Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Gopro

 Besvar Besvar
Forfatter
Erik Theill Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
eriktheill

Tilmeldt:: 01 Okt 2002
Status: Offline
Beskeder: 78
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér eriktheill Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Gopro
    Sendt: 28 Maj 2012 kl. 06:21
Hej
Har nu legede en del med mit nye Gopro Hero 2 , med Sd kort klasse 10 der skriver med 45 mb, men lyden er hurtigere end filmen, er der andre der har været uden for dette, regner med det nok er min PC der ikke er god nok, har prøvede på begge mine notebook, en med Vista og en med Windows 7 , samme problem på begge
Erik
Til top
Torben Schmidt Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
speddy

Tilmeldt:: 05 Okt 2007
Geografisk: Sydjylland
Status: Offline
Beskeder: 24
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér speddy Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Maj 2012 kl. 07:28
Dette har jeg også oplevet på mine PC'er, hvis De ikke kan bearbejde de mange data fra GoPro, og alt efter hvilket program du bruger!!, men den færdige film på youtube eller DVD er okay...
Til top
steenlarsen.net Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Steen Larsen Avatar

Tilmeldt:: 09 Jan 2005
Geografisk: vestsjælland
Status: Offline
Beskeder: 89
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steen Larsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Maj 2012 kl. 08:01
Hej Erik,
Enten er det dine Pc'er har ikke kraft nok til at åbne det kodeks (mpg4) som GoPro  anvender eller også er det redigeringsprogram du har ikke effektivt nok.
Vil du ikke investere dig ud af det så prøv at optag i en lavere kvalitet måske løser det problemet.
Mvh

Steen

Til top
Michael Ladefoged Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Michael Ladefoged Avatar

Tilmeldt:: 14 Dec 2006
Status: Offline
Beskeder: 322
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Michael Ladefoged Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Maj 2012 kl. 08:58
Hej Erik.

Det kan måske være en dyr løsning, men prøv med en Mac computer, de er født til at behandle billed og film sekvenser, og både I-photo og I-movie er programmer du kan arbejde proff. med.Wink

Best
Michael
Til top
steenlarsen.net Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Steen Larsen Avatar

Tilmeldt:: 09 Jan 2005
Geografisk: vestsjælland
Status: Offline
Beskeder: 89
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steen Larsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Maj 2012 kl. 09:33
Hej Erik og Michael,
Der er ingen grund til at betale dobbelt så meget for Mac. Det er den samme hardware som sidder i en PC. Det handler om noget så simpelt hestekræfter! Den tid hvor der var en forskel på Mac og PC til billedbehandling og film ligger mange mange år tilbage i tiden. Skal man købe nyt så er det relevant at få et system/grafikkort som understøtter GPU - det forbedrer den samlede afvikling!
Steen


Til top
Erik Theill Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
eriktheill

Tilmeldt:: 01 Okt 2002
Status: Offline
Beskeder: 78
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér eriktheill Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Maj 2012 kl. 11:32
Tak til alle, forventede også det var min pc
Erik
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres