-, så der er ikke meget tjent. Jeg har selv lige fået et Stella 2500 ind af døren. Det er så købt af et australsk firma med forretning i Tokyo.

Tro det eller ej, men en sådan ting som emballage er et af de største problemer for denne slags forretninger. Fortjenesten er minimal grundet den voldsomme konkurrence, så emballagen er som regel genbrugs ting. Gamle aviser/pap/papkasser samt bølgepap der tilsammen fylder et helt værelse/rum.

Når så de holder stor (slut) udsalg, ryger dette emballage lager ret hurtigt, for de får jo ikke nye varer hjem, som de kan bruge emballagen fra.

Mvh. - Kim -
Til top
Jacob thomsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Konstmann Avatar

Tilmeldt:: 17 Nov 2010
Status: Offline
Beskeder: 60
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Konstmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2012 kl. 16:36
Hej jeg lavede 2 bestillinger den ene er kommet den anden er udsolgt ,deres side er ikke opdateret . du får ikke en pakken er afsendt ,mail fra dem.
så mange af varerne er slet ikke til rådighed , men de har travl kunne se på ordre nr at på en halv time var der 40 ordrer nr  imellem mine 2.
Så køb trygt derfra men ikke hvis du absolut skal bruge varen hurtigt.
Vh jacob
Til top
Bjarke Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bjelke Avatar

Tilmeldt:: 24 Mar 2007
Status: Offline
Beskeder: 147
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bjelke Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2012 kl. 17:48
 Jeg troede at jeg var hurtigt ude da jeg bestilte et stella sw allerede den 25 og glædede mig som et lille barn hele pinsen, for tirsdag at få en mail om at det var udsolgt. Jeg synes det er en skam deres webshop ikke er afstemt med deres lager. Jeg kunne heller ikke lade være med at overveje om alle varer bliver solgt, hvilket er et lovmæssigt krav ved et ophørsudsalg. Men jeg har før fået god service der, så det er nok bare skuffelsen som gjorde mig mistroisk. Og lageret af stella sw hjul har nok ikke været stort. 
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 847
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2012 kl. 18:04
Citat: kikophil

Kevin Big smile

Hvorfor vil du anulere handlen?. Du bliver jo kun trukket for det beløb de kan levere varer for.

Jeg vil godt vædde en rød hindbærbrus på, at i "næsten" alle får jeres varer på mandag.

Mvh. - Kim -
 
Jeg bestillte kun 3 varer og det lader til at både stella og twinpower er udsolgt det var de to hjul jeg bestilte og jeg betaler ikke forsendelsegebyr på 75 kr og porto på 49 kr for at få hjem en planoæske til 24,50
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2012 kl. 20:54
#Kevin

OK - ja det er en skam, at de ikke har kunnet følge med på hjemmesiden. De dyrere hjul har der jo nok heller ikke stået mange af på hylderne.
Til top
Thomas Graversen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hoffen Avatar

Tilmeldt:: 13 Maj 2002
Status: Offline
Beskeder: 650
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hoffen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2012 kl. 21:16
Hvis nogen af jer kan se tråden på fisketips, så er der nogen der er har lagt en større ordre og kun fået et bombarda flåd med posten. Til en samlet pris på knap 100 kr incl. porto
Resten var udsolgt, så de havde kun trukket til den vare som blev sendt + forsendelsesomkostninger.
Så er det vist også betalt.

Redigeret af Hoffen - 31 Maj 2012 kl. 21:17
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 847
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2012 kl. 21:26
Citat: Hoffen

Hvis nogen af jer kan se tråden på fisketips, så er der nogen der er har lagt en større ordre og kun fået et bombarda flåd med posten. Til en samlet pris på knap 100 kr incl. porto
Resten var udsolgt, så de havde kun trukket til den vare som blev sendt + forsendelsesomkostninger.
Så er det vist også betalt.
 
Der er en der skrev på trustpilot for 2 dage siden at han har ventet 2 uger på noget tøj
 
Hvordan stopper man en betalning er det kontakt til banken ?


Redigeret af Kevin rostrup - 31 Maj 2012 kl. 21:27
Til top
Thomas Graversen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hoffen Avatar

Tilmeldt:: 13 Maj 2002
Status: Offline
Beskeder: 650
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hoffen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2012 kl. 21:30
Tja.. det har jeg ingen ide om, men du kan jo ringe til dem i morgen.
Til top
benjamin møller Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
carpzoom

Tilmeldt:: 24 Maj 2011
Geografisk: herlev
Status: Offline
Beskeder: 7
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér carpzoom Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2012 kl. 23:08
de tar jo ikke deres tlf eller ringer tilbage har prøvet at få fat i dem hele ugen mellem 11-12 som de skriver man skal  :( 
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2012 kl. 23:24



Redigeret af kikophil - 31 Maj 2012 kl. 23:25
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2012 kl. 23:24
Citat: kikophil

De har simpelthen ikke tid til at tage telefonen eller sidde og skrive mails til alle de der ikke kan få "nogle" af deres varer. Derfor vil der helt sikkert blive en hel del frem og tilbage mailing, når lageret er næsten tomt, og når hjemmesiden er opdateret.

Der er så en hel måned til, at få styr på "efterdønningerne". Desværre vil nogle føle sig lidt snydt, da de muligvis kun får en enkelt lille vare (eller ingen) - dog til justeret fragtpris (forhåbentligt).

Mvh. - Kim -
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jun 2012 kl. 00:11
Og så en midnats gyser til de der er bange for, at miste deres penge over nettet LOL

I forgårs fik jeg en mail fra den danske bank om, at mit visa/dankort muligvis var blevet kopieret!. Så ryger man sku helt op i loftet. I sær da der var blevet trukket for over 13000. kr.- af de franske jernbaner.

Mit dankort har nærmest grøn mug på sig, da det næsten aldrig kommer op af pungen. De få gange jeg har hævet ved en kontant automat, har det været inde i selve bankens automat med hånden og kroppen hen over, så selv et mini kamera ikke har kunnet se mig taste pinkoden.

Jeg handler rigtig meget på nettet, og er nærmest paranoid overfor mærkelige side/ændringer jeg ikke har set før. Min pinkode er naturligvis aldrig blevet skrevet på nettet - så hvor hulen har de banditter fået fat i alle mine oplysninger. Det er både mit personnr. kortnr. pinkode, de har skullet have.

Jeg fik så at vide af banken, at der var yderligere store regninger på vej fra Schweitz, så jeg skulle holde øje med min konto. Ja det skal jeg da GODT NOK!.

Håber ikke, at i kommer ud for det samme. Hvad har man - hvad kan man - og hvornår stopper det.

Jeg får så et nyt kort, så jeg kan handle videre, men har jeg noget at handle for?

Ja der er ingen der er sikker, med de økonomiske hackeres efterhånden perfekte software tyve grej!.

Mvh. - Kim -
Til top
Stephan Henriksen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
SWH

Tilmeldt:: 24 Okt 2011
Geografisk: Nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 54
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér SWH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jun 2012 kl. 01:17
Man har vel mulighed for at annullere ordren, hvis der er bare én vare som mangler?

Jeg gidder f.eks. ikke at få 3 par lange underbukser uden matchende undertrøjer. Eller en Trangia gasbrænder uden koge grejet.. :)
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jun 2012 kl. 01:34
#Stephan Big smile

Man kan jo altid nægte modtagelse af varerne. Så får du så ikke nogen af tingene. Varerne går retur, og du får pengene tilbage. Du kan altid annulere en ordre indenfor 14 dage, medmindre du henter varerne som besete i forretningen.

Mvh. - Kim -




Redigeret af kikophil - 01 Jun 2012 kl. 01:35
Til top
Peter Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
samsondk Avatar

Tilmeldt:: 12 Jul 2011
Status: Offline
Beskeder: 210
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér samsondk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jun 2012 kl. 01:47
Har igår den 31/5-2012 fået en mail om at der ikke kunne trækkes de penge på min konto for en af mine ordrer.
 
De beder mig derfor om at indbetale pengene til deres bank på deres kontonummer.
Så jeg har taget chancen og indbetalt 1198 kr den 31/5-2012.
han skriver til mig at mine varer er klar til afsending når de har modtaget mine penge.
Jeg er spændt på om de tager røven på mig/os, eller om de sender det inden de går konkurs. Ellers tar jeg sgu selv ud og henter det.. På den ene eller den anden måde..
Men jeg skal nok komme med en opdatering når jeg hører noget..

jeg har stadig 3 andre ordrer i vente jeg kun har modtaget en ordrerbekræftelse på..
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jun 2012 kl. 01:54
#Peter

Man holder jo ikke ophørsudsalg for sjov efter mange års virke!. Derfor kan du godt indbetale penge på deres bankkonto uden problemer.

Du hører så tilsyneladende til de heldige, da han skriver, at dine varer er klar til afsendelse - og hurra for det.

Jeg er sikker på, at de knokler, for at få det hele til at køre, så slå du bare en kold gang vand i årene, og vent på varerne i ro og orden.....

Mvh. - Kim -


Til top
Jim Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jimjensen Avatar

Tilmeldt:: 21 Maj 2005
Geografisk: Sdr. Jylland
Status: Offline
Beskeder: 359
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jimjensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jun 2012 kl. 06:49
Tjaaa, de gør jo ikke nogen hemmelighed ud af at fortælle os at de er under afvikling som firma, og så kan man måske forvente at der kan være ting som er udsolgte eller lign., særligt hvis ikke der er samspil mellem webbutik og lagerstyring hvad der åbentlys ikke er her, desværre.
Jeg fik mail igår fra dem om at en pakke er på vej til mig, og den bliver udleveret i dag, desværre kan jeg se på beløbet trukket på banken, at det er ca. 1/3 af det jeg har bestilt, så nu må vi se hvilke varer der kommer ??
Øv, havde lige glædet mig til (alle) varene, men det overrasker mig ikke voldsomt, og svindel har jeg slet ingen mistanke om, det tror jeg simpelthen ikke på, det virker som en kontroleret afvikling af forretningen !
Knæk og bræk derude ! 
Til top
 Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres