Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kalø Vig

 Besvar Besvar
Forfatter
Peter Birk Enggrob Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pbepbe

Tilmeldt:: 09 Apr 2012
Status: Offline
Beskeder: 102
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pbepbe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Kalø Vig
    Sendt: 23 Jun 2012 kl. 19:50
I næste weekend har jeg muligheden for at fiske i Kalø Vig og vil selvfølgelig gerne benytte den. Mine spørgsmål er bare, hvilke fisk kan jeg fiske efter og med hvad? Jeg har bedst mulighed for at fiske i den mere vestlige del, så hvor vil det være bedst at fiske omkring? Det er bare en lille jolle vi skal sejle i.
Tak på forhånd! :)

Hilsen 
Peter Birk Enggrob
Til top
Peter Birk Enggrob Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pbepbe

Tilmeldt:: 09 Apr 2012
Status: Offline
Beskeder: 102
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pbepbe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jun 2012 kl. 20:30
Det skal lige siges at vi også har mulighed for at fiske i den nordlige del af aarhus bugt

Til top
Peter Fosgerau Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Pfr

Tilmeldt:: 21 Maj 2010
Geografisk: Hammel
Status: Offline
Beskeder: 221
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Pfr Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jun 2012 kl. 21:23
Du kan kontakte mig på mail, eller telefon! 26371904.. Vil da gerne hjælpe!
 
 
Hilsen Peter
Til top
Peter Birk Enggrob Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pbepbe

Tilmeldt:: 09 Apr 2012
Status: Offline
Beskeder: 102
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pbepbe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jun 2012 kl. 23:32
Jeg har nu skrevet et privat besked til dig.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres