Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Morten Jensen fra Randers

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Frederiksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ljf

Tilmeldt:: 14 Nov 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 771
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ljf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Morten Jensen fra Randers
    Sendt: 31 Maj 2012 kl. 18:14
Hejsa, jeg plejer ikke at gøre det her, men Morten Jensen fra Randers har vundet et par af mine auktioner og han svarer ikke på mine mails.
Nogen der kander ham, eller ser du det her Morten så svar venligst på min sidste mail.
Hilsen
Frederiksen
Til top
Lars C. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DNA7 Avatar

Tilmeldt:: 29 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DNA7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2012 kl. 18:32
Har selv haft vedkommende i søgelyset længe, synes det er noget påfaldende, at der bliver budt på snart hver anden auktion ?? Der har tidligere været en tråd, som dog blev slettet igen af uvisse årsager... ? Confused
Finder det i øvrigt problematisk, at man gentagne gange bliver overbudt af en mand, som man bybest set ved ikke står ved sit bud ? Ermm

Redigeret af DNA7 - 31 Maj 2012 kl. 19:02
Til top
Frederiksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ljf

Tilmeldt:: 14 Nov 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 771
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ljf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2012 kl. 19:30
Ja Lars, det ser lidt mystisk ud. Men jeg giver ham lige et par dage inden jeg bliver sur.
Til top
Preben Jessen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Plaj Avatar

Tilmeldt:: 07 Nov 2011
Status: Offline
Beskeder: 143
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Plaj Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2012 kl. 19:40
Han har også vundet en af mine auktioner, men ikke svaret. Mener også at der er noget galt med hans e-mail adresse og bopælsadresse.

Redigeret af Plaj - 31 Maj 2012 kl. 19:41
Mvh
Preben
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 847
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2012 kl. 20:02
Frederiksen vil du have andre til at gøre dit efterforsknings arbejde ???
Til top
SS Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
winner Avatar

Tilmeldt:: 22 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 154
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér winner Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2012 kl. 20:24
Der er generelt alt for mange der bare byder uden at ville betale.
En underlig adfærd,og mildest talt irriterende.
Har haft en håndfuld af dem bare i den sidste måned.
Har efterhånden et helt kartotek af dårlige auktionsbydere.Evil Smile
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2012 kl. 21:04
Øv - jeg mister da helt lysten til, at sætte varer til salg. Det skal nu engang helst gå "smertefrit".
Mvh. - Kim -
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 847
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2012 kl. 21:40
Er der tale om en person der skifter navn ???? og findes der ikke en liste på de folk der byder og ikke står ved deres bud og folk der byder op på deres venners auktion ?
 
En skam at man ikke kan give sælger og køber karakter,dog vil jeg sige jeg kun har mdt ærlige og flinke mennesker her på siden,men jeg har også kun købt ting
Til top
Frederiksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ljf

Tilmeldt:: 14 Nov 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 771
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ljf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jun 2012 kl. 08:42
Nu er jeg så sur.
Jeg plejer at acceptere at der engang i mellem er en der smutter fra sit bud. Men når man byder på to auktioner og smutter fra begge bud, så er der ligesom en linie i det.
Morten Jensen
Nordostvej 8 st tv
8900 Randers
Er smuttet fra to auktioner, og der advares hermed mod ham.
Håber at webmaster læser med og får ham udelukket.
/frede
Til top
Lars C. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DNA7 Avatar

Tilmeldt:: 29 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DNA7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jun 2012 kl. 09:47
Folk kan, hvis de vil, afstå fra deres bud, hvilket jeg godt kan leve med, selvom det ikke giver den store mening ? Ermm
 
 
Problemet her er et helt andet, nemlig det at vi har en gut, som byder på næsten samtlige auktioner, og efterfølgende ignorerer alle henvendelser fra udbyder ! Angry 
Hvis folk nu melder sig i kor, og samtidig tager kontakt til Webmaster, så er jeg sikker på, at han vil forsøge at holde personen ude, det er da praktiseret før !! Smile
 
 
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 847
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jun 2012 kl. 10:09
Tror ikke det er så nemt for webmaster at holde nogen ude,for det er vel ip adressen han så banner ??
 
Kedeligt Frederiksen,men er den der bød i anden række ikke intra i dine 2 varer ??
 
Nu har jeg kun købt grej på auktionen over 50 gange og kun oplevet flinke og ærlige mennesker og ikke blevet snydt en eneste gang,men det er da så man lidt er bange for at sætte varer til salg under auktioner hvis det en dag skulle ske man ville af med noget da jeg ikke kender eller har kontakt med andre medfiskere herinde der kunne advare en mod folk der snyder.
Da jeg har solgt en del akvarieudstyr gennem gul og gratis og altid sendt før jeg har modtaget pengene og 7-9-13 aldrig blevet snydt.
 
Måske skulle der være et karakter system som der findes på Tradera og ebay og en mulighed for sælger at slette et bud hvis der skulle være en "Morten" blandt budene.Det ville ikke være ret meget ekstra arbejde at få gjort et sådant system.
 
Men kedeligt at se der er så mange tilfælde af folk der ikke står fast i deres bud på et så lille fora.
Til top
Tommy Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Tommy:) Avatar

Tilmeldt:: 23 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 616
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tommy:) Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jun 2012 kl. 10:48
Jeg bød på en flueline for et stykke tid siden,
Jeg bød da der var 5minutter igen , men fuldte ikke aktionen
til ende da vi var i by ..

Da jeg efterfølgende ikke modtog mail om at jeg havde vundet
noget troede jeg ikke at jeg var køber ....

men da sælger oprettede samme auktion, igen kontaktede jeg ham.
der var også sendt en mail om det og sælger havde også
prøvet at kontakte mig via mail

Problemet var bare at det var en gammel mail adresse som jeg ikke
bruger mere , mail adressen var også ændret her inde
troede jeg, men det viser sig at hvis jeg ændre den og derefter klikker ud på
forsiden eller en anden side og så tilbage igen , så er det igen min gammel
Mail adresse der står der
grunden til mail skiftet er at den gammel mail ikke virkede til min mobil ..

Jeg ville meget nemt kunne ha endt i den SORTE BOG

Vh Tommy
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jun 2012 kl. 11:26
Jeg  melder mig også med nogle uafkaret auktioner med
 
Morten Jensen
Nordostvej 8 st tv
8900 Randers
 
Fremsendte mails forbliver ubesvaret. Det er nu flere mdr. siden
Gider ham ikke mereOuch
 
/J
 
 
 


Redigeret af Jørgen S - 02 Jun 2012 kl. 11:27
Til top
Frederiksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ljf

Tilmeldt:: 14 Nov 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 771
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ljf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jun 2012 kl. 12:11
Tommy, jeg er meget enig med dig. Jeg har altid tidligere stået til lyd for at man skal være MEGET forsigtig, før nogen hænges ud herinde. Det ex som du giver er et ok argument, men jeg må fastholde at det ER BRUGEREN selv der har ansvaret for at e-mail adressen er ført up to date og ikke sælger, 123nu eller andre.
Jeg har selv skiftet e-mail adresse her inde for en måneds tid siden, og det har ingen problemer givet, så den holder ikke helt vand.
Med hensyn til "Morten Jensen fra Randers" tror jeg sagen forholder sig helt anderledes. Der tegner sig et billede af en person som hensynsløst ødelægger auktions sitet for andre, og i et format der næsten virker som om han nyder det.  Sikkert en sølle person der er ked, og derfor er sur på alt og alle??
Håber webmaster følger debatten, og kommer indover på et tidspunkt?????
/frede
 
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 847
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jun 2012 kl. 12:31
Der er 3 stk Morten Jensen Randers så man skal nok passe på det ikke rammer den forkerte
Til top
Tommy Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Tommy:) Avatar

Tilmeldt:: 23 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 616
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tommy:) Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jun 2012 kl. 12:56
Frederiksen
Jeg kan ikke skifte min mail adresse , har søgt hjælp på forum og
Og hos webmaster, Der var ingen respons hos webmaster
og det hjælp der var i forum hjalp ikke
og det mener du ikke holder vand , er jo det samme at
sige at jeg lyver :(

Det bryder jeg mig bestemt ikke om

Vh Tommy
Til top
frank pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
folp

Tilmeldt:: 07 Jun 2005
Geografisk: jylland
Status: Offline
Beskeder: 549
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jun 2012 kl. 12:57
En Morten Jensen har budt på min aktion ,der udløber mandag, jeg forventer da han står ved buddet.
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jun 2012 kl. 13:00
#Jørgen Sørensen

Der bor vist ingen på din nævnte adresse. (ingen stuelejligheder)

Mvh. - Kim -
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jun 2012 kl. 13:14
Citat: folp

En Morten Jensen har budt på min aktion ,der udløber mandag, jeg forventer da han står ved buddet.
 
Har Morten Jensen mail adr.
 
 
skal du nok ikke forvente for meget, du kan altid se mail adr. på alle dem der byder på dine auktioner... ved:
 
login
se dine indtastninger
auktioner
find så den auktion du vil kontrollere og under byder står mailadressen
 
/J
 
 
 
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 847
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jun 2012 kl. 13:26
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jun 2012 kl. 13:32
#Kevin

Nu skal vi nok passe på ikke at "markere" alle med stuelejlighed TV. på Nordostvej - så bliver de nok sure Big smile
Mvh. - Kim -
Til top
danny rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
danny rasmussen

Tilmeldt:: 23 Dec 2009
Geografisk: østjylland
Status: Offline
Beskeder: 117
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér danny rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jun 2012 kl. 13:46
Jeg har 18 auktioner i gang, han har budt på 14 af dem!! (u)heldigvis står han kun til vinde en af dem!!! Alle Morten Jensen med følgende mail: Mortenjensen1977@LIVE.DK

Så det er jo ikke bare et enestående tilfælde, det kan jo ske at man fortryder sit bud, men så må man jo bare kontakte Lars eller personen som har oprettet aktionen, og ligge kortene på bordet, så har man jo en chance for at få slettet budet, eller kontakte den person der er blevet overbudt, hvis der vel og mærke er en!!

Men 14 ud af 18 aktioner er jo ikke noget enestående tilfælde Angry

Frederiksen, jeg synes det var godt du oprettede denne tråd, ellers havde jeg sku ikke fattet mistanke!

Nu mangler vi så bare at HR aagaard, lige strammer sig lidt an, og melder sig ind i kampen, for vi kan diskutere disse afstumpede mennesker til evighed, og ikke gøre en skid, før Lars bruger lidt mere tid på dette ellers gode forum.

Der mangler en admin som følger lidt bedre med i hvad der foregår herinde, og som har "magt" til at hjælpe Lars med at holde styr på, hvad der foregår herinde, end at Lars mange gange er lige så tavs, som disse mennsker der byder, men ikke reagere på henvendelser!!!
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jun 2012 kl. 14:09
Ja og fremtiden bliver vist ikke bedre. Nu sender kommunerne jo de psykisk syge hjem på stribe. Ofte er det jo netop maniodepressive personer der får et kick/opmærksomhed ved, at skrive/blande sig i/ødelægge auktioner/sites som denne, og når de bliver sendt hjem tager mange af dem ikke deres medicin, og det får så følger.

Hvis ikke vi derfor får strammet alvorligt op på sitets indmeldelsesmuligheder og især dokumentation for emailadresse/PC ID/boligadresse/tlf. Cpr.nr. vil vi se meget mere fra disse ødelæggende subjekter.

Hvis den gode Hr. Aagaard har svært ved, at melde sig under fanerne, så email ham med: Det politiet - vi har fundet din bil - under emne. Så kan han nok ikke lade være med, at kigge.

Mvh. - Kim -


Redigeret af kikophil - 02 Jun 2012 kl. 15:00
Til top
claus klitsgaard Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Marinus

Tilmeldt:: 19 Okt 2010
Geografisk: esbjerg ø
Status: Offline
Beskeder: 51
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Marinus Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jun 2012 kl. 14:32
Hr Kim Korskjær ! At kalde psykisk syge for "ødelæggende subjekter", er forhåbentligt ikke en direkte afspejling af dit menneskesyn !?
Til top
Brian Bechmann Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fætter ål Avatar

Tilmeldt:: 02 Jul 2004
Status: Offline
Beskeder: 471
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fætter ål Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jun 2012 kl. 14:38
var det ikke snart på tide webmaster reagerede på denne tråd og kottede forbindelsen til ham morten 
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jun 2012 kl. 14:53
Hr. Claus Klitsgaard

Nu synes jeg, at du tager det for personligt. Jeg har selv haft psykisk syge i familien, der også skrev til alt mellem himmel og jord, og det var ret så "pinligt" for bl.a. mig selv og med direkte indflydelse på min arbejdsplads/job.

Et subjekt betyder en ting, og da jeg ikke hentyder til personerne som sådan, men det som sygdommen (som en ting) er årsag til, ser jeg intet problem i dette.

Jeg har jo også netop skrevet, at mange af de der har behov for hjælp bliver sendt hjem for at klare sig selv, da dette er billigere for kommunerne. Skulle du så ikke skrive til kommunerne vedr. deres menneskesyn i stedet for?.

Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jun 2012 kl. 15:03
Til 
Morten Jensen
Nordostvej 8 st tv
8900 Randers
 
 
/J


Redigeret af Jørgen S - 02 Jun 2012 kl. 15:09
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jun 2012 kl. 15:08
He he - Ja nu ku`vi jo allesammen tage over til den adresse Jørgen - med tjære og fjer - men adressen findes altså ikke!.

Ved indmeldelse her på 123.nu burde der være ID/adresse identifikation. I det mindste kunne man vel tjecke om adressen findes?.

Mvh. - Kim -
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 847
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jun 2012 kl. 15:09
Det her er da også irriterende et hjul der var sat på auktion herinde samtidigt var det til salg på DBA
 
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jun 2012 kl. 15:14
#Kevin - ja hvis der ikke er håndfaste regler og straffe helt ned i petitesserne, vil auktionerne blive misbrugt - øv.
Mvh. - Kim -
Til top
claus klitsgaard Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Marinus

Tilmeldt:: 19 Okt 2010
Geografisk: esbjerg ø
Status: Offline
Beskeder: 51
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Marinus Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jun 2012 kl. 15:19
Hr. Kim Korskjær . Nu var det ikke kommunerne der udtalte sig, men dig. Derfor anfægter jeg dit menneskesyn. I forhold til den overordnede politik indenfor psykriatien, er vi nok enige. Venligst Claus ! (Lad os bare være "dus")
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jun 2012 kl. 15:24
#Claus

Jeg har i mit virke hjulpet utallige psykisk syge personer. Jeg har fået stående klapsalver og gaver for min uegennyttige indsats gennem mange år overfor syge/svage personer.

Jeg kunne også have skrevet "personer" - men så havde det jo IKKE været det jeg mente - vel?.

Men hvis du mener, at du har en bedre indstilling/holdning/menneskesyn end mig - ja så kan jeg nok ikke gøre noget ved det.

Mvh. - Kim -
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jun 2012 kl. 15:37
På fisketips.dk lukker man for ID adressen. Nogle har så prøvet at oprette en ny forbindelse fra anden adresse, men som oftest bliver de "spottet" med det samme, da det er de færreste der kan løbe fra deres måde at skrive/kommunikere på.

Mvh. - Kim -
Til top
claus klitsgaard Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Marinus

Tilmeldt:: 19 Okt 2010
Geografisk: esbjerg ø
Status: Offline
Beskeder: 51
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Marinus Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jun 2012 kl. 15:39
#Kim
Det mener jeg så IKKE at jeg har ! Kan fint følge dig, men sammenligningen irriterer mig. Sådan er jeg så bare ! Videre diskussion bør nok foregå via PM, da vi nok trætter andre . Venligst Claus
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jun 2012 kl. 15:45
#Claus - skal vi ikke blive enige om, at vi begge er flinke mennesker der ikke er ude efter, at genere syge personer!.

Så vil jeg indrømme, at jeg kunne have skrevet det lidt mere "udpenslet" så der ikke var risiko for misforståelser.

Som du sikkert også ved, er kommunikation det umuliges kunst. Alt kan misforståes, men jeg tror nu alligevel, at vi lægger tæt i parløb he he.

Mvh. - Kim
Til top
frank pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
folp

Tilmeldt:: 07 Jun 2005
Geografisk: jylland
Status: Offline
Beskeder: 549
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jun 2012 kl. 15:45
Der er faktisk 13 Morten Jensen under aktiv bruger siden, det må da være træls for dem med denne her tråd, selv om de intet har med ham at gøre.
Til top
Mikael W Schmith Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
MikaelWS Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Salling
Status: Offline
Beskeder: 510
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MikaelWS Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jun 2012 kl. 15:46
Hmmm det da vist lidt "racistiske" holdninger over for bestemte grupper i samfundet.

Det er vel næsten som at sige at alle de der hedder Kim er yderst hjælpsomme personer der altid hjælper andre der er i nød...
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jun 2012 kl. 15:55
#Michael

For mig lyder det som noget sludder, hvis altså ikke lige, at det er fordi du ikke ved, hvad maniodepressiv sygdom er, og hvad det næsten altid indebærer af personligheds ændring.

Mvh. - Kim -
Til top
claus klitsgaard Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Marinus

Tilmeldt:: 19 Okt 2010
Geografisk: esbjerg ø
Status: Offline
Beskeder: 51
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Marinus Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jun 2012 kl. 16:04
#Kim ! Vi er sq da flinke ! Thumbs Up God dag !
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jun 2012 kl. 16:16
#Claus

He he - ja verden er sku efterhånden blevet for lille og tiden for kort til at bruges på små skærmysler. Næ lad os få nogle ordentlige "ben" på bordet vi kan bearbejde. Landet stander jo nærmest i kvåde overfor fremtidens politisk/økonomiske tiltag i de større sammenhænge (lande). Spanien er snart på EU exit, og Italien får Berlusconi tilbage med en exit fra euroen indenfor 1 år (et gæt)

Tyskland og Frankrig holder sammen efter et EU kollaps, og så står vi nordiske lande alene. Men hvad - det har vi jo gjort før he he. (også gæt)

Så lad os nyde det vi har her i danmark. Lad os ikke glemme de svage/fattige og skrub så ud og fang nogle fisk!.

Fortsat god dag Thumbs Up

Mvh. - Kim -


Redigeret af kikophil - 02 Jun 2012 kl. 16:19
Til top
Mikael W Schmith Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
MikaelWS Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Salling
Status: Offline
Beskeder: 510
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MikaelWS Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jun 2012 kl. 19:43
jo Kim det har jeg sådan set nogenlunde tæt på - forskelligheden er lige så stor som for du og alle andre og mange lever et næsten normalt liv - dog oftest med medicin...
Jeg ved måske endda en hel del mere end du, selvom det kan virke umuligt :)

Men ellers et nogenlunde tom og kedelig tråd..

Til top
Mikael W Schmith Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
MikaelWS Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Salling
Status: Offline
Beskeder: 510
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MikaelWS Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jun 2012 kl. 19:44
et rettes til en i ovenstående Embarrassed
Til top
Mikael W Schmith Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
MikaelWS Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Salling
Status: Offline
Beskeder: 510
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MikaelWS Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jun 2012 kl. 20:00
Men retfærdigvis skal det da siges at jeg godt kender samme reaktionsmønster som du nævner Kim - kan nok bare ikke så godt lide generaliseringer (subjekt eller ej). Altså Morten kan fejle mange ting eller være helt rask men skide irriterende. Derudover er auktionsmodellen for dårlig!
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 847
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jun 2012 kl. 21:18
Citat: kikophil

#Jørgen Sørensen

Der bor vist ingen på din nævnte adresse. (ingen stuelejligheder)

Mvh. - Kim -
 
Fik en mail af en person herinde fra (nævner ikke hans navn),der siger der står det navn på den adresse...
Til top
SS Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
winner Avatar

Tilmeldt:: 22 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 154
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér winner Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jun 2012 kl. 21:35
Det kan der da findes ud af imorgen.
Bor i Randers.
Til top
christian tramm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
christian t. Avatar

Tilmeldt:: 08 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 875
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér christian t. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jun 2012 kl. 22:49
Lyder som om kenneth nordald er på spil igen
k&b
christian t.
Til top
Torben Berg-Sørensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Torbzorb

Tilmeldt:: 18 Jun 2003
Geografisk: Thy
Status: Offline
Beskeder: 79
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Torbzorb Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Jun 2012 kl. 07:39
Hej Christian - det med at det kan være Kenneth har jeg også tænkt på.

/Torben
Til top
Frederiksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ljf

Tilmeldt:: 14 Nov 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 771
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ljf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Jun 2012 kl. 08:38
Citat: winner

Det kan der da findes ud af imorgen.
Bor i Randers.
SS: Det ville da være meget fint. Men lov nu lige at du ikke sætter dig selv i en kedelig/farlig situation. Det er ok at undersøge adressen, men pas endelig på med nogen form for konfrontation, man ved sq ikke hvad den slags kan finde på..
/frede
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 847
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Jun 2012 kl. 09:05
@Frederiksen
Jeg Fik en mail herinde fra,at der står det navn på postkassen og det er ST,TV manden der tjekkede det er også fra Randers.
 
 
Der står dette på postkassen:
 
M. Jensen.
Nordostvej 8 st tv
8900 Randers
 


Redigeret af Kevin rostrup - 03 Jun 2012 kl. 09:08
Til top
SS Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
winner Avatar

Tilmeldt:: 22 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 154
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér winner Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Jun 2012 kl. 09:14
Jeg har nu tænkt mig at ringe på,og spørge manden om det er ham.Kunne jo også være en der har taget hans indentitet.
Hvis man vil drille på auktionen,er det jo ikke smart hvis man kan spores på adressen.

Til top
 Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres