Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

På jagt efter store ørreder (Turfilm)

 Besvar Besvar
Forfatter
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Villmarkslivet Avatar

Tilmeldt:: 29 Nov 2011
Status: Offline
Beskeder: 17
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Villmarkslivet Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: På jagt efter store ørreder (Turfilm)
    Sendt: 12 Jun 2012 kl. 17:36
Fem seks dage med smuk natur og blandet fiskeri, ville jagt i sidste ende blive kronet med en stor ørred på 1490 gram.
 
 


Redigeret af Villmarkslivet - 12 Jun 2012 kl. 17:46
Til top
John Behrndtz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pip_ser

Tilmeldt:: 23 Sep 2007
Status: Offline
Beskeder: 822
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pip_ser Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Jul 2012 kl. 20:27
Flot natur meeeeen ellers så som så man kunne jo starte med at vende fiskehjulet
Til top
Peter Hviid Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Ns_ Avatar

Tilmeldt:: 19 Apr 2009
Status: Offline
Beskeder: 21
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ns_ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jul 2012 kl. 23:28
Flot video, men der nogen særlig grund til at du fisker med hjulet og stang øjerne "omvendt" eller er det bare en vane? 
Mvh
Peter!
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Villmarkslivet Avatar

Tilmeldt:: 29 Nov 2011
Status: Offline
Beskeder: 17
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Villmarkslivet Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Aug 2012 kl. 15:58
Jeg er venstrehendt så når jeg lånte stengene til min far og bror som er høyrehendte, så bare ble det en vane at jeg ikke snudde snella.

Jeg har i sommer byttet over sveiv og snudd stanga, så på min siste film så kan dere se at jeg ikke lenger fisker "omvendt" :)




Redigeret af Villmarkslivet - 02 Aug 2012 kl. 15:59
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres