Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Flot fluefisk

 Besvar Besvar
Forfatter
Thomas Graversen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hoffen Avatar

Tilmeldt:: 13 Maj 2002
Status: Offline
Beskeder: 650
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hoffen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Flot fluefisk
    Sendt: 17 Jun 2012 kl. 20:33
Hey...

Det er ikke min video det her, men det er flot det han laver her...

Man ser helt fra starten hvor han går ud, få kast og bang... så sidder der en fisk som mange havde taget med hjem. Mens han står med denne hopper en anden ved siden af ham... Større...
Så han skynder sig at sende den første afsted igen....

Og lige pludselig står han med en fisk på 2,7 kilo   
Fisk
Til top
Per Jacomo Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jacce Avatar

Tilmeldt:: 01 Okt 2002
Geografisk: Himmelev
Status: Offline
Beskeder: 248
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jacce Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Jun 2012 kl. 20:37
Citat: Hoffen

Hey...

Det er ikke min video det her, men det er flot det han laver her...

Man ser helt fra starten hvor han går ud, få kast og bang... så sidder der en fisk som mange havde taget med hjem. Mens han står med denne hopper en anden ved siden af ham... Større...
Så han skynder sig at sende den første afsted igen....

Og lige pludselig står han med en fisk på 2,7 kilo   
Fisk
 
Enig, det sidder lige i skabet - herlig stemning og ok filmet Big smile
Per Jacomo
Down Under Roskilde Fjord
Til top
Per Jacomo Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jacce Avatar

Tilmeldt:: 01 Okt 2002
Geografisk: Himmelev
Status: Offline
Beskeder: 248
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jacce Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Jun 2012 kl. 20:42
Citat: Hoffen

Hey...

Det er ikke min video det her, men det er flot det han laver her...

Man ser helt fra starten hvor han går ud, få kast og bang... så sidder der en fisk som mange havde taget med hjem. Mens han står med denne hopper en anden ved siden af ham... Større...
Så han skynder sig at sende den første afsted igen....

Og lige pludselig står han med en fisk på 2,7 kilo   
Fisk
 
Glemte at notere at han jo faktisk viser følelser og indlevelse, herunder mestre det danske sprogs charme inklusive bandeord og andre af livets gloser. Følelsen er faktisk det bedste ved filmklippet samt stemningen ved vandet og det herlige lys ..... Wink
 
Godt gået *FlynderSage*
Per Jacomo
Down Under Roskilde Fjord
Til top
Thomas Graversen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hoffen Avatar

Tilmeldt:: 13 Maj 2002
Status: Offline
Beskeder: 650
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hoffen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Jun 2012 kl. 20:46
Så skulle du se nogle af hans andre klip, kender ingen der kan leve sig så meget ind i fiskeriet....
Det er sjovt at se, og så bruger han kun MEGET let fluegrej !
Til top
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Jun 2012 kl. 20:56
ja flotte film Dennis laver..

man kan ikke andet end og komme i godt humør af den slags film, og fedt nogle gider filme mens de fisker..

Elsker når folk lever sig ind i det, og efter at have fanget en 45 cm steelhead og et par havørred omkring målet på min klasse 2 er jeg klar over hvorfor han skriger af grin når han fighter fisk Clap
med venlig hilsen
René Carlsen
Til top
Henrik Arnberg Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HAJ

Tilmeldt:: 20 Jan 2011
Status: Offline
Beskeder: 194
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HAJ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Jun 2012 kl. 22:15
skide sjove film han laver ... han går op i det med liv og sjæl :)
 
meget motiverende
Til top
lars rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ler Avatar

Tilmeldt:: 01 Maj 2006
Status: Offline
Beskeder: 303
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Jun 2012 kl. 22:32
Flot og indlevende. Men sproget unge mand! Man kommer lige som i Angorastemning
Til top
Rasmus Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
rasmushansen.com

Tilmeldt:: 21 Sep 2010
Geografisk: Bodø, Norge
Status: Offline
Beskeder: 373
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér rasmushansen.com Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Jun 2012 kl. 23:03
Grineren Thumbs Up
Til top
Kurt Nøttrup Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
nøttrup

Tilmeldt:: 25 Feb 2009
Geografisk: vestsjælland
Status: Offline
Beskeder: 29
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér nøttrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Jun 2012 kl. 23:27
hehe.gad vist om han er havnearbejder med det sprog;-)

Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jun 2012 kl. 11:12
Hold da kæft...hold da kæft....Uden vort sprogs muligheder, blev der nok knækket en hel del flere stænger LOL

Meget fin fisk - bare en skam, at han blev ryger pga. den LOL
Mvh. - Kim -
Til top
Henrik Erichsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Sofus_100

Tilmeldt:: 09 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 349
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Sofus_100 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jun 2012 kl. 13:26
Thumbs UpThumbs UpThumbs UpThumbs UpThumbs UpThumbs Up
Til top
jan petersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
turbotrim

Tilmeldt:: 01 Apr 2010
Status: Offline
Beskeder: 183
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér turbotrim Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jun 2012 kl. 15:56
Citat: René H.N.

ja flotte film Dennis laver..

man kan ikke andet end og komme i godt humør af den slags film, og fedt nogle gider filme mens de fisker..

Elsker når folk lever sig ind i det, og efter at have fanget en 45 cm steelhead og et par havørred omkring målet på min klasse 2 er jeg klar over hvorfor han skriger af grin når han fighter fisk Clap
 
hej
 
hvilke linevægte bruger i til de stænger
 
hilsen Jan
Til top
Niklas Albrechtsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Niklas_bike Avatar

Tilmeldt:: 02 Mar 2007
Status: Offline
Beskeder: 60
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Niklas_bike Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jun 2012 kl. 16:13
Tjek lige dette her link
Han er fantastik Wink
Til top
Mikael W Schmith Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
MikaelWS Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Salling
Status: Offline
Beskeder: 510
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MikaelWS Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jun 2012 kl. 16:19
ja han lyder jo som en orgasme - men fint nok man ikke selv lyder helt så vild...

men god underholdning og man kan da heldigvis lukke for lyden. :)
Til top
Henrik Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henrik Christensen Avatar

Tilmeldt:: 26 Jun 2008
Status: Offline
Beskeder: 1259
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jun 2012 kl. 16:50
Hold da kæft han er hamrende træls at høre på.....Thumbs Down
Er der nogen der ved hvorfor han blev udelukket fra fra 123nu.dk og fangster.dk????


Redigeret af Henrik Christensen - 18 Jun 2012 kl. 17:07
Mvh
Henrik Christensen
Til top
Mikael W Schmith Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
MikaelWS Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Salling
Status: Offline
Beskeder: 510
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MikaelWS Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jun 2012 kl. 17:00
Thumbs Up
Til top
Allan T. Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ATH. Avatar

Tilmeldt:: 05 Apr 2010
Status: Offline
Beskeder: 236
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ATH. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jun 2012 kl. 19:15
Citat: Henrik Christensen

Hold da kæft han er hamrende træls at høre på.....Thumbs Down
Er der nogen der ved hvorfor han blev udelukket fra fra 123nu.dk og fangster.dk????
 
Henrik, hvorfor er det du altid har en negativ indstilling til det andre folk kalder sjov og god humor??? Clap
 
Uanset hvad manden har gjort i fortiden, så skal han da ikke hakkes ned fordi du ikke forstår noget sjovt! Thumbs Down


Redigeret af ATH. - 18 Jun 2012 kl. 19:29
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jun 2012 kl. 19:19
Ha ha - baggrundsmusik havde nok været bedre, uden den menneskelige gejst. Vi midaldrende fisketosser ser nok hellere lidt konservativ tilbageholdenhed samt køligt overblik. Men lidt for enhver smag Big smile
Mvh. - Kim -
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jun 2012 kl. 19:38
Dejlig film...hvor man kan se at jorden er rund...smiler
Med venlig hilsen
Per Hansen
Fredensborg

Old Flyfishermen never die - they just wade away!
Til top
Bo G. Nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Bgn99

Tilmeldt:: 18 Jun 2012
Status: Offline
Beskeder: 8
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bgn99 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jun 2012 kl. 19:39
Thumbs Up
Til top
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jun 2012 kl. 20:08
Citat: turbotrim

hej
 
hvilke linevægte bruger i til de stænger
 
hilsen Jan

min lpxe 7,6" #2 er sat op med en loop optistream wf2..

men sage laver en dt ned til #000 til deres txl(-f) serie..

den kan du vel også godt klippe skydehoveder af, men hvad vægte de skal have skal jeg lade være usagt Embarrassed
med venlig hilsen
René Carlsen
Til top
Dennis Rasmussen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Flyman

Tilmeldt:: 21 Jan 2006
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Flyman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jun 2012 kl. 20:12
udelukket!!!!!!! jeg sidder da lige herLOLog tak til dem for de fine bemærkninger. livet handler jo om"KÆMPE SJØØRRET" og ikke at sidde og svine og nedgøre andre-henrik. jeg deler gerne ud af mine oplevelser ved vandet. måske lyder min stemme ikke perfekt på video, måske jeg skulle prøve med noget musik istedet. men som sagt det er jo min person. mvh. Dennis 
Til top
Dennis Rasmussen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Flyman

Tilmeldt:: 21 Jan 2006
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Flyman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jun 2012 kl. 20:23
jeg har tilpasset et SH ud af en sage quick taper #1 hovdet er ca 7.5m 5-7gram
krog en ørred på 40-50cm på tørflue grejet #000 til #2 ved kysten og man er solgt lige DERWink det er selvfølgelig lidt besværligt at kaste langt med en WF line så ville nok råde til SH. men smag og behag. knæk og bræk Dennis
Til top
Henrik Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henrik Christensen Avatar

Tilmeldt:: 26 Jun 2008
Status: Offline
Beskeder: 1259
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jun 2012 kl. 20:41

Så kan du jo passende fortælle, hvorfor du blev udelukket fra fangster.dk...!
Svine og nedgøre skriver du.... Er det bedre at snyde og bedrage, som du har haft for vane???

Mvh
Henrik Christensen
Til top
Stefan Skovbo Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
stefanskovbo Avatar

Tilmeldt:: 07 Apr 2010
Status: Offline
Beskeder: 486
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stefanskovbo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jun 2012 kl. 20:52
Hvad bruger du så som skydeline Dennis :)?
Min blog :-)
http://web.me.com/stefanskovbo/toerflue.dk/Velkommen.html
Til top
Dennis Rasmussen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Flyman

Tilmeldt:: 21 Jan 2006
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Flyman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jun 2012 kl. 20:56
Citat: Henrik Christensen


Så kan du jo passende fortælle, hvorfor du blev udelukket fra fangster.dk...!
Svine og nedgøre skriver du.... Er det bedre at snyde og bedrage, som du har haft for vane???

Til top
Dennis Rasmussen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Flyman

Tilmeldt:: 21 Jan 2006
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Flyman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jun 2012 kl. 21:00
Citat: Flyman

Citat: Henrik Christensen


Så kan du jo passende fortælle, hvorfor du blev udelukket fra fangster.dk...!
Svine og nedgøre skriver du.... Er det bedre at snyde og bedrage, som du har haft for vane???

Haft som vane????? snød én gang indrømte min fejl og blev klogere. Er der mer.LOLer mit nr22774856
 
Til top
Dennis Rasmussen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Flyman

Tilmeldt:: 21 Jan 2006
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Flyman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jun 2012 kl. 21:01
Citat: stefanskovbo

Hvad bruger du så som skydeline Dennis :)?
jeg bruger vavarias 0.24mm
Til top
Henrik Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henrik Christensen Avatar

Tilmeldt:: 26 Jun 2008
Status: Offline
Beskeder: 1259
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jun 2012 kl. 21:03
1 gang??? Så skal du da vist have dine skolepenge tilbage...ok så siger vi det, men altid noget du er blevet klogere.
Syntes det er meget usselt og kan ikke tilgives.
Men hvorfor skriver du ikke hvorfor du blev udelukket af fangster.dk??



Redigeret af Henrik Christensen - 18 Jun 2012 kl. 21:04
Mvh
Henrik Christensen
Til top
Dennis Rasmussen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Flyman

Tilmeldt:: 21 Jan 2006
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Flyman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jun 2012 kl. 21:34
Citat: Henrik Christensen

1 gang??? Så skal du da vist have dine skolepenge tilbage...ok så siger vi det, men altid noget du er blevet klogere.
Syntes det er meget usselt og kan ikke tilgives.
Men hvorfor skriver du ikke hvorfor du blev udelukket af fangster.dk??

du ved åbenbart mere end mig Clap 
Til top
Allan T. Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ATH. Avatar

Tilmeldt:: 05 Apr 2010
Status: Offline
Beskeder: 236
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ATH. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jun 2012 kl. 21:37
Sjøørret Thumbs Up
 


Redigeret af ATH. - 18 Jun 2012 kl. 21:37
Til top
Henrik Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henrik Christensen Avatar

Tilmeldt:: 26 Jun 2008
Status: Offline
Beskeder: 1259
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jun 2012 kl. 21:39
Tag nu bare at svare på mit spørgsmål, eller har du ikke nosser til det?
Og dit snyderi på fangster.dk var EFTER dit stunt til Åbenrå Ørreddage.
Giver det så ikke 2Embarrassed
Mvh
Henrik Christensen
Til top
Thomas Graversen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hoffen Avatar

Tilmeldt:: 13 Maj 2002
Status: Offline
Beskeder: 650
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hoffen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jun 2012 kl. 21:43
Citat: Henrik Christensen


1 gang??? Så skal du da vist have dine skolepenge tilbage...ok så siger vi det, men altid noget du er blevet klogere.
Syntes det er meget usselt og kan ikke tilgives.
Men hvorfor skriver du ikke hvorfor du blev udelukket af fangster.dk??



Hvad med at droppe din hakken på ham ?
Fangster er da en hamrende ligegyldig side, hvor rigtig mange snyder/snød på et tidspunkt.
Derfor droppede jeg den også selv.

Nu handler mit indlæg om hans sidste klip på nettet, og er ikke et oplæg til debat om manden.
Du har fået hans nr. hvad med at benytte det hvis du har et problem ?

Der er så mange tråde herinde, der bliver ødelagt af folk som dig.
Det ene sure indlæg bliver ofte afløst af det andet, og hvad har vi andre ud af det.
Kommer i aldrig ud eller hvad ?

Jeg synes det er fint, at folk spørger ind til hans grej og sådan.
Og måske ligefrem får noget ud af den tråd jeg startede....!?

Nå men fortsat god mandag aften til jer ALLE

Mvh Thomas
Til top
Henrik Arnberg Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HAJ

Tilmeldt:: 20 Jan 2011
Status: Offline
Beskeder: 194
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HAJ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jun 2012 kl. 21:50
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAB !!!!!!!!!!!!!
 
Ouch
 
Fine film Dennis ! ... Som sagt tidligere, syntes jeg nu du er en meget motiverende og inspirerende person ... du er din helt egen - slut prut!
 
- vi har vel alle snydt og bedraget, bare kig ned på spedometeret næste gang du er på motorvejen ... at nogen så leger far/mor og barn stadigvæk - og ikke magter at blive voksen hvor tilgivelse er en stor del af livet må sgu være deres problem!
Viser jo bare hvor lidt overskud de har i hverdagen, oger sikkert de samme mennesker der skubber indkøbsvognen ind i personen foran hvis det ikke går hurtigt nok - eller bliver pisse sure og tøsefornærmet hvis du tager DERES plads i kirken ...
 
Helt ærligt Henrik, er du 10 år og har Dennis taget din slikkepind da du var 5 eller hvad fanden sker der ... ?  vågn dog op og opfør dig som en voksen mand !
Det er de konkrete film vi kigger på her - sgu ikke Dennis fortid eller historik vel ?  
 
Fordi jeg har snydt i skat - så må jeg ikke vise mine fiskefilm eller hvad er reglen lige ? ... Hold nu op og tag for helvede ud og fisk!
 
Forsat god dag derude - og Dennis, det rager mig en fjer - bliv du roligt ved med at film - det er skide godt !
 
Mvh
Til top
Henrik Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henrik Christensen Avatar

Tilmeldt:: 26 Jun 2008
Status: Offline
Beskeder: 1259
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jun 2012 kl. 21:52
Er total træt af at folk roser sådan en karl til skyerne, men det ved du sikkert ikke noget om, men hvis du har været med til at arrangere en fiskekonkurrence hvor vedkommende snyder sig til førstepladsen til adskellige 1000kr, så kan du måske bedre forstå det. Hvis det så også gentager sig til andre fiskekonkurrencer, ja så knækker filmen bare for mit vedkommende.
Han vil jo heller ikke svare på mit spørgsmål.....

Michael Luther bryder i jer jo heller ikke om vel....


Redigeret af Henrik Christensen - 18 Jun 2012 kl. 21:56
Mvh
Henrik Christensen
Til top
Thomas Graversen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hoffen Avatar

Tilmeldt:: 13 Maj 2002
Status: Offline
Beskeder: 650
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hoffen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jun 2012 kl. 21:56
Nu kender jeg ikke manden, har kun set hans klip.
Og det jeg så der, var en god fangst på kort tid !

Hvor i mit indlæg ser du at jeg roser ham til skyerne ? Som forresten hænger meget lavt i det meste af landet nu.
Om han har ødelagt en konkurrence, skal jeg ikke kunne sige... men hvis det var tilfælde, nej så var det ikke særligt smart. Men som han selv skriver, har han jo sikkert lært noget af det.

Til top
Henrik Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henrik Christensen Avatar

Tilmeldt:: 26 Jun 2008
Status: Offline
Beskeder: 1259
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jun 2012 kl. 21:59
Thomas, jeg skriver folk... Mange andre som syntes at han skal roses.
Jeg skrev også at det var godt, at han har lært af det.



Redigeret af Henrik Christensen - 18 Jun 2012 kl. 22:06
Mvh
Henrik Christensen
Til top
Dennis Rasmussen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Flyman

Tilmeldt:: 21 Jan 2006
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Flyman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jun 2012 kl. 22:16
Citat: Henrik Christensen

Tag nu bare at svare på mit spørgsmål, eller har du ikke nosser til det?
Og dit snyderi på fangster.dk var EFTER dit stunt til Åbenrå Ørreddage.
Giver det så ikke 2Embarrassed
tror at forvæksler mig med en anden, henrik. har kun været med til åbenrå ørreddage to gange og fik en 8-eller10 plads den ene gang. jeg snød til kyst cupén på fangster.dk med en fisk som jeg skrev jeg havde fanget som var en andens fisk basta længere er den ik alt .det andet pis som du fyre af passer ingen steder hen. jeg indrømte også dengang og har da stadig den dag i dag fortrudt dét. at jeg var så heldig at vinde konkorence i kolding og på als samme år er jo bare held. kom nu videre henrik det var jo dig der startede med at udstille mig på tråden her.
mvh Dennis
knæk og bræk 
Til top
Henrik Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henrik Christensen Avatar

Tilmeldt:: 26 Jun 2008
Status: Offline
Beskeder: 1259
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jun 2012 kl. 22:24
Nu kender jeg flere, som ganske udemærket kender dig...
Det her nytter ikke noget, så det var mit sidste indlæg i denne tråd.
Det ville klæde dig at holde lav profil rigtig lang tid fremover og som du selv skriver, at det har det lært noget af, så noget positiv er der kommet ud af det.
Mvh
Henrik Christensen
Til top
Dennis Rasmussen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Flyman

Tilmeldt:: 21 Jan 2006
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Flyman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jun 2012 kl. 22:55
Citat: Henrik Christensen

Nu kender jeg flere, som ganske udemærket kender dig...
Det her nytter ikke noget, så det var mit sidste indlæg i denne tråd.
Det ville klæde dig at holde lav profil rigtig lang tid fremover og som du selv skriver, at det har det lært noget af, så noget positiv er der kommet ud af det.
holde lav profil???jeg gør sgu det jeg bedst til at fange KÆMPE SJØØRRETSTongue 
mojn mvh Dennis
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jun 2012 kl. 23:04
Hmmm...

Nå nå drenge!. Her på 123.nu er der helt sikkert 1000 vis af "banditter" med alle slags "forbrydelser" på samvittigheden. Fordi en enkelt bliver nuppet i det, betyder ikke en døjt. Og så står han oven i købet ved det og erkender, at det var NOGET LORT han begik, og har lært af det.

Jeg er sku mere nervøs, når jeg vil købe noget på auktionerne. Der er der jo også "banditter". De der ikke kan ses/nåes er dem vi skal være vagtsomme overfor!.

Vi har ALLE skeletter i skabene, så husk lige at feje for jeres egen dør, før "I" hakker på andre.

Og lad os SÅÅÅÅH få noget godt vejr Big smile

 - K&B / Kim
  
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres