Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Erfaringer hos taimen flyfiishing

 Besvar Besvar
Forfatter
klaus jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
faith

Tilmeldt:: 13 Jan 2011
Geografisk: thisted
Status: Offline
Beskeder: 110
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér faith Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Erfaringer hos taimen flyfiishing
    Sendt: 30 Maj 2012 kl. 14:28
Hej  ville lige høre om da var nogen som havde erfaringer  med at købe fluestænger hos taimen. Herunder hvor lang fragt tiden er og om det er troværdigt når det nu har Base i Polen
 
På forhånd tak
Til top
Thomas Graversen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hoffen Avatar

Tilmeldt:: 13 Maj 2002
Status: Offline
Beskeder: 650
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hoffen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Maj 2012 kl. 14:34
Jeg har lige bestilt/købt en del udstyr derover fra, og fik en ordrebekræftelse med det samme.
Helt på samme måde som hvis du handler i en dansk butik.

Jeg valgte UPS som levering, alternativet var det polske postvæsen.
Kort efter fik jeg tracking nr og en endnu en mail om at jeg modtager mine vare i morgen (den 31/05)
Så på nuværende tidspunkt har jeg intet at klage over, og der er vist en del herinde fra der har købt igennem deres side en del gange før.

Det var også kun på anbefalinger fra dem, at jeg hoppede i og bestilte vare hjem fra dem.
Kan lige give en melding her på forum i morgen, når jeg ved om mine vare kom.

Mvh Thomas
Til top
christian tramm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
christian t. Avatar

Tilmeldt:: 08 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 875
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér christian t. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Maj 2012 kl. 14:35
prøv  at søg i efter det her i forum det er ikke længe siden der blev sprugt om det samme og det har været oppe flere gange
k&b
christian t.
Til top
Thomas Graversen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hoffen Avatar

Tilmeldt:: 13 Maj 2002
Status: Offline
Beskeder: 650
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hoffen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Maj 2012 kl. 14:45
Der er en tidligere tråd om det her Polsk butik

Redigeret af Hoffen - 30 Maj 2012 kl. 14:46
Til top
Mikkel Dyekjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mikkeld Avatar

Tilmeldt:: 19 Apr 2004
Status: Offline
Beskeder: 141
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mikkeld Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Maj 2012 kl. 14:52
har netop modtaget en ordre derfra - absolut ingen problemer - bare køb løs!Smile
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Maj 2012 kl. 16:38
Da jeg ikke kunne få en bestemt farve tråd fandt jeg den hos Taimen.
Perfekt levering sammen med lidt laksekroge som var udsolgt her i landet.
No Problems
 
Med venlig hilsen
Per Hansen
Fredensborg

Old Flyfishermen never die - they just wade away!
Til top
Michael Storgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lo2n3ss

Tilmeldt:: 08 Aug 2009
Geografisk: Århus C
Status: Offline
Beskeder: 170
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lo2n3ss Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Maj 2012 kl. 21:06
Go service og levering... Intet ondt herfra

Til top
frank jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
frj

Tilmeldt:: 13 Mar 2004
Geografisk: østjylland-syd for århus
Status: Offline
Beskeder: 137
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér frj Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Maj 2012 kl. 23:18
Fin service handlet flere gange og brugt det polske post væsen.Aldrig haft problemmer
Til top
Kasper Johansson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kasper J Avatar

Tilmeldt:: 16 Okt 2004
Geografisk: Sønderjylland
Status: Offline
Beskeder: 218
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kasper J Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Maj 2012 kl. 23:54
Kan kun tilslutte mig de andre - ingen problemer med at handle hos Taimen! God service og hurtig levering! 
Til top
klaus jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
faith

Tilmeldt:: 13 Jan 2011
Geografisk: thisted
Status: Offline
Beskeder: 110
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér faith Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2012 kl. 10:45
Okey tak for alle tilbagemeldinger, jeg havde nemlig en bekendt som var bange for om de kunne sælge kopi  vare på siden
Til top
Michael Pedersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
mik9400

Tilmeldt:: 23 Dec 2011
Geografisk: Nørresundby
Status: Offline
Beskeder: 9
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mik9400 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2012 kl. 18:09
Blander mig lige, da jeg selv har tænkt på at handle hos dem. Er det bare mig, eller ligner deres egne åndbare waders ikke meget modellerne fra Simms, som de jo også sælger ?? Er der nogle som har erfaringer med deres egneTaimen waders ? De er jo væsentlig billigere end andre mærker, og de har dejligt mange forskellige slags. Der er jo ingen grund til at bruge en herregård, hvis man kan få et godt billigt alternativ Smile
 
Venligst Michael
Til top
klaus jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
faith

Tilmeldt:: 13 Jan 2011
Geografisk: thisted
Status: Offline
Beskeder: 110
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér faith Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2012 kl. 18:16
Til top
Hans-Jørn Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Fluefisker

Tilmeldt:: 02 Okt 2002
Status: Offline
Beskeder: 506
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fluefisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2012 kl. 18:26
Citat: mik9400

Blander mig lige, da jeg selv har tænkt på at handle hos dem. Er det bare mig, eller ligner deres egne åndbare waders ikke meget modellerne fra Simms, som de jo også sælger ?? Er der nogle som har erfaringer med deres egneTaimen waders ? De er jo væsentlig billigere end andre mærker, og de har dejligt mange forskellige slags. Der er jo ingen grund til at bruge en herregård, hvis man kan få et godt billigt alternativ Smile
 
Venligst Michael

Som alle de andre siger, kan jeg blot sige køb køb!!!!

 

Jeg har et par af deres åndbare, og de fejler ikke noget endnu, de er snart 2½ år gamle nu. Jeg skal ikke klage over det når man tænker på prisen.

 

Syntes at det er ærgerligt at vi ikke kan få den kvalitet her hjemme til de priser.
Til top
Thomas Graversen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hoffen Avatar

Tilmeldt:: 13 Maj 2002
Status: Offline
Beskeder: 650
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hoffen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2012 kl. 20:37
Jeg bestilte i Søndags, og har lige fået en hel kasse med grej. Net div. tilbehør til fluefiskeren osv... Det er fin kvali. så der har jeg INGEN problemer med at handle igen en anden gang.

Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down