Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Canada muligheder

 Besvar Besvar
Forfatter
René Thøgersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Elmer

Tilmeldt:: 17 Feb 2003
Geografisk: Østjyland
Status: Offline
Beskeder: 6
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Elmer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Canada muligheder
    Sendt: 30 Jun 2012 kl. 13:20
Hej forum
På torsdag suser vi til Seattle for at indkøbe telte, liggeunderlag, soveposer m.v til den næste måneds ferie i Canada.
Vi vil sige to familier 4 voksne og 4 børn fra 4-9. Det intressante er at begge fædre fisker:) jeg vil høre til tips omkring hvor på Vancouver island og på fastlandet i området ind mod Jasper, Banf, det vil være muligt at tage på dagsture med fluestang efter laks, steelheads elller ørreder.
Bh
Elmer
Til top
Louise Jeppson Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Lui86

Tilmeldt:: 09 Dec 2011
Geografisk: spøttrup
Status: Offline
Beskeder: 7
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lui86 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Jun 2012 kl. 15:00
Prøv at tykke på det her link, måske kan det hjælpe dig :) 


Til top
Ejner Nygård Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ejner Avatar

Tilmeldt:: 29 Aug 2003
Geografisk: Århus Syd
Status: Offline
Beskeder: 205
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ejner Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Jun 2012 kl. 15:47

Hej Rene

Du spørger til Vancouver Island. Jeg har været der en del gange, men mest efter laks.
Jeg har lavet et indlæg, som du kan finde under - læsestof - artikler - laksefiskeri - verdensklasse fiskeri efter laks på kysten.
Som det fremgår har vi boet på Salmon Point midt på øen, der er en kombineret plads for mobil home, camping og havn. Der er legemuligheder for børn på pladsen.
Grunden til, at vi har boet der er, at det er centralt for kørsel til fiskevandene på øen.
Inden for et par timers kørsel, er der mulighed for fiskeri i  elvene og søerne inde i landet.
En af de mest kendte elve, Campbell River er kun 20 minutters kørsel fra pladsen.
 
Jeg kender ikke fiskeriet på denne tid af året, men spørg i fiskeforretning Tyee marine, der ligger på kystvejen mellem pladsen og Campbell River.  De er meget hjælpsomme.
 
Ejner
Til top
René Thøgersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Elmer

Tilmeldt:: 17 Feb 2003
Geografisk: Østjyland
Status: Offline
Beskeder: 6
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Elmer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Jun 2012 kl. 18:50
Louise og Ejner
Tak for jeres svar så har jeg lidt at gå videre med.
Smile
Til top
Per Jacomo Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jacce Avatar

Tilmeldt:: 01 Okt 2002
Geografisk: Himmelev
Status: Offline
Beskeder: 248
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jacce Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Jun 2012 kl. 23:11
Citat: Elmer

Louise og Ejner
Tak for jeres svar så har jeg lidt at gå videre med.
Smile
 
Hej  Rene
 
du er lidt sent ude i din forberedelse, men drop en mail .... perjacomo@gmail.com .. så skal jeg fodre dig med lidt stof.
 
Fiskeriet på denne årstid er lidt usikkert, men jeg har lige fået memo om, at Pink Salmon er på vej og der er Kings i Straight of Georgia og så er der naturligvis også trouts in the Rivers. Personligt er jeg selv på Vancouver Island om små 14 dages tid - vil jeg tro ... Tongue
 
God tur og drop som skrevet en mail, hvis det er...
Fluehilsen 
Per Jacomo
Down Under Roskilde Fjord
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres